Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6749 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שידוע לרובכם הקליאו שלי סיימה את חייה ונמצאת איי שם במגרשי הגרוטאות...

 

ויקח זמן עד שאני אמצא קליאו במצב שיספק אותי (לפני שקניתי את שלי בדקתי 3)

 

ועכשיו אני מבשבש לי במעמקי "יד 2" למצוא מחליפה ראויה.

 

מה דעתכם על אלפא 147 2000 סלספיד 150 כ"ס ?

 

אני יודע ששהקליאו טובה בכמה פרמטרים: התנהגות,כ"ס,ספורטיבית ומהנה יותר.

יש חסרונות ולא רלוונטים כרגע.

 

אם משהו יכול לעזור לי עם מידע על ה147

 

אותי אישית היא מאוד מגרה:-P

 

תודה.

נינג'ה לבנה!

פורסם

לא מהתרשמות אישית: הגה מצוין, התנהגות טובה, סלספיד מעצבן (טעם אישי), לא מאוד אמינה ומאוד לא בטוחה (2 כוכבים אאל"ט).

בכל מקרה, נסה לברר גם במועדון אלפא.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

דבר ראשון- משתתף בצערך. אני ואתה קנינו את הקליאו בערך באותו הזמן (מרץ-אפריל) ולכן עקבתי אחרי השירשורים שפתחת בנושא ומי כמונו מבין כמה קשה למצוא אקזמפלר ראוי. לעינינו, בזמן החיפושים או יותר נכון כפועל יוצא מהיאוש הכרוך במציאת קליאו שמורה, גם אני פזלתי לעבר 147 2 ליטר בזמנו ואף מצאתי אחת נחמדה שהיתה שייכת לאשה מבוגרת (חברה של אמא שלי). נהגתי ברכב מס' פעמים והייתי על סף קנייה כשפתאום צצה הקליאו "שלי". אני מוכרח לציין שהאלפא הרבה יותר יוקרתית ומפנקת, היא מרגישה איכותית בצורה גרמנית משהו והיא פשוט יפיפייה! אבל... ופה מגיע אבל גדול, הסיבה שחיפשתי קליאו היתה כי רציתי לשדרג את רכבי לרכב ספורטיבי יותר מאותו הסגמנט (היתה לי פונטו hgt) ובזה האלפא נופלת מהקליאו בענק. לדעתי תיבת ההילוכים נוראית!, הרכב מרגיש הרבה פחות חזק מהקליאו (למרות שהסאונד מעולה), ההגה הוא לא אותו הגה ובסה"כ הכל ההרגשה היא של רכב סלון קטן עם יומרות ספורטיביות אבל עדיין לא ספורטיבי ותזזיתי כמו הקליאו.

אם אתה מחפש רכב ספורטיבי שישמש כתחליף לקליאו- האלפא היא לא הפתרון. אם אתה מחפש רכב עם "פוזה" של מיליון דולר, פינוק ויופי מדהים- האלפא מושלמת.

ד"א- האלפא שרציתי לקנות בסוף לא נמכרה, נהגתי בה בחודש שעבר בתור "נער שליח" לטיפול במוסך. אין ספק שהיא חסרה את ה"מחץ" שיש לקליאו ומהר מאוד מצאתי את עצמי משייט על 100 קמ"ש ופשוט נהנה מהנסיעה.

אם אתה בכל זאת מעוניין, אני יכול לברר עם המכירה עדיין רלוונטית.

פורסם

יתרונות אלפא - מראה חיצוני ופנימי, אבזור ואיכות.

יתרונות קליאו - כוח מנוע, גיר ידני.

 

בניגוד למה שרבים חושבים - האלפא לא בהכרח מתנהגת פחות טוב מהקליאו. מדובר במכונית מאוד מאוזנת עם התנהגות ברמה גבוהה מאוד. היא פשוט שונה - הקליאו תזזיתית ו"עצבנית" יותר, והאלפא יותר שלמה ו"עגולה" מבחינת התגובות. בערך כמו 306 לעומת 106, נניח.

