Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הא מצויין.

 

אז המערכת היא פחות הוא יותר ככה:

 

קומפוננט של מורל מקדימה

רמקולים JBL GTO636 מאחורה בדלתות (אני לא שם על המגש כי הרכב הוא ליסינג ולא כדאי להתעסק עם זה) - יהיו ללא הגברה. את הרמקולים האלה כבר יש לי

מגבר של פולס אודיו? או JBL 65.4 ? או JBL 75.4? משהו אחר?

וסאב של JBL 1202D + תיבה.

+ הרכבה

בחישוב מהיר.. 2500 שח הכל? יש לי עוד בערך 500 שח נוספים אם צריך לשנות משהו..

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שים לב לתמונות מבחוץ זה ניראה 6.5 עגול אבל בפנים זה 5X7.

בנוגע לרמקולים JBL שיש לך זה סט נחמד לחיבור ל-HU אבל לא יעמוד נקי בהגברה.

אני באוטו כמו שלך הייתי הולך על במה קידמית איכותית בלבד {אבל זו דעתי האישית} אם אתה מחפש לחסוך כסף

אפשרי להתקין את הרמקולים JBL שלך בדלתות האחוריות ולחבר אותם ל-HU ולקנות רק סט קידמי {איכותי} הסאונד

הסופי ישמע פחות או יותר אותו דבר כמו 2 סטים של קומפוננט הסיבה לך היא שהסאונד של הסט האחורי "יבלע" בסאונד של הסט הקידמי בגלל הפרשי מרחק קצרים מידיי בין הרמקולים.

בנוגע לסאב מה שהציע AVK הוא סאב טוב אבל דורש הגברה של 300RMS מה שידרוש ממך לקנות מגבר 4 ערוצים חזק ויקר יותר.

http://www.msprotege.com/forum/showthread.php?t=123639016

פורסם

רגע,איזה קומפוננט אתה קונה בסוף?פולס או אוביישן?

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

רק לפני שאתה קונה את הפולס,אם תקנה,ממליץ לשמוע אותו לפני.אני,למשל,בניגוד לח'ברה אחרים כאן,לא ממש אהבתי אותו.

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם
למרות שהסאונד מבחינה אקוסטית נשמע פחות טוב כאשר הסט האחורי מורכב בדלתות האחוריות ולא על המגש האחורי אם זה מה שאתה רוצה סבבה.

אפשר הסבר ???

 

או שאני אסביר למה משתמשים ברמקולים על המגש מאחורה :-)

פורסם

מגבר מאק אודיו. http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=360873 או הגיביאל.

קומפונט מורטל דוקט.בדיוק 2000

סאב של קיקר cvr+תיבה650

ונישאר לך 350 לקנות מתאם(אני לא בותך שיש במחיר הזה לא מבין בזה השארה).

אמרתה שאפשר לימתוח את התקציב.תימתח בעוד500 יש לך +התקנה

(אם תילך על מוצרים יד 2 תביא תמורה יותר טובה קח את זה בחשבון זה לרוב מישתלם יותר).

פורסם

אוקיי לקחתי בחשבון את זה,

למרות שמגבר JBL + מורל דוטק זה 2000 שח, תוסיף עוד סאב זה 800 שח + 350 שח מתאם לHU + התקנה..

יוצא מעבר ל3500 שח.

 

אני מתלבט בכלל אם לקנות סאב,

זה עיקר הגניבות לא?

 

יש לכם רעיונות איך לבנות מערכת ככה שפחות תתאפשר גניבה?

כמו לשים את המגבר מתחת למושב הקדמי..

יש שיטות כאלה לסאב?


×
×
  • תוכן חדש...