Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה מפגש איכותי ומסודר, כ-150 רכבים ומעל 200 אנשים.

החום הכבד ששרר יום שישי הכריע את מרבית האנשים, אבל עדיין מפגש למופת ואפס השתוללויות.

 

לגבי ההפתעות:

1. נערכה תחרות הרכב המושקע.

 

16tz0.jpg

 

2. השקת BMW E9 CSI שנת 73, למיטב זכרוני מהבודדות בארץ.

 

17np5.jpg

 

באמת כל הכבוד להם.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תגידו הבה.המ.וו הלבנה, בעלת דלתות שחף לא למכירה נכון?

למה אני כל הזמן רואה מודעות שלה באתרי מכירה של מכוניות.

גי גי גי גי גי גי גיטרה!

פורסם
שמע.. אני לא בליגה שלך בכלל! יש לך חתיכת מצלמה רצינית! :twisted:

 

אני מצלם עם מצלמה "עממית" ומיושנת, 350D של קנון. :oops:

 

כן, משהו כזה, קניתי אותה ב-3K.

 

מה שכן נכון יש לך טכניקה מאוד טובה לצילום, רק חסר לך מצלמה רצינית ואז אתה מסודר. :wink:

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם
תגידו הבה.המ.וו הלבנה, בעלת דלתות שחף לא למכירה נכון?

למה אני כל הזמן רואה מודעות שלה באתרי מכירה של מכוניות.

 

אני חושב שזה של איזה בחור משדרות פעם ראיתי אותה בטלוויזיה ישר זיהיתי אותה שם וגם את הבחור.

אני לא מאמין שהוא ימכור אותה..

S2000

פורסם

היה יופי של מפגש, אף אחד לא הישתולל.

היו אחלה רכבים שבעולם.

הגדילו ראש המארגנים שהביאו המון שתיה קרה בחינם לרווחת המשתתפים!

 

אפילו ניידת אחת לא ראיתי שם במשך שעתיים.

פורסם
תגידו הבה.המ.וו הלבנה, בעלת דלתות שחף לא למכירה נכון?

למה אני כל הזמן רואה מודעות שלה באתרי מכירה של מכוניות.

היא "למכירה" בערך מהיום שהקימו את האתר יד 2 :lol:

פורסם
שמע.. אני לא בליגה שלך בכלל! יש לך חתיכת מצלמה רצינית! :twisted:

 

אני מצלם עם מצלמה "עממית" ומיושנת, 350D של קנון. :oops:

 

עזוב אותך משטויות. אם יש משהו שאפשר ללמוד בפורומים לצילום זה שתמונות טובות זה קודם כל הצלם והיידע וההבנה שלו בצילום. יש לי K10D, היא לא מוציאה תמונות גדולות מעצמה...

 

עניינית, תמונות טובות, זוויות מעניינות, תאורה "קשה" (שמישהו יכבה את השמש...).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

זאב, הפנטקס K100D היא מתחרה של הקנון 350D (שלך) ושל הניקון D50.

 

ואגב, ה-350D הוותיקה (יחסית) שלך עדיפה עליה במספר תחומים.

 

ופה אסיים את הגלישה מהנושא :-P

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

בהחלט היה מפגש מעולה של אוטוספורט, המון רכבים מושקעים בטעם טוב.

היה חם, אבל נשרפתי לא לחינם, הנה התמונות.

תנאי צילום מאוד קשים, מישהו מוכן לכבות את השמש ל20 דקות?

 

;-)

 

DSC_0099.jpg

DSC_0125.jpg

DSC_0074.jpg

DSC_0109.jpg

DSC_0158.jpg

 

:-)

פורסם
כן, משהו כזה, קניתי אותה ב-3K.

 

מה שכן נכון יש לך טכניקה מאוד טובה לצילום, רק חסר לך מצלמה רצינית ואז אתה מסודר. :wink:

 

מסודר למה? :lol: בינתיים זה רק תחביב אצלי. מאוד קשה להתקדם בארץ הזאת בתחום הצילום ( במיוחד מוטורי ) בלי לעשות חתונות :?

 

 

זאב, הפנטקס K100D היא מתחרה של הקנון 350D (שלך) ושל הניקון D50.

 

ואגב, ה-350D הוותיקה (יחסית) שלך עדיפה עליה במספר תחומים.

 

ופה אסיים את הגלישה מהנושא :-P

 

 

תרשה לי לגלוש טיפה...

הפנטקס 100 אוכל את המצלמה שלי בכמה רמות! איך אפשר להשוות בכלל? אני לא יודע מה עדיף ב350, היא פשוט מצלמת עגלה. אני לא אתחיל לפרט למה כי הרשימה ארוכה והנושא שונה. :wink:

 

איפה התמונות שלך? :twisted:

פורסם

מפגש מצויין עם הרבה רכבים מעניינים מאוד.

 

שמח שכולם נהנו.

 

תודה לכל מי שעזר ועמל להרמת הארוע ולכל הצלמים המצויינים שהגיעו ותיעדו הכול.

פורסם

נחמד לראות GTi.e אדומה בכזה מצב.

:lol:

אחלה תמונות, כל אלו שנראו בת'רד, בלי הכללות בין הצלמים. :wink:

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

תרשה לי לגלוש טיפה...

הפנטקס 100 אוכל את המצלמה שלי בכמה רמות! איך אפשר להשוות בכלל? אני לא יודע מה עדיף ב350, היא פשוט מצלמת עגלה. אני לא אתחיל לפרט למה כי הרשימה ארוכה והנושא שונה. :wink:

 

איפה התמונות שלך? :twisted:

 

קראתי קצת בנט והביקורות אומרות אחרת.

בכל מקרה, זה ממש משנה :-)

הצלחת לגרום לי לחשוב (ברצינות רבה) על מעבר ל-40D :twisted:

 

 

זאבו'ס, צילמתי את צמד ה-VTR's (של הרמן ואיתי) ואת ה-911T...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

שלום לכולם

 

אהבתי את התמונות

 

איפה אני יכול למצוא עוד תמונות של ה BMW E9 מההשקה ,

פשוט יש לי אחת כזאת 4 דלתות גם שנת 73 ורציתי לראות איך נראה רכב כזה משופץ .

 

מינימן

חתימתי עברה על כללי הפורום ולכן נערכה.


×
×
  • תוכן חדש...