 

יש להביא בחשבון גם עלויות אחזקה וכדומה, אבל בגדול האלפא היא אופציה מצוינת אם לא תתאכזב מביצועים חלשים יותר (שכשלעצמם הם בסדר גמור באלפא) ומהתנהגות שהיא שונה (אם כי שוב - מצוינת בפני עצמה).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני אישית הייתי ממשיך לחפש קליאו ספורט, אתה רגיל לכוח ולהנאה בקליאו, ולדעתי האלפא תהיה בשבילך ירידה ברמה (כמובן בפן הספורטיבי, בפן היוקרתי והויזואלי לדעתי האלפא לוקחת).

פורסם

יתכן ותהייה לך הזדמנות לקנות קליאו ספורט צהובה במצב מעולה יד ראשונה.

חבר שלי ניהל משא ומתן ארוך עם בעל קליאו ספורט שנת 2001 .

הרכב נבדק ביוזמתו במכון ועפ"י הבדיקה הרכב במצב מכני כאילו יצא מפס היצור!

מעבר לכך בדינמומטר נימצא שההספק הוא 187 כ"ס - רכב משופר ביותר.

המחיר שנדרש ע"י המוכר היה 100000 ש"ח ולא היה מוכן להוריד שקל אחד עד לא מזמן.

אם אתה מעוניין אני אבדוק עם החבר באם סופית הוא לא קונה את הרכב

פורסם

אני מניח שמדובר על הקליאו של ה"קוסם". באמת כל הכבוד לו על שמירת הרכב במצב תצוגה, אבל יותר מכפול מחיר? ומעבר לכך - רק 15000 פחות ממה שהרכב עלה כחדש? נו באמת...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לפי מה שהוסבר לי ע"י חברי, הרכב הוערך לאחרונה ע"י שמאי לצורך ביטוח ב100000 ש"ח.

כנראה שיש סיבות להערכה שאינה תואמת את המחירון-רכב לא סטנדרטי, משופר.

מודה שאיני מבין גדול בתחום.

פורסם
למה לא קליאו דור שני ? היא עולה אפילו פחות מאלפא מאובזרת (ויש אחת יד 1 ביד שתיים)

 

בהצלחה :wink:

 

sold!!!

 

מוגזם ביותר 100K לקליאו mk1 (גם 60K זה יותר מדי)

 

(כולל 80K לmk2 )

 

בין5-ל10 מעל מחירון זה מחיר הגיוני .

 

אלעד.

נינג'ה לבנה!

פורסם
לפי מה שהוסבר לי ע"י חברי, הרכב הוערך לאחרונה ע"י שמאי לצורך ביטוח ב100000 ש"ח.

כנראה שיש סיבות להערכה שאינה תואמת את המחירון-רכב לא סטנדרטי, משופר.

מודה שאיני מבין גדול בתחום.

 

שמאי של מי? :roll:

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
sold!!!

 

מוגזם ביותר 100K לקליאו mk1 (גם 60K זה יותר מדי)

 

(כולל 80K לmk2 )

 

בין5-ל10 מעל מחירון זה מחיר הגיוני .

 

אלעד.

 

 

את זה אתה אומר עכשיו, שאתה מחפש אחת :wink:

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

זה לא מוגזם לבקש, זה מוגזם לשלם.

מוכר רשאי לבקש עבור רכבו כל מחיר שיעלה על רוחו, השאלה היא אם הוא ימצא את הקונה שיהיה מוכן לשים את אותו סכום כסף.

 

עם כל הביקורת שיש כלפי מר לוי יצחק, הוא אחרי הכל שמאי רכב במקצועו, והמחירון שהוא מפרסם הוא הערכת שווי של כלל הרכבים לפי דעתו המקצועית. מוכר/קונה יכול להתייחס אליה או לא, בחירה שלו.

 

לפותח השרשור, הכל תלוי איזה סוג רכב אתה מחפש כרגע. אלו שני רכבים שונים מאוד בתכליתם.

פורסם
אני מניח שמדובר על הקליאו של ה"קוסם". באמת כל הכבוד לו על שמירת הרכב במצב תצוגה, אבל יותר מכפול מחיר? ומעבר לכך - רק 15000 פחות ממה שהרכב עלה כחדש? נו באמת...

 

אתם מדברים על הקליאו מכרמיאל? אני מכיר את הבחור, גר באיזור שלי, לא ידעתי שהוא מעוניין למכור את הרכב.:shock:

 

האמת שגם כמעט ולא רואים את הרכב, כל הזמן הוא מכוסה.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

×
×
  • תוכן חדש...