Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שלום, בקרוב יומולדת 18 וההורים החליטו לקנות לי רכב

רציתי להתייעץ עם אנשים עם קצת יותר ידע בתחום..

תקציב- 35K+-

שימוש- מינימלי אני מתחיל ללמוד יג' יד' בפתח תקווה (אני גר בראשון) ככה שרוב היום הוא בבית

כמה שפחות איבזור פנימי, אני נוהג עכשיו על יונדאי גטס GLF 2005 ללא ABS כמה שזה אבסורדי, בקרוב היונדאי עוברת לאחותי.

וכמובן פוזה לא תזיק, ואפילו דיי חשוב..

חשבתי אולי על יונדאי קופה שנת 1999 או באזור.

אה וכמובן אוטומט.

תודה רבה!.

פורסם

בתקציב כזה יונדאי קופה נורמאלית לא תקבל, אלא אם אתה מוכן לקנות רכב עם מעל 170000 ק"מ, אני לפחות לא הייתי עושה את זה.

לדעתי חפש מיצובישי לאנסר 2000, אחלה אוטו, אמין, דיי יפה, מראה עם קמצוץ של פוזה (לפחות בתקציב)

מצאתי לאנסר אחת שנת 2000 עם כולה 60000 ק"מ, מציאה טובה, ב37000 ש"J (יד2)

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

בתקציב הזה תוכל למצוא פג'ו 306 קבריולט מודל 98 במצב טוב(אבל באמת שבאוטו הזה חשוב למצוא אחד שמור שטופל נכון)

 

שברולט קוואליר קבריולט מודלים 96-98

פורסם
בתקציב הזה תוכל למצוא פג'ו 306 קבריולט מודל 98 במצב טוב(אבל באמת שבאוטו הזה חשוב למצוא אחד שמור שטופל נכון)

 

שברולט קוואליר קבריולט מודלים 96-98

אם כבר, רק הפז'ו.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
אם כבר, רק הפז'ו.

גם לא הפז'ו ממש ממש ממש ממש קשה עד בלתי אפשרי למצוא אקזמפלר שהגג בוא לא דולף..

תתקמבן על איזה סיאט איביזה אתה יכול לקחת אפילו מנוע 1.4 יש הרבה שיש עליהם פוזה אבל מתחת למכסה מנוע רגילות,לא ציינת שאתה זקוק לאוטו ספורטיבי אלא רק בעל פוזה..(חוץ מזה שאני בטוח שהאיביזה הרגילה הידנית שנת 2000-2001 תוכל לקחת את היונדאי קופה האוטומטית)

×
×
  • תוכן חדש...