Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש תוכנת GPS חינמית לNOKIA N95


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

השאלה בכותרת,כל מי שמכיר תוכנת GPS חינמית למכשיר NOKIA N95 ולא לרכוש דרך המפעילה הסלולארית,אנא העלו לכאן קישור או שילחו לי למייל : [email protected]

 

תודה מראש יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

תודה,האם יש שם מפות של הארץ ? זה בעצם מה שאני מחפש.

האם אתה בעל מכשיר כזה ? אני לא סגור על איך אני מתקין את התוכנות לאחר שאני מעביר אותן מהמחשב לנייד.

 

יוסי

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

דבר ראשון תכנס להעברת קבצים מהמכשיר לנייד תפתח תיקייה ותעביר לשם את שני הקבצים שהורדת.

 

משם אתה תראה קובץ אחד במכשיר.

תכנס אליו והוא כבר יתחיל את ההתקנה,שם תבחר את השפה שאתה רוצה את שפת הדיבור ואם אתה רוצה קול של גבר או אישה.

 

-כן הוא כולל את מפות הארץ, אך תצטרך מקלט בלוטוט שעולה סביבות ה300 שקל.

 

בהצלחה

 

עריכה:

 

אם אני לא טועה בN95 יש כבר מקלט בתוכו , אבל אני לא בטוח שהוא יעבוד עם GPS לוויני רגיל .

פורסם

למה אני צריך מקלט bt אם המכשיר תומך GPS ?

 

עריכה:

ראיתי שענית כבר על מה ששאלתי,ב N95 יש מקלט פנימי שאמור לתקשר עצמאית עם לווינים.

אני אתקין ואחזור לדווח.

 

תודה

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

אם אני זוכר נכון, ה Nav4All היא תוכנה מעולה, אבל ה-Data base של המפות הוא על גבי שרתי החברה, וכל פעם היא ניגשת לאינטרנט להוריד את המסלול שביקשת, תבדוק את הנושא הזה. העברת נתונים ברשתות זה דבר יקר.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

תודה על האזהרה,איך אני מוודא האם התוכנה באמת ניגש לאינטרנט בכל פעם ?

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
תודה על האזהרה,איך אני מוודא האם התוכנה באמת ניגש לאינטרנט בכל פעם ?

 

אמור להופיע לך חיבור לאינטרנט (סמל) למעלה.

פורסם

מתעלק על השרשור,ברשותי מכשיר מסוג מוטורולה V3C של רשת פלאפון. ויש לו GPS אבל רק עם בחיבור לאינטרנט:|

יש תוכנה שעובדת על המכשיר הזה ובלי חיבור לאינטרנט? תודה

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אם למכשיר אין מקלט GPS מובנה (ואין חושב שאין) אז לא תוכל לעבוד עם GPS ללא חיבור לאינטרנט.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

בפלאפון אתה יכול לשלם סכום חודשי בעבור תוכנת ה gps ואתה לא צריך מקלט.

לי יש נוקיה 6120 עם FreeMap. לדעתי זו יכולה להיות תוכנה מצויינת עוד כמה שנים אבל עכשיו לא ממש מומלץ להשתמש בה.

×
×
  • תוכן חדש...