Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מעוניין לקנות מכונית קטנה, בסגנון פונטו, סוויפט, גטס וכ"ו.

חושב לי מאוד היבט מקום אחסון בבגז'.

מי לדעתכם עדיפה בהיבט זה?

(הבנתי כי הבגז' בגטס נחשב לקטן מאוד).

תודה,

וייס

פורסם
הונדה ג'אז אני מאמין תספק לך את הצרכים

1+

הונדה ג'אז: קטנה מבחוץ - ענקית בפנים:lol:.

לא רק בגאז' בגודל סביר ,

גם במידה ושלושה אנשים צריכים לנסוע במושב האחורי,

הם מרגישים כמו ברכב משפחתי (מניסיון, יותר טוב מאשר במאזדה 3).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם הרכב לעומת זאת ישמש רק שני אנשים, אז ניתן לפרק\לקפל את המושב האחרי, דבר שיגדיל את תא המטען לגודל מכובד בהחלט.

פורסם

תודה לעוזרים, מספר פרטים נוספים:

- המטרה הינה להכניס בבגז עגלת תינוק (גלגלים / אמבטיה )

- לא ניתן לקפל את המושב האחורי כי התינוק ואחותו נמצאים שם....

- התקציב הינו כ- 30-35 אלף ש"ח.

 

ושוב תודה ושבוע נפלא,

וייס

פורסם

אני הייתי במצבך עם עגלת תינוק משולבת (אמבטיה גדולה) ושני ילדים .

העגלה היתה כל כך גדולה שלא יכולתי להכניס אותה (כולל הגלגלים) לשום רכב משפחתי עם 5 דלתות (מגאן, קסרה).

ובגלל העגלה הענקית קניתי פולו סטיישן. בגלל הנסיעות של 30 אלף ק"מ בשנה הייתי צריך גם דיזל.

וגם אתה צריך רכב סטיישן: פולו, פביה (במידה ואתה מסכים לגיר רגיל).

קסרה סטיישן יותר גדולה, אבל נוחה מאוד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הבגאז' של הגטס לא כל כך קטן והכנסנו אליו (במצב מקופל כמובן ) את העגלה הזו ( אבל שום דבר מלבדה) :

אם תא מטען הוא הפרמטר החשוב עבורך הייתי פוסל את הסיריון ואת הפנדה שלשתיהן תא מטען צר מאוד,

שבקושי רב יכול להכיל עגלה רגילה ולא את המפלצתונים משולשי הגלגלים למינהם.

אופציות נוספות שלא העלת הן הקליאו ו ה206 לשתיהן תא מטען גדול יותר כאשר 206 כבר לא סופר מיני ותא המטען בה מספק.

 

נ.ב:

בלי שום קשר לתא המטען הקליאו וה 206 מכוניות טובות יותר מהגטס והסוויפט לא נכנסת כלל בתקציב.

729078.JPG

×
×
  • תוכן חדש...