Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

10% כי אפשר .

 

אי אפשר להשוות לרכב חדש בו אתה בוחר את הצבע ורשום כיד 1 .

מחיר משומש 2008 נשמע טוב , ה 0 ק"מ זה יתרון של המוכר -- מצד שני המוכר לחוץ למכור .

נא ליישר קו עם כללי החתימה. ------------------ יישרתי .

פורסם

זה נקרא קניית רכב משומש לכן יש להוריד 25 אחוז לא 10.

ככה מחירו בשוק רכב משומש תסתכל אםילו במחירון.

מה שגם אתה היד השניה ולא היתה לך שום אפשרות לבחור את רמת האיבזור צבע וכדומה.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

המחירון בכל עסקה של קניה ומכירה הוא בגדר המלצה בלבד. ללוי יצחק אין מנדט על מחירי הרכב, הוא רק מנסה לשקף את המחירים לפי רמת הסחירות שלהם.

 

כלומר, כמו שאמר מלומדי למעלה, אתה יכול להוריד 10% "כי אתה יכול". אם אלה תנאי השוק ויש מי שיקנה את הרכב ב10% פחות ממחירו בסוכנות חדש אז המחיר הוא מוצדק.

 

מצד שני המוכר יכול להחליט שלא למכור בהפחתה כזו וזה גם לגיטימי אם הוא חושב שהוא יכול למצוא קונה במחיר טוב יותר.

פורסם

שהייתה הצפה של פנדות מזכיית מקדונלדס הורידו הרבה יותר מ-10%, אכן משהו לכיוון ה-20-25%.

 

בכל מקרה, שאתה קונה רכב - אתה יכול לבחור צבע, רמת גימור, תוספות וכו'.

בנוסף ישנה הנחה הניתנת לך, בין אם היא בעסקת טרייד-אין, אביזרים, מימון ועוד.

 

ובואו לא נשכח את היד האבודה.

 

בכל מקרה, תמורת 5% (כ-5000 ש"ח) אני אישית ועוד רוב האנשים היו הולכים וקונים ישר מהסוכנות.

 

אני חושב ש-10%-15% נשמע הרבה יותר הגיוני.

פורסם

כשאבא שלי זכה בחיפושית החדשה (בזמנו היה באורנג' הגרלה כזו, שלנו הייתה החיפושית הראשונה בארץ) הוא הוריד בסביבות ה8% וזה עוד אחרי שנסענו עליה כחודש והיה לה קלומטרז' 700 בערך.

:-) just smile
×
×
  • תוכן חדש...