Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה בדיוק הרעיון... גם אם לא התכוונו אליו... ראית כמה מבקשים על הטריומף הנ"ל ? האם אדם צעיר שצריך לבסס את חייו,מטופל בילדים ובמשכנתא יכול להרשות לעצמו להוציא סכום שכזה..? מהו הגיל הממוצע של מי שמחזיק רכבי אספנות "שווים"? האם קרוב יותר ל-60 או קרוב יותר ל-30?

 

(אין באמור לעיל כדי לרמז שהטריומף הנ"ל אינה שווה את שמבקשים עליה או לקבוע שאין חבר'ה צעירים שמחזיקים מכוניות אספנות יקרות או מושקעות מאד)

 

אני מצטט את ההודעה שלי נוכח התגובות השונות. כמובן שהרעיון הפרסומאי מובן,אבל אני התכוונתי לרעיון הנסתר שרלבנטי לנו ולא למפרסמים. אני גם התכוונתי לרכבים מסוגה של הטריומף הנראית בתמונה ובמצבה ובעיקר במחירה .

 

אין בכך כדי ל"הרחיק" חברה צעירים מהתחביב,למרבה השמחה, הצעירים ואלו שהפרוטה אינה מצויה בשפע (!) בכיסם עושים צעדים ראשונים עם מכוניות זולות ולפעמים במצב גרוטאתי למדי. לא נדיר לראות במפגשים את ה"מבוגרים" שבאים עם הקלאסית היקרה והנוצצת ולידם את הסטודנטים הצעירים עם החיפושית/אסקורט/וולוו שנצבעה בחצר האחורית בבית. זה נורמלי,זה סביר והתקווה היא כי עם הזמן גם הם "יתבססו" ו"יתקדמו" (הצרה היא שבין לבין גם יתבגרו בגיל...:)

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

היי nitch

 

כפי שאמרו חכמים קדמונים - הכל בעיני המתבונן...

אני עדיין עומד מאחורי כל מילה שכתבתי, וברור לי (ואני משוכנע שגם לך) שכמעט בלתי אפשרי

שבחור בן 22 למשל יחזיק ויתחזק על כל הכרוך בכך, וברמה גבוהה, יגואר MK2 כדוגמא.

לשם כך זקוקים להרבה כסף, שבדרך כלל בא (אם בכלל) עם הגיל.

 

כמובן שיש יוצאים מהכלל, שנולדו עם כפית זהב בפה, או עם הרבה מזל,

ואותם ציינתי בסוגרייים בהודעתי הקודמת.

 

הדיעה שלי אינה צריכה להשתנות מאז כתיבת האתר ועד היום רק מאחר ואני לאחרונה חבר ועד,

וכמובן גם אינה עומדת בסתירה לשום מטרה ממטרות מועדון החמש.

 

יש, ותמיד תהיינה השקפות שונות בנושא תחזוק המכוניות, רמת תצוגה, אופי מפגש,

חבלול דיגלול ושילוט ועוד פרטים רבים וטובים, וביניהם גם החזקת ותחזוק כלי הרכב.

לכל אחד השקפה וראיה משלו, ואין כל מניעה לפרסם אותה.

 

אגב, ולסיום, הכתוב בדף שבאתר שלי נכתב בהומור מסויים.

אז אל נא ניקח את החיים במלוא הרצינות. מספיק רק רבע... :-)

 

יום טוב ומלא אהבה,

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

אבי,

אני מכיר יותר מאדם אחד (כולל אותי) שמתחזקים רכב אספנות נדיר ברמה גבוהה מאוד, אולי אתה לא מעורה מספיק. אף אחד מהם לא נולד עם כפית של זהב בפה. למרבה הצער, רובם לא מוצאים את מקומם במועדון החמש.

