Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במרבית הרכבים, אפילו אם המערכת כבויה, במהיריות של מעל 50 קמ"ש, היא נכנסת לפעולה באופן אוטומטי.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
עשיתם את כולם טפשים. יש מספיק אנשים שנוהגים ברכב ישן ללא כל מערכות וידעו להמנע מתאונה, אך רוב האנשים נוהגים ברכבים חדישים עם כל המערכות ועדיין לא יודעים כיצד להמנע מתאונה. מיומנות הנהג הוא הגורם המכריע!
אם תהית, אני עדיין לא מצליח להבין מה אתה רוצה.

מחקר של מרצדס העלה שהתקנת המערכת בכל המכוניות שלה גרמה לירידה של 29% בתאונות אובדן שליטה עצמיות, ובירידה של 15% במספרן הכללי של תאונות.

 

אלה מספרים גדולים ומובהקים, והם מבוססים על נהגים אירופאיים שלכאורה נוהגים טוב יותר מהנהג הישראלי, ועל כבישים טובים יותר משלנו.

 

מובטח לך שישנם מגוון מצבי קיצון שבהם אפילו אתה, על כישורי הנהיגה המופלאים שלך, תתקשה להשתלט על הרכב במצב שבו מערכת ESP (דור ראשון, בשבילך) תחזיר לך את השליטה, וזאת מכיוון שלרשותה של המערכת עומדות 4 דוושות בלם נפרדות, בעוד שלך יש רק אחת.

לא מדובר רק על נעילת גלגל מסוים. עוד לא נגעתם ביכולת של המערכת לחתוך סל''ד ולהוריד הספק של המנוע בכל רגע נתון.
נכון, לא נגענו, כי אתה מתאר כאן מערכת בקרת משיכה שהלוגיקה שלה זהה ל- ABS, אך המימוש פשוט הרבה יותר.

ולגבי הלינקים.... נו באמת. אני צריך לתת לינקים? זה מצחיק.
לא, זה לא מצחיק.

זה מחוייב המציאות, ממש.

כשמישהו בא ומתרברב בידענות שלמערכת ESP יש שבעה דורות מובחנים (ושמיני בפיתוח), וקובע בידענות שה- ESP שמותקן במגאן הוא דור רביעי, דווקא (ולכן מיושן), אפשר לצפות ממנו לספק לינקים שיתמכו בטענותיו.

×
×
  • תוכן חדש...