Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רק מה הכוונה על הפלסטיקה ברכב ? שמים על הדלת עצמה , ובחורים הקטנים האלו .

עכשיו גם אומרים להשים על החלק המתפרק מהדלת ? הפלסטיק ?

 

יעקב

 

תמיד אמרו את זה , אפילו חברות האיטום ממליצות .

לא לקח את התרופות שלו.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני כרגע התחלתי לאטום עם הרפה בנד את הדלתות הקדמיות הלך לי גליל שלם של 10 מטר לשתי דלתות

רכשתי את החומר עם מישלוח ב 540 לפני כמה ימים .

פורסם

זה לא קצת הרבה יותר מידי לשתי דלתות ?? 10 מטר ??



 

אני אשמח לדעת איך חיסלת 10 מטר , כמה שכבות עשית ?

אני בדיוק שוקל לאטום - נראה לי טירוף כל היריעות האלה , או שאולי אני לא יודע, מהו גודל יריעה סטנדרטית ?

 

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

אין יותר מדיי :-)

כמה שיותר נמוך אתה רוצה לרדת , יותר חומר .

כמה שיותר חזק ללא בריחות באס , יותר חומר .

 

כמה איטום אתה חושב אנשים שמים בפרוייקטים של מידים של סקאן ספיק 8 אינץ' בדלתות ? יותר מזה , הם עוד שמים קצף איטום , דלת של טנק - באס חזק יותר , נמוך יותר .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

אם כך , איטום לא מתאים לכל רכב , ואני אסביר -



ברור שאיטום עוזר עם הסאונד והכל ..

מצד שני הרכב כבד יותר, במיוחד אם נדפקים כמו soundman (אם אני זוכר את שמו נכון) שלקח את זה לרמות של איטום נגד טילי קרקע-קרקע,

והעומס יכול לגרום לצריכת דלק גבוהה יותר, בלאי מואץ לבולמי הזעזועים וכד'.

 

אז אני אומר - אם יש לך רכב חדש ויחסית יקר או רכב כמו ג'יפ או פיק-אפ , זה סבבה כי יש מה שיתמודד עם המשקל של המערכת והאיטום.



אם לא - מיותר לאטום , כי מערכת כולנו בפורום מסכימים שצריך - אבל איטום זו מותרות לטעמי - אפשר להגיע לצליל מצויין גם בלי זה .

אני אשמח לאטום אבל יש דברים שצריך לטפל בהם לפני כן.

 

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

האמת גם אני חשבתי ש 10 מטר זה המון ,אבל שמתי שכבה אחת בדופן הפנימית של הדלת( החלק איפה שהידית היחצונית של הרכב ) ושכבה אחת בדופן הפנימית איפה שהרמקול יושב ובמקומות שהיו פתחים גדולי שמתי שתי שכבות ,ועוד שכבה אחת על החלק הפנימי של ריפוד הדלת ושם גם שמתי ספוג בעובי של ס"מ בערך שאותו הדבקתי עם דבק מגע על הרפה בנד

הרכב הוא סוזוקי בלנו .

 

המפרט של הסטריאו :

JBL 6507

ECLIPSE 3100

ORION 4004

סאב בזוקה (בצורה של בלון נוס) שיוכלף בקרוב

 

מקווה שאני אסיים את האיטום יהיה שיפור כרגע אם דופקים בדלת מבחוץ יש הבדל עצום מאשר דלת לא אטומה.

פורסם

אם כך , איטום לא מתאים לכל רכב , ואני אסביר -



ברור שאיטום עוזר עם הסאונד והכל ..

מצד שני הרכב כבד יותר, במיוחד אם נדפקים כמו soundman (אם אני זוכר את שמו נכון) שלקח את זה לרמות של איטום נגד טילי קרקע-קרקע,

והעומס יכול לגרום לצריכת דלק גבוהה יותר, בלאי מואץ לבולמי הזעזועים וכד'.

 

 

תומר.

 

אל תגזים :) רכב משפחתי ממוצא לא מגיב ברגישות כזאת לתוספת של ... אפילו 50 ק"ג .

 

אתה רוצה להגיד לי שאם אני נוהג עם איזה אנורקסית לידי ברכב אז צריכת הדלת תעלה , בלאי לבולמים והאוטו לא יבלום אותו דבר אם היא לא הייתה שם ?

 

תיאורטית כן , אבל מעשית לא צריך להגזים ...

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

אין לצטט הודעה מעל שלא לצורך, נא שמור על כללי הפורום.

 

יותר חזק :) אל תחשוב על זה כעל תיבת סאב עם פורט שהיא חזקה יותר מתיבה אטומה .

 

דלת לא אטומה באה עם הרבה חורים לא קשורים לחיים , הבאס בורח ... כמעט ואין בכלל באס עמוק ואמיתי .

