Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

יש לי הונדה סיוויק שפיץ שנת 90 לאחרונה יש לי מספר בעיות חשמל אשמח אם משהו יכול לעזור :-)

1.מאוורר \ או חיווט בדרך מתחמם בזמן נסיעה של שעה +- ואז שורף ממש ממיס לגמרי את הפיוז, כמובן כשפיוז נשרף המאוורר מפסיק לעבוד וחום מנוע עולה :-(

 

2. כאשר אני מנסה להניע את הרכב( ללא קשר לבעיה הקודמת) אחרי נסיעה אפלו קצרה 20 דק, הסטרטר עובד טוב המצבר סבבה אבל הרכב לא מניע, רק אחרי מנוחה 5\10\15 דקות הרכב מניע שוב כאילו כלום לא היה משהו מוזר...

 

סה"כ רכב ממש טוב, הייתי כבר פעמיים אצל חשמלאי אין לו זמן וכמו שנראה לי גם אין לו חשק להתעסק עם זה

( יש שם דיי הרבה חיבורים פיראטים)

 

אשמח לקבל תרשים סרטוט איך הולך המעגל של המאוורר (דרך היונית, פיוז....)

 

גם המלצה לחשמלאי באיזור אשדוד תתקבל בברכה

 

תודה

פורסם

בקשר למאוורר תבדוק שאין מגעים או חיבורים רופפים-זה יוצר התנגדות גבוהה וכמובן גם חום

חוץ מזה המאוורר עובד קבוע או בהפסקות כמו שצריך להיות?

תבדוק את זה עם מזגן ובלי מזגן.

בקשר לבעייה בהנעת מנוע חם הכיוון הוא או מערכת הזרקה או הצתה, הפלגים תקינים?

פורסם

קודם כל תודה!

 

יש שתי מאווררים שמחוברים יחד דרך היונית, וכן עובדים לסרוגין לפי חום המנוע.

בקשר לחיבורים רופפים, יכול להיות, יש שם הרבה חיבורים כאלה לא משהו מקורי, חיבור על חיבור

הייתי רוצה לנתק הכול ולחווט מחדש

משהוא יודע איך המסלול יש גם ממסרים בדרך...

פורסם

אל תנסה לעשות את זה לבד כי לפי השאלות שלך אתה לא מבין בחשמל

ובחשמל לא משחקים-יכול בקלות לגרום לשריפה

תמצא חשמלאי שיעשה את זה,לא נראה לי סיפור גדול ,לדעתי עדיף מישהו עם המלצות שעובד בבית

מוסכים באמת לא אוהבים דברים לא סטנדרטיים שדורשים יותר מאמץ מהמינימום

לך לבעל מקצוע חבל שתשרוף את האוטו.

×
×
  • תוכן חדש...