Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
BIG M, ניגשת פעם לטסט עם רכב עם אינטרקולר חזית מוגדל ?

 

עמדת פעם מול בוחן רכב וראית אם הוא מבין מי נגד מי בתוך תא המנוע ?

 

ואני אחדד את הנקודה עוד יותר - גם אם הוא החליט שהאלטרנטור שלך זה טורבו,

 

אתה עדיין תקבל הורדה מהכביש, כי הוא החליט ככה (סיפור אמיתי).

 

נכון, אם זה באמת אלטרנטור, הרכב יוחזר כלאחר כבוד, אבל אתה תבזבז זמן וכסף על זה.

 

ועכשיו - בחזרה לשתי השאלות בתחילת ההודעה שלי.

צודק בהחלט!!! כל מה שנראה להם מקורי, שלום! תוריד, תבוא שוב.

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר.

פורסם

לפותח השרשור,

 

אין פה איזו "חוקיות" כזאת שעל שיפור X יורידו אותך מהכביש ועל שיפור Y יעצמו עיניים.

 

זה מאוד תלוי במצב הרוח של אותו אחד שיבדוק אותך (בין אם הוא "סתם" שוטר, בוחן תנועה, קצין משטרה, או עובד במכון טסטים).

 

יש אנשים שעצרו אותם לבדיקה ולמרות שהיה להם רכב משופר ולא "חוקי" בעליל זה עבר חלק והרכב המשיך לנסוע על הכביש, ויש אנשים שהורידו אותם מהכביש על דבר פעוט כמו דוד זרימה חופשית\פילטר אויר פתוח.

 

להגיד לך שאם תעשה שיפור בצורה כזו או אחרת יעלה או יוריד את הסיכון שלך זה אמנם טיפ,אבל לא תעודת אחריות.

 

רוצה לנסוע בראש שקט לגמרי ?

 

תישאר סטנדרטי.

 

רוצה לשפר את הרכב ?

 

אחלה, רק תדע שלפעמים עלולים להיווצר מזה מצבים לא נעים,שבמקרה הטוב זה שתקבל הורדה מהכביש ויעשו לך "נו נו נו" ותוריד את השיפורים,ובמקרה הרע אתה תיהיה מעורב בתאונת דרכים עם נפגעים ותשב בכלא כי היתה לך "ב.מ.וו עם טורבו של אימפרזה ואינג'קטורים של רנו" וזה איום ונורא,בלה בלה בלה (חס וחלילה כמובן,לא מאחל את זה לאף אחד).

 

הטיפ המרכזי:

 

גם אם אתה הולך על שיפור הרכב, תנסה לעשות את זה בפרופיל נמוך,כלומר בלי יותר מדי דברים מנצנצים בתא המנוע, במיוחד ברכב כמו ב.מ.וו שהתא מנוע נראה מאוד סולידי.

אגב, טיפ חשוב:

 

לב.מ.וו יש לא מעט קיטים (אפטרמרקט) ייעודיים לרכבים שלהם,שמה שיפה בקיטים הנ"ל זה שהם נראים כמו חלק מקורי לגמרי של הרכב,בין היתר יש קיטים של טורבו\סופרצ'ארג'ר וכו',שהם יותר קשים לזיהוי,כי הם מגיעים מראש בצבע שחור שמשתלב יפה עם תא המנוע.

 

בהצלחה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...