Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מרווח קבוצה 5. אוקטביה RS ??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6626 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא עובד בצ'מפיון.

 

The Wiz, אני אברר לך לגבי נסיעת מבחן - בעבר היו, ואין סיבה שלא יהיו גם עכשיו.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האמת שיש עוד אופצייה מאוד מעניינת והיא ההונדה אקורד החדש שמחירה מתחיל

 

Accord 2.0 COMFORT

169.000

Accord 2.0 Elegance

187,000

Accord 2.0 Executive

204,000

Accord 2.4 Executive

238,000

 

מנועי ה2.0 עם 156 כ"ס ומנועי ה2.4 עם 200 כ"ס והם איכותיים והם אמינים והכי חשוב הונדה אקורד מפנק וטוב וגם יפה תחשוב על זה הנא כמה תמונות שלה

b_acc_07.jpg&width=600&height=400b_acc_08.jpg&width=600&height=400b_acc_02.jpg&width=600&height=400

פורסם

אולי זה רק אני, אבל אני לא מבין איך האוקטביה RS והמשפחתיות האמריקאיות נמצאות באותה רשימת קניות.

מדובר ברכבים כ"כ שונים ביעוד, שלא ברורה לי ההתלבטות, ללא קשר מי רכב יותר טוב.

 

דר"א, יניב1, אני לא יודע מה הפסיק והנקודה עשו לך שאתה כ"כ מקפיד לא להשתמש בהם, אבל זה מאוד יקל לקרוא פוסטים שלך. אני אישית מוותר מראש על כל הודעה שלך שיש בה יותר משלוש שורות.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם
ובנוסף לזאת, באתר החברה העולמית אנחנו מופיעים כפלסטין. אולי בגלל זה השירות חרא, הם חושבים שכולם ערבים פה! :lol:

 

יאפ.

 

על הרכבים של סקודה שמגיעים לארץ כתוב בנמל פלסטין.

אני אישית דיי נעלבתי מזה - לא מתאים.

קצת אנטי ישראלי.

 

בכל מקרה, האוקטביה מכונית מצויינת.

אני לא חושב שהאקורד עומדת באותם סטנדרטים של איכות כמו האוקטביה.

לפחות עד עכשיו היא לא עמדה.

 

תשמע, יש לסקודה מספר סוכניות בארץ.

אולי תנסה סוכנות אחרת?

 

אני ממש יכול להבין אותך מצד אחד.

גם אני ויתרתי על רכישה של הרבה דברים שדיי הייתי סגור עליהם בגלל איש מכירות חרא. וקניתי מוצר אחר ממקום אחר.

אני גם לא מוכן לקבל שירות לא טוב.

וכבר קרה לא פעם שישבתי במסעדה ופשוט התייבשתי ים זמן ואף מלצר לא ניגש לשולחן - אז פשוט קמתי והלכתי.

אני חושב שאם אני בא למסעדה לא מגיע שייתחסו אליי כמו לזבל.

(ולכל הקופצים למיניהם, מדובר בהמתנה של חצי שעה שאתה יושב כמו מפגר בשולחן ופשוט מתעלמים ממך, אני יודע להעריך את עבודת המלצרים ומבין שכשיש לחץ אז זה יותר קשה, ועדיין...).

 

בקיצור, אני מבין שאתה קצת אנטי להכנס למערכת יחסים עם חברה שככה מתנהגת.

 

מצד שני - האוקטביה רכב כ"כ טוב. באמת. אני ממש אוהב אותו.

הצי רכב שלנו מורכב מהמון מכוניות, חלקן הרבה יותר יקרות מהאוקטביה. ותמיד אני מעדיף לקחת אוקטביה (אצלנו זה TDI DSG) שאפשר.

המשמרות ארוכות. הגב כואב והעבודה מתישה.

והאוקטביה נוחה, זריזה, חזקה, ומפנקת.

(רק לא יודע למה כל הזמן נהיים לה אדים על השמשה הקדמית, ממש מחלה...)

 

הן גם יחסית מאוד אמינות, ככה שאל תדאג יותר מדיי.

 

אחרי שתסיים עם האולם מכירות לא תראה אותם יותר. לעולם.

מצד שני אתה הולך לחיות הרבה עם הרכב הזה, וזה חשוב שתקבל תמורה מלאה לרצונות שלך.

 

גם אני שחיפשתי רכב והסתובבתי בין האולמות, לפעמים היחס של המוכרים היה ממש מגעיל (בעיקר בסוכניות שמוכרות המון).

