Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6550 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אהה, לא.

 

ה"לעולם" הינו ציון זמן, כמו "נצח", או "לעד", ולכן הטעות חוזרת (טעות תמיד חוזרת...).

 

 

הממ

 

רוצה להתערב???

 

 

עד שאני זוכר משהו למפני הספירה:evil:, מהמורה8) המדהים שלי לספרות, אתה מטעה?

 

מה הרכב הכי אהוב שלך???

פורסם

במקרה הזה, SubaMan צודק.

גם המונח המשפטי הינו "טעות לעולם חוזר".

פשוט בשפת הדיבור היומיומית והנפוצה אומרים "טעות לעולם חוזרת" (כמו אמברקס, סוּבארוֹ, פורש ועוד..:)).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אז אם מוסד תובע אותותך על סמך ספריו בסד"מ, וכתוב שם טל"ח, אפשר להפיל את התביעה?

אני (עדיין) לא עו"ד. אבל קשה לי להאמין שבספרים של מוסד כלשהו ירשם טל"ח.

המונח טל"ח נרשם בד"כ בפרסומים כללים כמו דפי פרסום, ברושורים וחוברות תצוגה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אגב אוטו דיפו,

ברכב של הוריי, המרבים בנסיעות קצרות, התרוקן המצבר.

נסעתי לאוטו דיפו ולאחר בדיקה זריזה קבע החשמלאי נחרצות, "הלך המצבר".

יש לציין כי מדובר במצבר מסדרת הסילבר של וולטה בן כ-22 חודשים. (אחריות של 20 חודשים).

מאחר והתנהלותו נראתה לי חשודה, והצעת המחיר שקיבלתי (1000 ש"ח) הרתיעה אותי, נסעתי משם לחשמלאי אחר שאני מכיר.

לאחר בדיקת טעינה ונסיעה בין עירונית ארוכה מספיק המצבר תזר לתפקד כרגיל - מאז המקרה עברו למעלה מ-3 חודשים.

פורסם
אגב אוטו דיפו,

ברכב של הוריי, המרבים בנסיעות קצרות, התרוקן המצבר.

נסעתי לאוטו דיפו ולאחר בדיקה זריזה קבע החשמלאי נחרצות, "הלך המצבר".

יש לציין כי מדובר במצבר מסדרת הסילבר של וולטה בן כ-22 חודשים. (אחריות של 20 חודשים).

מאחר והתנהלותו נראתה לי חשודה, והצעת המחיר שקיבלתי (1000 ש"ח) הרתיעה אותי, נסעתי משם לחשמלאי אחר שאני מכיר.

לאחר בדיקת טעינה ונסיעה בין עירונית ארוכה מספיק המצבר תזר לתפקד כרגיל - מאז המקרה עברו למעלה מ-3 חודשים.

 

הממ

 

תרכוש "וולטמטר" פשוט

 

לזרם חליפין וישר, בין 20 ל80 ש"ח.

 

זרם ישר, שחור על המינוס, אדום על הפלוס.

 

צריך לתת בין 13V ל13.8, תבדוק גם כאשר אורות ומזגן מופעלים, בטורים גבוהים ונמוכים.

 

אם יש יותר מ13.8, ויש ריח מסריח כמו ביצה... זו טעינת יתר - אוייב המצבר.

פורסם
הממ

 

תרכוש "וולטמטר" פשוט

 

לזרם חליפין וישר, בין 20 ל80 ש"ח.

 

זרם ישר, שחור על המינוס, אדום על הפלוס.

 

צריך לתת בין 13V ל13.8, תבדוק גם כאשר אורות ומזגן מופעלים, בטורים גבוהים ונמוכים.

 

אם יש יותר מ13.8, ויש ריח מסריח כמו ביצה... זו טעינת יתר - אוייב המצבר.

 

איזה שטויות.

הטעינה הנורמאלית היא בין 14-14.5 פחות מזה זה סתם עומס על האלטרנטור והמצבר.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
איזה שטויות.

הטעינה הנורמאלית היא בין 14-14.5 פחות מזה זה סתם עומס על האלטרנטור והמצבר.

 

אם ב 14-14.5 יש ריח של ביצה אז זה בטעינת יתר?

 

צודק...

 

הספרה ארבע דפוקה אצלי בנייד. שלוש עובד:-P

 

במה כבודו הוכשר לקבוע שאני מדבר שטויות?

פורסם

אני לא רוצה להכיכנס איתך לוויכוח סתמי.

הטעינה צריכה לעמוד בין 14 ל-14.5 ולא פחות ולא יותר בלי ריחות .

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...