Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגה בשלג! (י-ם)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק חבל שיש בקושי פעם בשנה שזה לא כולל חרמון כי בשביל בובת שלג לא ניסע עד לשם.

אולי בפברואר יהיה לנו עוד קצת שלג בירושלים.

פורסם

איזה כיף לכם, ממש מקנא!

 

נחמד לראות הכל מכוסה שלג, אבל מאוד מסוכן לנהוג בשלג - ראיתי סירטון ביוטויוב שאישה נוהגת על ג'יפ בשלג ומחליקה מצד לצד על מכוניות במהירות של כ 20 קמ"ש.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

 

נחמד לראות הכל מכוסה שלג, אבל מאוד מסוכן לנהוג בשלג - ראיתי סירטון ביוטויוב שאישה נוהגת על ג'יפ בשלג ומחליקה מצד לצד על מכוניות במהירות של כ 20 קמ"ש.

 

לא מסוכן

 

מסוכן אם יש קרח על הכביש, וזה נוצר במצב כאשר יש הרבה רטיבות/מים/שלג נמס והטמפרטורה צונחת מתחת ל 0C מעלות. בדרך כלל זה קורה כאשר במהלך היום שלג נמס בהדרגה ובלילה הטמפרטורה צונחת. מה שעוד לא היה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

איזה כייף להיות ביומיים האחרונים גם בערד וגם בירושליים.

 

בערד, נכון לשלישי בבוקר עד רביעי בצהריים - לא היה כלום (רק רוחות חזקות) אבל בירושלים - השלג חגג.

 

מוי כייף.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
איזה כייף להיות ביומיים האחרונים גם בערד וגם בירושליים.

 

בערד, נכון לשלישי בבוקר עד רביעי בצהריים - לא היה כלום (רק רוחות חזקות) אבל בירושלים - השלג חגג.

 

מוי כייף.

בערד שלישי ורביעי היו רק רוחות עזות גשם כל היום וקור אימים, בריבעי בערב סביבות 9.30 התחיל שלג ל-10 דקות וניפסק, נמס מהר מאוד, אבל בלילה כנראה שירד עוד שלג והתעוררנו לבוקר שכולו לבן.

פורסם
תמונות לבנות יפות :)

האם הכביש בערד כוסה בשכבת קרח והיה סיכון בנהיגה?

 

 

 

ל'

 

 

אכן הייתה שכבה דקה של קרח,המון נהגים לא הבינו מה הולך ולפני שעליתי לאוטו טיילתי קצת עם חברים ברגל,כמעט בכל כיכר איזה פרייבט איבדה את הצפון והסתחררה...היה מראה משעשע האמת =)

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

עם בטיולים עסקינן אז קבלו כמה תמונות של ה BX שהפכה לג'יפ לכמה שעות

IMG_1642.jpg

IMG_1640.jpg

IMG_1636.jpg

IMG_1632.jpg

IMG_1638.jpg

IMG_1633.jpg

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
בערד שלישי ורביעי היו רק רוחות עזות גשם כל היום וקור אימים, בריבעי בערב סביבות 9.30 התחיל שלג ל-10 דקות וניפסק, נמס מהר מאוד, אבל בלילה כנראה שירד עוד שלג והתעוררנו לבוקר שכולו לבן.

 

אתמול המזג אוויר היה מזוויע בערד.

וכמו כל שנה גשומה שאני זוכר, רחוב בן יאיר למעלה חסום לגמרי למעבר מכוניות מרוב הגשם. את האי תנועה או את המדרכות כבר לא ראיתי.

GS300.

פורסם
אתמול המזג אוויר היה מזוויע בערד.

וכמו כל שנה גשומה שאני זוכר, רחוב בן יאיר למעלה חסום לגמרי למעבר מכוניות מרוב הגשם. את האי תנועה או את המדרכות כבר לא ראיתי.

בלילה באו עובדי עירייה והתעסקו עם התעלת ניקוז, לאחר שעתיים שעברתי שוב היה כבר יבש.

כל שנה יש שם שלולית, הפעם היה ממש אגם קטן שכל מכונית שעברה הרימה סילוני מים לכמה מטרים באוויר.

פורסם

ממה שאני ראיתי.. אנשים פשוט לא עברו שם. כמעט נכנסתי במישהו שבלם והתסתובב אחורה אתמול.

אני יכלתי לעבור.. אבל לפי גובה המים, לא כל רכב פרטי היה עובר שם כמו שצריך.

GS300.

פורסם
אחחח המנחת בערד מושלג! חלום...

 

האמת לא כ"כ,אני באתי לשם עם עוד חבר יחסית מוקדם (7 בבוקר) וכבר לא היה שם שלג אלא שלוליות,עם שאריות.

הבדואים באו כנראה ב4-5 :lol:

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

×
×
  • תוכן חדש...