תדר נמוך דורש איטום מאסיבי בשביל שהוא ישמע נקי , ולא עם רישרושים ומזייף , אין מה לעשות .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

דיברתי שם על הנזק בכללי ,

 

אני יכול רק לומר לך שהחלפתי לפני שנה וטיפה את 4 בולמי הזעזועים בקורולה שלי לבולמי זעזועים גרמניים של ZF ZACHS



מסדרת SUPER TOURING והיום כבר אחד הבולמים האחוריים שלי מראה סימני שחיקה ונזילה.

 

יש לי סאב מאוד כבד ויש פלטה עם 2 מגברים ועכשיו אני שוקל איטום שיוסיף משקל ,



נוצר מצב שאני מחפש בולמים של חברות שמייצרות בולמים לרכבי ספורט שיידעו להחזיק את העומסים ברכב שלי .

 

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

אכן יש לו במלאי השבוע קניתי ממנו, ואכן על מנת לאטום את האוטו בצורה טובה אתה תצטרך בסיבות 4 גלילים של הרפה בנד. לגבי הספוג לך לכול חנות בדים בדרום ת"א או רפדייה (יש הרבה באזור נחלת בנימין).

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם

דיברתי שם על הנזק בכללי ,

 

 

אני יכול רק לומר לך שהחלפתי לפני שנה וטיפה את 4 בולמי הזעזועים בקורולה שלי לבולמי זעזועים גרמניים של ZF ZACHS



מסדרת SUPER TOURING והיום כבר אחד הבולמים האחוריים שלי מראה סימני שחיקה ונזילה.

 

יש לי סאב מאוד כבד ויש פלטה עם 2 מגברים ועכשיו אני שוקל איטום שיוסיף משקל ,



נוצר מצב שאני מחפש בולמים של חברות שמייצרות בולמים לרכבי ספורט שיידעו להחזיק את העומסים ברכב שלי .

 

 

 

תומר.

 

נראה לי שאתה קצת דרמטי , נניח שהכל שוקל 20 קילו אצלי יש ציוד הרבה יותר כבד וכולה סוויפט ואפילו זה לא מזיז את הבולם .

פורסם

מצד שני הרכב כבד יותר, במיוחד אם נדפקים כמו soundman (אם אני זוכר את שמו נכון) שלקח את זה לרמות של איטום נגד טילי קרקע-קרקע,



והעומס יכול לגרום לצריכת דלק גבוהה יותר, בלאי מואץ לבולמי הזעזועים וכד'.

 

דבר ראשון תודה.

 

דבר שני.

מה קשור האיטום. אצל אליקו התיבות שוקלות כמה עשרות קילו. וגם הסאבים.

מצברים שוקלים גם המון.

 

אני עשיתי איטום מסיבי מכמה סיבות.

וכאשר תיכננתי את המערכת לקחתי בחשבון מערכת ששוקלת .... 250 קילו!

ובגלל זה לקחתי רכב דיזל. ולא בנזין שהיה מת מהמשקל הזה.

 

לצאת ביציאה סתם זה יפה. אבל אני חשבתי ובררתי וחישבתי עשרות פעמים.

לפני שבחרתי את הרכב למערכת.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

בנוסף לכל מה שנאמר כאן ה"בידוד" - אלף פעם צריך לחזור על זה שזה לא "איטום"

 

לא נועד בשביל לאפשר לרמקול לרדת לתדר יותר נמוך, הרמקול ירד לתדר הזה בכל מקרה אם לא תחתכו אותו עם קרוס.

 

לא גורם לסאונד להיות "חזק" יותר - זה לא מגבר.

 

מה שהבידוד עושה הוא משנה את הרזוננס של האזור בו אתם שמים אותו, נתייחס לדלתות בתור דוגמה.

 

דלת שמבודדים אותה, הרזוננס שלה משתנה מזה של הפח שגם מחזיר המון צליל ומייצר צליל משלו עקב הרעידות לרזוננס של חומר רך יותר, צריך לקחת בחשבון שחלק מהצליל פשוט יבלע וחלק גדול מהצליל של הפח גם כן יבלע.

 

אולי מצד אחד הרמקול יונחת ע"י כך שגלי הקול שלו יבלעו לתוך החומר המבודד אבל הוא גם ישמע טוב יותר בגלל שרוב ההפרעות מהדלת יבלעו גם כן - פחות רעש, יותר סיגנל.

 

מה שגורם לדלת לרעוש הכי הרבה זה התחום הנמוך שמוציא מהפח וויברציות מאוד חזקות, בגלל זה, כאשר שמים שכבה או שכבות בידוד, יש פחות מההפרעות האלה וזה נשמע שהרמקול יורד יותר נמוך.

 

זה לא נכון כי הרמקול מנגן בדיוק אותו הדבר, אז הוא לא מנגן יותר נמוך - הוא פשוט נשמע יותר ממה שהוא היה נשמע מקודם.

 

זה הסוד בבידוד בסופו של דבר, העלמת רעשים בשביל לשמר את הסיגנל מהמערכת.

 

רכב בין יומנו, שהוא מספיק שקט על הכביש, לא דורש טיפול רב כמו רכב ישן יותר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...