Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מערכת בעלת שתי יציאות למגבר שמחוברת כבר למגבר פולס אודיו.

למגבר יש יציאת גישור למגבר נוסף.

עכשיו יש לי כמה שאלות:

1.איזה חיבור עדיף למגבר השני דרך הגישור או לשים מפצל על האוקס הקיים(מבחינת איכות והגברה)?

2.חיבור מתח אפשר במקביל למגבר הקיים או להעביר כבל חדש?

3.איזה מגבר מתאים לי לסאב MB Quart 10 אינץ 175 RMS?

 

תודה מראש

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

למה שתקנה עוד מגבר עם כבר יש לך מגבר 4 ערוצים תחבר את הקומפוננט לשני ערוצים ואת הסאב בגירשור מהערוצים שנותרו לא צריך עוד מגבר!

פורסם

נמק, פרט והסבר:

 

איזה מגברים ברשותך?

מה אתה רוצה לחבר עליהם?

איזה ציוד יש לך כלומר אילו אלמנטים אתה רוצה לחבר?

וכמה יציות לרסיו דיסק יש סך הכול?

פורסם

להבהרה!

כרגע יש לי באוטו:

1.HU-קלריון לא זוכר ביקיוק את הדגם אבל עם שתע יציאות למגבר

2.רמקולים אחוריים-400 וואט של פיוניר

3.רמקולים קדמיים-קומפוננט של C.D 60 וואט RMS

4.מגבר-4 ערוצים 60X4 RMS

5.סאב-MBQ 10 אינץ 175 RMS

 

כרגע כול ה-4 רמקולים מחוברים לשתי ערוצים

והסאב מחובר בגישור לשתי ערוצים הנוספים

המגבר מחובר עם שתי כבלי RCA

עכשיו אני יודע שחיבור שתי רמקולים לאותו ערוץ(במקביל) הורס את המגבר מוריד בהגברה ובאיכות

 

אני רוצה לחבר מגבר נוסף שתי ערוצים(כנראה)לסאב ולהחזיר את הארבע רמקולים לארבע ערוצים כמו שזה היה קודם לפני הסאב.

 

קראתי כמה שירשורים והבנתי איך מחברים את הפלוס המינוס והרימוט.

אבל רציתי להבין איך לחבר את ה-RCA יש לי גישור מהמגבר הקיים יציאת RCA למגבר נוסף.

השאלה היא איך עדיף לפצל RCA קיים או להשתמש בגישור?

מה עדיף מבחינת הגברה ואיכות?

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

בכול מקרה חבר את ה 4 ערוצים שקומפוננט (2 ערוצים RCA יציאה קידמית) ולסאב (2 ערוצים בגישור RCA יציאה אחורים)

אופציה 1: לותר על המגבר ולחבר את הרמקולים ישירות לרדיו דיסק.

אופציה 2: לפצל את RCA מהרדיו דיסק (משהולך לסאב) ולחבר ומגבר של 2 ערוצים (לא לפצל מהמגבר אלא מהרדיו דיסק)

פורסם

לא הבנתי.

מהמגבר מה שיש לי ברכב כרגע יש יציאת גישור למגבר נוסף!

המגבר השני לחבר ליציאה הזאת או לפצל RCA?

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

מה לא הבנת?

 

אופציה 2: לפצל את RCA מהרדיו דיסק (משהולך לסאב) ולחבר ומגבר של 2 ערוצים (לא לפצל מהמגבר אלא מהרדיו דיסק)

 

 

לא לקחת גישור ממגבר למגבר אלא לקחת מהיציאה האחורית של הרדיו דיסק

פורסם

סבבה תודה רבה לכול העוזרים.

עם אפשר עוד שאלה

אז למה יש את היציאת גישור הזאת?

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אחרי דיי הרבה זמן סוף סוף קניתי את המגבר, המגבר של TOXIC 500 וואט בגישור.

כרגע המגבר כן מחובר ליציאת גישור של המגבר הישן(אודיו פולס 2900) בגלל חוסר במפצל(שכחתי).

שתי שאלות:

1.מה ההבדל בין חיבור דרך הגישור(עכשיו) לבין פיצול של הכבל RCA(מבחינת איכות והגברה)?

2.יכול להיגרם נזק ךאחד מהרכיבים בגלל חיבור כזה?

 

תודה מראש

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

ההבדל הוא שבגישור אתה שולט על הסאב והאחוריים יחד כלומר אם אתה עושה בפיידר אחורה גם הסאב וגם הרמקולים האחוריים עובדים והקידמיים לא עובדים ואם אתה עושה בפיידר קדימה גם הסאב וגם הרמקולים האחוריים לא עובדים והקידמיים כן עובדים, כלומר זה מאחד את האחוריים והסאב לעבוד יחד ובגישור זה לפעמים מאחד את הקידמיים והסאב יחד ונוצר בגלל זה לפעמים בלגן.

 

ונזק לא יגרם לשום דבר בשני המקרים.

פורסם

נראה לי שלא הבנתם את פותח התרד

ישנם מגברים (כמו ב450.5 רוקפורד) שיש לי כניסת RCA ויציאת RCA ALL THROU שלא קשורה לפיידר

לחיבור מגבר נוסף. אם המגבר יחובר לסאב השליטה תבוצע דרך הפוטנציומטר של אותו המגבר.

זה מעין פיצול RCA.

 

 

אלי

 

×
×
  • תוכן חדש...