בכל אופן, קצפי יצא על הגישה שמגמדת את האספנים הצעירים, שכן הם דור העתיד של האספנות, וחלק לא מבוטל מהביקורת כלפי המועדון בזמן האחרון הוא על הגישה הזו בדיוק. על ידי זה שתאמר לצעירים שהם לא בדיוק אספנים רציניים, אבל כשיגדלו הם יהיו, אתה לא תמשוך אותם, והם פשוט מוצאים את מקומם במקום אחר. אם מועדון החמש רוצה להפוך למועדון אקסקלוסיבי לבני גיל הזהב, זו הדרך. אם אתם רוצים משמרת צעירה ובועטת, תתאפסו על עצמכם.

 

ליעד

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
בכל אופן, קצפי יצא על הגישה שמגמדת את האספנים הצעירים, שכן הם דור העתיד של האספנות, וחלק לא מבוטל מהביקורת כלפי המועדון בזמן האחרון הוא על הגישה הזו בדיוק.

אשמח לקבל דוגמאות לגישה הזו (חוץ מהציטוט של דברי אבי נוף).

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

איפשהו בתחילת שנות התשעים נקלעתי לתצוגה של מועדון החמש שעדיין היה בחיתוליו.

התבוננתי די בהתפעמות על שלל הנוצצים שעיטרו את התצוגה ברמת גן, אם אני לא טועה...

הגעתי עם חיפושית שנות השישים והתגובות היו די מעורבות. חשבתי שזה לא מקומי, אולם מספר חברים

חיבקו אותי אליהם ולא דחו, אותם חברים שהשכילו לחבק במקום לדחות, לקרב במקום להרחיק

גרמו לי ולעוד כמותי להצטרף ולקחת חלק במועדון.

מאז זרמו הרבה מים בירדן ויתכן שפה ושם נעשות טעיות - החוכמה היא לחבק, לייעץ ולעזור

במקום לדחות ולדחוק החוצה, וזה נכון לא רק במועדוני רכב.

וחוץ מזה לא לשכוח ''העולם שייך לצעירים... וגם לצעירים ברוחם''.

יום טוב לכולכם

גידי אשכנזי נפטר בנובמבר 2011. יהי זכרו ברוך

 

..........................................

גידי אשכנזי - אתר הבית www.gidiashkenazi.com

ומשהו על הגברת:

http://sport.nana10.co.il/Article/?ArticleID=559554

פורסם
אשמח לקבל דוגמאות לגישה הזו (חוץ מהציטוט של דברי אבי נוף).

 

ואני איני חושב שאפילו דברי אבי נוף מהוים דוגמא לדברים שטוען ליעד.

 

 

ליעד, הבנתי מיד בתחילת תגובתך את הרצון של התנצחות עם המועדון/באי כוחו/נציגיו וכד'.

כעת אנחנו נראה לזקנים שגם אנחנו נושמים, ולמה הם תמיד רוצים להרגיש אליטות בלה בלה בלה.

 

עזוב אותך. אין צורך. אין טעם לאף צד להיאבק על משיכת חברים. כל אדם מחליט לעצמו מה מושך אותו, מה טוב לו ומה זר לו. החברים הולכים להיכן שטוב להם ללכת, ונוטשים מתי שנראה להם שהגיע הזמן.

זו דרך העולם, וזה קרה כמעט בכל מועדון רכב שהיה בארץ עד היום.

 

אני אמשיך להשמיע את דעותי, מאחר ואני חושב שהן נכונות. ממש לא בכדי למצוא חן בעיני זה או אחר. אם יצטרפו למועדון חברים או לא - זה כלל אינו שיקול שבגללו אאלץ את עצמי לשתוק.

זה כבר מחיר יקר מידי.

 

אגב, לא מצאתי בהודעותי היכן "גימדתי אספנים צעירים", ולא איפוא טענתי "שהם לא בדיוק אספנים רציניים".

 

 

ערב טוב ונעים

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
שנת66 האם תואם למספר רישוי 201?משהו מסריח כאן.

 

צודק, יכול להיות מספר גבוה מהשנתון אבל מספר של 1962 1961?

מוזר

פורסם
אשמח לקבל דוגמאות לגישה הזו (חוץ מהציטוט של דברי אבי נוף).