באחת הסוכניות, הסוכן ישב מאחורי השולחן עם חבר לכוס קפה ודיברו. (זה לא היה לקוח 100%!)

ששאלנו על דגם מסויים, הוא זרק באוויר בלי להסתכל לכיוון שלנו אפילו שאין במלאי.

ששאלנו מתי יגיע ענה ענה שוב בלי להסתכל ובהינף יד: לא יודע, עוד חצי שנה.

ששאלנו מה המחיר הוא אמר שעוד אין מחירים למשלוח החדש וקם והלך לצד השני של האולם.

 

כל זה נעשה כאילו הפרענו לו.

 

אני אישית לא ייכנס לסוכנות הזאת יותר.

אבל אם ממש הייתי מעוניין ברכב הייתי הולך לסוכנות אחרת של אותו היבואן.

 

אם בכל זאת אתה מוכן לא לוותר אז הייתי כותב מייל ליצרן.

מייל ליבואן.

ומנסה סוכנות משנה אחרת.

 

אין הרבה דילרים של סקודה בארץ.

תבדוק אולי "יהודה מזרחי" מחזיק VRS :lol:

פורסם

תבדוק אולי "יהודה מזרחי" מחזיק VRS :lol:

 

באמת ראיתי לבנה VRS מסתובבת בב"ש עם כובע צהוב, נראה לי אפשר לקבל דיל :lol::lol:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
יאפ.

 

על הרכבים של סקודה שמגיעים לארץ כתוב בנמל פלסטין.

אני אישית דיי נעלבתי מזה - לא מתאים.

קצת אנטי ישראלי.

 

בכל מקרה, האוקטביה מכונית מצויינת.

אני לא חושב שהאקורד עומדת באותם סטנדרטים של איכות כמו האוקטביה.

לפחות עד עכשיו היא לא עמדה.

 

תשמע, יש לסקודה מספר סוכניות בארץ.

אולי תנסה סוכנות אחרת?

 

אני ממש יכול להבין אותך מצד אחד.

גם אני ויתרתי על רכישה של הרבה דברים שדיי הייתי סגור עליהם בגלל איש מכירות חרא. וקניתי מוצר אחר ממקום אחר.

אני גם לא מוכן לקבל שירות לא טוב.

וכבר קרה לא פעם שישבתי במסעדה ופשוט התייבשתי ים זמן ואף מלצר לא ניגש לשולחן - אז פשוט קמתי והלכתי.

אני חושב שאם אני בא למסעדה לא מגיע שייתחסו אליי כמו לזבל.

(ולכל הקופצים למיניהם, מדובר בהמתנה של חצי שעה שאתה יושב כמו מפגר בשולחן ופשוט מתעלמים ממך, אני יודע להעריך את עבודת המלצרים ומבין שכשיש לחץ אז זה יותר קשה, ועדיין...).

 

בקיצור, אני מבין שאתה קצת אנטי להכנס למערכת יחסים עם חברה שככה מתנהגת.

 

מצד שני - האוקטביה רכב כ"כ טוב. באמת. אני ממש אוהב אותו.

הצי רכב שלנו מורכב מהמון מכוניות, חלקן הרבה יותר יקרות מהאוקטביה. ותמיד אני מעדיף לקחת אוקטביה (אצלנו זה TDI DSG) שאפשר.

המשמרות ארוכות. הגב כואב והעבודה מתישה.

והאוקטביה נוחה, זריזה, חזקה, ומפנקת.

(רק לא יודע למה כל הזמן נהיים לה אדים על השמשה הקדמית, ממש מחלה...)

 

הן גם יחסית מאוד אמינות, ככה שאל תדאג יותר מדיי.

 

אחרי שתסיים עם האולם מכירות לא תראה אותם יותר. לעולם.

מצד שני אתה הולך לחיות הרבה עם הרכב הזה, וזה חשוב שתקבל תמורה מלאה לרצונות שלך.

 

גם אני שחיפשתי רכב והסתובבתי בין האולמות, לפעמים היחס של המוכרים היה ממש מגעיל (בעיקר בסוכניות שמוכרות המון).

באחת הסוכניות, הסוכן ישב מאחורי השולחן עם חבר לכוס קפה ודיברו. (זה לא היה לקוח 100%!)

ששאלנו על דגם מסויים, הוא זרק באוויר בלי להסתכל לכיוון שלנו אפילו שאין במלאי.

ששאלנו מתי יגיע ענה ענה שוב בלי להסתכל ובהינף יד: לא יודע, עוד חצי שנה.

