Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר לשים פולס + JBL על הרדיודיסק המקורי בכיף.

 

מקסימום אם תתקין ולא תהיה מרוצה אז תמיד אפשר להוסיף מגבר, אפילו שלא תצטרך.

 

אני מכיר את כל סיפורי ה"זה לא ייפתח לך" , "בזבוז" וכו'.

ומה הוא מציע לעשות בתקציב כללי של 800 שקל? להתקין סט קדמי הרץ היי אנרג'י, 2 מגברים וסאב??

 

עזוב אותך, ב-800 שקל התוצאה הכי טובה תתקבל מסט קומפוננט קדמי (לא משנה אם זה פולס או משהו מקביל) ו-9*6 אחורי (לא משנה איזה חברה כל עוד זו חברה מוכרת).

השילוב של הפולס וה-JBL רץ פה חזק מאוד בפורום עקב יחס עלות-תמורה טוב מאוד.

 

אתה תשמע טוב, תאמין לנו. זה לא מערכת ב-10 אלף, אבל עדיין, יחסית להשקעה שהיא אפסית (ב-800 שקל כולל התקנה, אם לא היית מתייעץ פה בכיף מתקין היה יכול לדחוף לך איזה רמקול אחורי דרעק שלא שווה כלום).

פורסם

אחלה, מצוין :-)

אז אני אקפוץ באמצע שבוע ל "TomCar" כמו שהמלצתם ויתקין את המערכת - וכמובן שאעדכן אתכם :-)

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...