Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תיבת push & pull


dodo
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

בתוכנה לבניית תיבות שהורדתי ראיתי אפשרות לתיבת push &pull

מהסקיצה התמונה ניתן לראות שני סאבים זהים חולקים בנפח של אותה תיבה רק שאחד מהם מקבל את המינוס והשני מקבל את הפלוס (אחד מושך אחד דוחף)

רציתי לשאול אם מישהו מכם התנסה עם סאבים בפורמט הזה?

ומה היתרונות חסרונות בשימוש בשיטה זו?

וגם רציתי לשאול כיצד נסגר המעגל בן הסאבים?

כל חור שחור בלילה.... גם אגזוז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר במה שנקרא ISOBARIK, הדבר היחידי שזה נותן הוא שנפח התיבה שהסאב זקוק לה קטן בחצי. אתה לא מקבל עלייה בעוצמה ולכן היום כשניתן למצוא סאב לרכב שיכול לעבוד עם כל נפח שתבחר, לא תמצא התקנות כאלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה ניקרא פאסיב רדיאטור

 

חבל שאי אפשר ליקנות כאלו סאבים בארץ אבל זה הולך ככה

 

שני סאבים בתיבה אטומה , סאב אחד אמיתי והבאב השני זה בידיוק אותו סאב אבל בלי המגנט והסליל (כלומר- רק הממברנה)

מה שזה נותן - הממברנה הפאסיבית נותנת באס כימעת באותה עוצמה שמו זה שמחובר לחשמל

והיא גם נותנת לו בידיוק את הפאזה ההפוכה של האויר שהוא דוחף

רציתי לציין שלא כל סאב עובד בשיטה הזו אלה רק סאבים ספציפי..אז אל תתחילו לנתק את הסאב השני שמחובר אצלכם כי אתם פשוט לא תישמעו אותו..

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שלא הבנתי זה איך נסגר מעגל כאשר סאב אחד מקבל מינוס והשני פלוס?

וגם לא הבנתי את הקשר לחסכון בנפח הרי אתה משתמש בנפח שמוקצה לסאב אחד בשני סאבים

איך זה חוסך בנפח תיבה?

כל אחד מהם צורך חצי זה נכון אך התיבה עדיין באותו גודל כמו שהיית מחבר את אותו הסאב בצורה רגילה לא?

כל חור שחור בלילה.... גם אגזוז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

passive radiator זה דבר שונה לחלוטין מisobaric. זה קשה לתכנון והעוצמה שמתקבלת היא כמו כזו שתקבל מסאב בתיבה פתוחה ולא כמו שני סאבים (גם עקרון דומה לזה של תיבה פתוחה).

 

לא סאב אחד מקבל מינוס והשני פלוס, שניהם מקבלים פלוס ומינוס רק שאחד מהם נמצא בקוטביות הפוכה לשני.

זה חוסך בנפח תיבה כי הסאב ההפוך בעצם לוקח על עצמו חלק מההתנגדות שנותנת התיבה בעצם זה שהוא מושך כשהשני דוחף ולהפך. בכל מקרה כל העניין הזה מיותר ואין לך צורך בדברים האלו. תיבות אטומות ופתוחות בצורה הסטנדרטית הן כל מה שאתה צריך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...