ששאלנו מה המחיר הוא אמר שעוד אין מחירים למשלוח החדש וקם והלך לצד השני של האולם.

 

כל זה נעשה כאילו הפרענו לו.

 

אני אישית לא ייכנס לסוכנות הזאת יותר.

אבל אם ממש הייתי מעוניין ברכב הייתי הולך לסוכנות אחרת של אותו היבואן.

 

אם בכל זאת אתה מוכן לא לוותר אז הייתי כותב מייל ליצרן.

מייל ליבואן.

ומנסה סוכנות משנה אחרת.

 

אין הרבה דילרים של סקודה בארץ.

תבדוק אולי "יהודה מזרחי" מחזיק VRS :lol:

 

שלום ידידי היקר!

 

מכיוון שאני יהודי ומכיוון שפלסטין שורף לי את הבית אני לא מוכן בשום מצב להעשיר קופה של נאצים. לכן, סקודה ירד מהפרק לא משנה איזה מכונית הם מציעים וגם אם זה בשקל שישים. יש דברים ששווים יותר מכך.

 

אני יגלה לך סוד קטן. אם אתה מרשה לאנשים לדרוך אליך, הם ידרכו עליך ויזלזלו בכך. אם תעמוד על שלך, הם יכבדו אותך. הסוד הזה עובד על ילדים, מבוגרים, ערבים, האו"ם וכל מה שבאמצע. :-)

 

אני בדרך כלל אם מתעלמים ממני (זה לא קורה הרבה) קם והולך. אם אני רעב ועצבני, אני תופס את המלצר באוזן (מילולית) ומבקש שירות.

 

אשתי בדרך כלל לא מסכימה איתי על זה ועושה בלאגן במסעדה. אני לא אוהב את זה. היא טוענת שמגיע לנו שירות כמו כל מסעדה נורמאלית. אני טוען שלמסעדה לא נורמאלית לא מגיע את הכסף שלי. אותו כנ"ל אם חברות מסחריות אחרות.

 

אנשים לא מבינים שאדיבות ושירות הם אלה שגורמים לכך להוציא כסף. שום דבר אחר לא. בארה"ב מבינים את מצויין "הלקוח תמיד צודק". בארץ לקחו את המשפט הזה והוסיפו לו סיומת "הלקוח תמיד צודק מיד אחרי המוכר".

 

אל תיתן לאף אחד לדרוך אליך. תתפלא כמה אנשים נהנים לעשות זאת....

פורסם
אולי זה רק אני, אבל אני לא מבין איך האוקטביה RS והמשפחתיות האמריקאיות נמצאות באותה רשימת קניות.

מדובר ברכבים כ"כ שונים ביעוד, שלא ברורה לי ההתלבטות, ללא קשר מי רכב יותר טוב.

 

דר"א, יניב1, אני לא יודע מה הפסיק והנקודה עשו לך שאתה כ"כ מקפיד לא להשתמש בהם, אבל זה מאוד יקל לקרוא פוסטים שלך. אני אישית מוותר מראש על כל הודעה שלך שיש בה יותר משלוש שורות.

 

אכן, אין ממש קשר בין הרכבים אבל אני אוהב לגוון. אם אני נתפס על משהו אני לוקח. האוקטביה RS הייתה מחזירה אותי 10 שנים אחורה (אני בסה"כ בן 28) וזה יכל להיות נחמד.

 

אתמול בצעתי נסיעת מבחן על המאליבו החדשה. מאוד נהנתי מהמרווח הפנימי ומעוצמת המנוע. הרכב קצת מנותק יחסית לקאדילק שיושבת חזק על הכביש אבל העוצמה יותר חשובה לי.

 

התברר לי שאפשר להתקין בארץ מושבי עור וחלון בגג. איפה בדיוק ???

 

בתוספת האופציות הנ"ל ובעלות של 3,400 ש"ח לחודש (כולל מע"מ) המאליבו נראת לי בחירה מצויינת בשבילי.

 

האמת די התעייפתי מכל החיפושים האלה (כבר חצי שנה, ראבק!) ולכן סביר להניח שמיד אחרי שאחזור מחו"ל בעוד כחודש אני יבצע את העסקה.

 

כחול כהה נראה מתאים לרכב הזה.

 

תודה לכל המסייעים!

