Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים לכם,

אז ככה היום שמעתי מספר קומפוננטים ואהבתי את הצליל של הJBL GTO6507 ואת המורל טמפו.(6.5") את האמת אהבתי יותר את הJBL.

בנוסף שמעתי גם את הסאב של POLK AUDIO 1240DVC וגם הוא מצא חן בעיניי(12").

יש לי מגבר SOUNDSTREAM LW4.480 והמערכת תותקן במאזדה 3.

יש לי כמה שאלות:

1. איזה ערכת חיווט והתקנה למגבר אני צריך למערכת כזאת?(כמה גייג' ואיזה חברה)

2. אני צריך מנחת ליציאות RCA. איזה מנחת מומלץ למערכת כזאת?

3. מה אתם אומרים על הרכיבים והאם כדאי לשמוע עוד רכיבים במחירים של הרכיבים הנ"ל?

 

מקווה שתוכלו לעזור,

תודה רבה

פורסם

תשמע, אם הרכיבים מצאו חן בעיניך אז תיקח אותם. אל תתחיל להסתבך עכשיו עם עוד חברות.

 

לי יש גם את ה JBL GTO6507 מותקנים במאזדה 3 ואני דווקא מרוצה מהם והם עובדים מצויין גם ללא מגבר.

פורסם

סה"כ רכיבים טובים

סאב - היה לי בעבר את הסרווין ווגה ואהבתי אותו יותר מכול סאב אחר

כדאי לבדוק

 

1 -בקשר להתקנה - 8 גייג' יספיק לך,ליתר ביטחון הייתי הולך על 4 גייג' גם למטרת שדרוגים בעתיד

2 - מנחת - שמעתי רק דברים טובים על מנחת מתוצרת רוקפורד

ישנם מגברים אגב בעלי כניסת חיווט לרמקולים (מנחת פנימי) בJBL זה נקרא HI INPUT

3 - HERTZ

 

 

 

 

בהצלחה

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

לדעתי אם אתה הולך לקנות מנחת פשוט אז עדיף כבר לחבר לhi input אבל אם אתה מעוניין להשקיע במנחת איכותי אז עדיף מנחת חיצוני...

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

מצטרף לעצה של שאלה 3 שנשאלה פה : HERTZ שמעתי את כל הסטים שהזכרת בנוסף גם את הרץ והחלטתי על הרץ ואני ממש לא מתחרט. אם יש לך קצת עודף כסף או משהו שאתה מוכן להשקיע תנסה את HERTZ MILE ואז תראה :lol:.

פורסם

תגיד אתה מבין מה אתה רושם לבנאדם?! הוא מדבר על קומפוננט כמו טמפו וJBL GTO ואתה מציא לו לקנות MILLE נראה לי הזוי, אתה יודע כמה עולה סט כזה נכון?

IBIZA 20vt

פורסם

יש לך מערכת מקורית של הרכב? אם כן למה לא להחליף אותה, ברגע שאתה שם מנחת אתה פוגע כאיכות הסאונד אם כבר אז הייתי ממליץ לך ללכת על הקוסם של רוקפורד אם התקציב מאפשר כמובן.

IBIZA 20vt

×
×
  • תוכן חדש...