ראשית, סליחה על העיכוב, בעת ששלחת הודעה זו הייתי בעיצומו של מסע אל מעבר לים, והשרשור הזה זרח מפרחוני עד שנזכרתי בו היום. מעט קשה לי לנבור ולהביא דוגמאות, אבל מפשפוש קצר בזכרוני זכורה לי ההתנסות של "טוליסתא" לדוגמה, אשר לא הייתה חיובית במיוחד. אני בספק אם היה מקבל את היחס שקיבל במפגשים אילו היה מבוגר מעט יותר. גם אני קיבלתי לא מעט הערות שלא במקומן לאחר שרכשתי את הלוטוס, מפי אנשים שהעריכו שגילי הצעיר משמעו שאינני רציני. דווקא בנושא הזה אני יכול לציין אותך לשבח, ולהודות על העזרה הרבה.

 

ליעד, הבנתי מיד בתחילת תגובתך את הרצון של התנצחות עם המועדון/באי כוחו/נציגיו וכד'.

כעת אנחנו נראה לזקנים שגם אנחנו נושמים, ולמה הם תמיד רוצים להרגיש אליטות בלה בלה בלה.

 

עזוב אותך. אין צורך. אין טעם לאף צד להיאבק על משיכת חברים. כל אדם מחליט לעצמו מה מושך אותו, מה טוב לו ומה זר לו. החברים הולכים להיכן שטוב להם ללכת, ונוטשים מתי שנראה להם שהגיע הזמן.

זו דרך העולם, וזה קרה כמעט בכל מועדון רכב שהיה בארץ עד היום.

אבי, אם תמשיך להתייחס לגופו של הדובר ולא לגופו של עניין, הרבה וויכוחים עקרים הם הדבר היחיד שתקבל. אתה יכול לחשוב אם יש בעיה, או פשוט לתקוף כל מי שמדבר עליה. ריבוי השרשורים וריבוי המשתמשים בנושאים הללו אומר דרשני, ומתוקף תפקידך כדאי לך להיות קשוב יותר. גם השימוש ב"בלה בלה בלה" לא מכבד אותך ואת הגוף אותו אתה מייצג יתר על המידה.

אין לי שום רצון להראות לזקנים שגם אני נושם (אם כבר, נראה לי שחובת ההוכחה בנושא הנשימה היא של הצד השני:)), וחבטה באליטות היא לא לחם חוקי, שכן בדרך כלל אני הצד הנחבט.

בנוגע למשיכת חברים, ההאשמה שלך אינה במקומה, אינני נמנה על הנהלת אף ארגון אספנים, ואינני נושא באף תפקיד, לרבות מגייס. לידיעתך, אני דווקא הייתי נגד הבידול ממועדון החמש, אך רבים וטובים מאלו שהיו חברים מכובדים ומחוזרים במועדון החמש אינם מוכנים לשמוע עליו אפילו, אז נאלצתי לקבל את דין התנועה, ואני יודע עם מי אני רוצה להיות.

כמו שכתבתי מס' פעמים רב, ובגלל שאני חפץ בטובת האספנות בכלל (וכתוצאה מזה גם טובת מועדון החמש, פשוט בצורה אחרת מזו בה אתה רואה את הדברים), כדאי שתנסו להבין למה דברים התגלגלו לאן שהתגלגלו, ולהפסיק להאשים את כל העולם בכך שהוא מבקש את רעתכם מסיבות לא הגיוניות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

למטבע שני צדדים! מי שמחפש פגיעה ימצא אותה בכל מקום, אמיתית או מדומה! מי שמשחקי הכבוד אינם לחם חוקו ובני האדם הם ידידיו, ימצא אותם על כל שעל, מי שמחפש יריבים ואויבים כנ"ל! בימים של בילבול ואובדן הדרך, שעסוקים בתרגילי הישרדות, במקום בדבר האמיתי, שהכבוד והגאווה הם השחקנים המרכזיים, והדוגמניות הן פורצות הדרך והמודל לחיקוי. כשהראליטי מבוימת באיים אקזוטיים, והעבר נזנח לטובת הממון, נפגעים כולם!-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

×
×
  • תוכן חדש...