פורסם
האמת שיש עוד אופצייה מאוד מעניינת והיא ההונדה אקורד החדש שמחירה מתחיל

 

Accord 2.0 COMFORT

169.000

Accord 2.0 Elegance

187,000

Accord 2.0 Executive

204,000

Accord 2.4 Executive

238,000

 

מנועי ה2.0 עם 156 כ"ס ומנועי ה2.4 עם 200 כ"ס והם איכותיים והם אמינים והכי חשוב הונדה אקורד מפנק וטוב וגם יפה תחשוב על זה הנא כמה תמונות שלה

 

לא התרשמתי מהרכב. אין לו את הכח שאני רוצה.

 

תודה בכל אופן

פורסם

תחשוב טוב טוב לפני שאתה יורד מקאדילק CTS לשברולט מאליבו.

 

בארה"ב המאליבו היא אחד הרכבים האמריקאים הזולים והנחותים ביותר "רכב של מזכירות" הוא נקרא. אז נכון שבארץ הוא נחשב קצת יותר כי אין היצע או מחירים כמו בארה"ב, אבל עדיין הוא הרבה דרגות מתחת ל-CTS.

 

המאליבו לא ספורטיבי בכלל, חזק יחסית למתחרות עם מנועי 2000-2500 - אולי, אבל הניהוג חלש ביותר, בעיקר האחיזה. גם הגימור לא משהו, אני בטוח שהבחנת בכל הפלסטיקים.

 

אני מסכים שהדגם החדש, 2008, עולה על הקודם אבל לא יותר מזה.

 

לדוגמא - 4 הילוכים באוטומט !! מי מוכר גיר כזה היום? הרכב לא עבר תקינה אירופאית, ואם ביצועים חשובים לך, הדגם שנמכר בארץ מוגבל אלקטרונית ל - 170 קמ"ש (לא שאני מייעץ לך לנסוע יותר).

פורסם

סתם השמצתם את סקודה העולמית. באתר העולמי שלהם ליד פלסטין- מזרח ירושליים( שלדעתי זה נכון, אבל זה כבר פוליטיקה) ,מופיע גם

 

ISRAEL CHAMPION CAR LP BNEI BRAK

27 BARUCH HIRSH STREET

פורסם

הכי קל להשמיץ.

 

נאקמיצ'י, באולמות התצוגה המרכזיים של שקודה ופולקסווגן טוב :-)

בסיאט היחס היה מזעזע ובמוסך היחס מזעזע עוד יותר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
שלום ידידי היקר!

 

מכיוון שאני יהודי ומכיוון שפלסטין שורף לי את הבית אני לא מוכן בשום מצב להעשיר קופה של נאצים. לכן, סקודה ירד מהפרק לא משנה איזה מכונית הם מציעים וגם אם זה בשקל שישים. יש דברים ששווים יותר מכך.

 

אני יגלה לך סוד קטן. אם אתה מרשה לאנשים לדרוך אליך, הם ידרכו עליך ויזלזלו בכך. אם תעמוד על שלך, הם יכבדו אותך. הסוד הזה עובד על ילדים, מבוגרים, ערבים, האו"ם וכל מה שבאמצע. :-)

 

אני בדרך כלל אם מתעלמים ממני (זה לא קורה הרבה) קם והולך. אם אני רעב ועצבני, אני תופס את המלצר באוזן (מילולית) ומבקש שירות.

 

אשתי בדרך כלל לא מסכימה איתי על זה ועושה בלאגן במסעדה. אני לא אוהב את זה. היא טוענת שמגיע לנו שירות כמו כל מסעדה נורמאלית. אני טוען שלמסעדה לא נורמאלית לא מגיע את הכסף שלי. אותו כנ"ל אם חברות מסחריות אחרות.

 

אנשים לא מבינים שאדיבות ושירות הם אלה שגורמים לכך להוציא כסף. שום דבר אחר לא. בארה"ב מבינים את מצויין "הלקוח תמיד צודק". בארץ לקחו את המשפט הזה והוסיפו לו סיומת "הלקוח תמיד צודק מיד אחרי המוכר".

 

אל תיתן לאף אחד לדרוך אליך. תתפלא כמה אנשים נהנים לעשות זאת....

תירגע, דווקא הצ'כים מאוד אוהבים את היהודים ואת ישראל..

אגב, שקודה, לא סקודה, ה"V" הקטן הזה מעל ה"S" הופך אותו לש', הייתי לפני 3 שבועות בצ'כיה וסיפרו לנו את זה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

הייתי מספר לך את זה תמורת חצי מהסכום שעולה כרטיס טיסה לצ'כיה :)

Peugeot 406 2L turbo 1998 Škoda Octavia RS 245 2018


×
×
  • תוכן חדש...