Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמע,לגנבים אין מפה של מערכות איכותיות,גנבים באים אחרי רעש ואחרי מותגים.

אני,למשל,יודע על לפחות 5 אנשים,שאני לא מכיר ולא פגשתי בחיים, שגרים לידי בשכונה שיש להם מערכות מושקעות.למה?כי הם כל הזמן משוויצים בה בפול ווליום,עושים כל מיני "סיבובי פוזה" ומעירים את כולם ב3 בלילה.עד שהרעש הזה יגיע לאוזניים הלא נכונות ואז הם יצטרכו להגיד יפה שלום למערכת.

אז מילת המפתח היא להצניע,להצניע ושוב להצניע.גם בהתקנה ובטח בשמיעה שקטה באזורים שבהם אתה עומד להחנות.בנוגע להתקנה-את המגבר/ים ואת הסאב שמים בבגאז',ואף אחד לא רואה מותגים,כך שזה לא בעיה.לגבי רמקולים,בין אם זה קומפוננט בדלתות או 6X9,תמיד לשים אותם במידות המקוריות שבאות עם הרכב.כלומר,מי שיתסכל מבעד לחלון,לא יראה את הרמקול עצמו ואת החברה שלו,אלא את הרשת שמכסה אותו,דבר שמונע לגמרי רמז למה שיש מתחת.ועוד דבר חשוב-בלי כל מיני מדבקות מיותרות על הרכב.היום ראיתי מדבקה ענקית על מכונית שבה היה רשום "rockford fosgate".זה גם דבר שקורא לא מעט לגנבים.

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תלוי את מי אתה לוקח ברכב ... אני למשל מתעסק המון בספורט ימי כך שאצלי זה לא בא בחשבון.. אם אין לך ילדים ורוב הזמן אין אנשים אחורה אז זה טוב לשים מגבר מתחת למושב

פורסם

תמונה של המגברים שלי מתחת לכסאות, אין אם זה שום בעיה.

 

התמונות רואים את המגברים מכיוון שהוזזתי את הכסאות קדימה לצורך הצילום ביום יום הם לא נראים להעין ולא מפריעים.

DSC01430.jpg

DSC01438.jpg

IBIZA 20vt

פורסם

דבר ראשון מי שרוצצה מימך 800 על הסאב זה גניבה...כמו שאמרתי זה 650 (יד שניה כמובן). ועוד משהו המחירים שהבאתי לך זה מחיר של חדש בלי ליתמקחח.אז ככה יש פה מישהו שמוכר ב1100 את הקומפונט חדש בא נגיד שב900-800 ץכל לקחת מגבר מאק אודיו עולה בסביבות ה900-950(חדש בלי ליתמקח).אני מאמין שב800 זה אפשרי +מתאם זהיוצא לך 2100+- ונישאר לך עוד כה 800 שח להתקנה ותוכל לשפר רכיכיבים עוד יותר עם תקנה יד שניה אז תעשה חשבון לבד

פורסם
שמע,לגנבים אין מפה של מערכות איכותיות.

 

תתפלא, אבל המודיעין של הפורצים לא נופל מאיכותו מזה של מיטב יח' העילית בארץ.

 

לא צוחק. רציני לגמרי.


×
×
  • תוכן חדש...