Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם גלגלים חשופים בסגנון ה-HOTROD הם חוקיים? (הכותרת נערכה)


Greenvald
שימו לב! השרשור הזה בן 6103 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האם זה חוקי בארץ גלגלים חשופים כמו HOT ROADS כמו הפראולר של קריזלר-פלימונט??? או כמו כל הפורד הוטרודס?

 

לא.

 

 

 

 

אגב הפראולר לא "חשוף" יש כנפונים קטנים מעל הגלגלים שמכסים את תקנות הכנפיים בארה"ב (יש מדינות שמרשות בלי, יש מדינות שלא).

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצצלנו כלום לא חוקי, אבל עקרונית אפשרי במידה וזה לא יבלוט בצורה שיתעלקו עליך. במידה ומידת הג'אנטים וצמיגים מגובה ברשיונות אין מניעה, רוחב הסרן לא מופיע ברשיון הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי הגלגלים בולטים אבל מאושרים ברשיונות. עצרו אותי בוחנים ולא הורידו מהכביש כשראו שהגלגל מאושר ברשיון. אחד מהם קצת התפלא שהגלגל מאושר אבל חיפש הרבה זמן ומצא משהו אחר להוריד אותי מהכביש עליו כדי להחזיר את כבודו האבוד. בכל מקרה 3 מקרים שונים של עצירה ע"י בוחן ואף פעם לא הורידו על זה שהגלגל בולט. שוב אצלי הם מאושרים.

בג'יפים בדרך כלל שמים כנפונים ואז אין בעיה של חוקיות כל עוד הגלגל מאושר. תמונה:

dsc00003do4.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה ניתן להשיג גלגלים כאלו לפיאט גודל 14

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

bmw ricer, הבעייה היא שאצלך (גם בתמונות וגם ראיתי את הרכב במציאות) רואים בבירור שהג'אנט רחב מדי לצמיג.

 

גם אם מידת הצמיג חוקית ו"מתאימה", הג'אנט הזה אמור להכיל בתוכו צמיג לפחות בשתיים עד שלוש מידות רוחב נדיבות יותר.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כימעט כל הרכבים שראיתי בארץ עם הג'אנט הזה באים עם מידת הצמיג הזאת. וכשקניתי המוכר הציע לי את המידה הזאת. יכול להיות שיבואן של בורבט מוכר משהו שהוא לא "תקין"? אני שואל ברצינות ולא בציניות.

גם בחו"ל אצל הרבה רכבים ניתן ליראות צמיג שכאילו קטן מדי לג'נט והקאנט של הג'אנט בולט. עוד דוגמא היא כל הסילביות שראיתי שעושים איתן דריפטים בסירטונים מיפן...הג'נט שם ממש בולט יחסית לצמיג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע מה הולך ביפן, אבל מה שמתרחש בפועל זה שהצמיג יושב "עגול" מדי ומקבל פחות שטח מגע עם הכביש.

 

אולי הם עושים את זה בשביל פחות שטח מגע = יותר קל להחליק, אין לי מושג.

 

אבל אצלך זה לא ממש תקין, ולדעתי גם לא ממש בטיחותי (הצמיג יכול "להתקלף" מהג'אנט חס וחלילה).

 

מעבר לכך, אתה מקבל פחות שטח מגע של הצמיג, מה שאומר שיש לך פחות אחיזה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר בשניה לבדוק את זה מר קונדס במקום לחפור

פשוט בקש מהבחור את המידות של הגאנט והצמגים

יש מספיק טבלאות באינטרנט לראות אם זה אמור לשבת או לא.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יהיה מעניין לבדוק באמת באיזה טבלה. מידת הצמיג 215*40*16 . איך בודקים את מידת הג'אנט? בכל מקרה יצא לי לבדוק את הרכב במגרש בתנאים קיצונים שהאוטו "זרק תחת", במהירות גבוהה (80-100) עם הפניית הגה מאוד חדות.....הרבה יותר ממש שקורה על הכביש ביום יום....ויצא לי לעשות פעם או פעמיים צלחות במקום והצמיג נישאר במקום.

אני גם חושב שעדיין, השטח מגע שקיים, הוא הרבה יותר גדול מרכב שמגיע עם צמיג 165 למשל. או 155 שכבר ראיתי על כמה רכבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המידה שיש לו לצמיג 215/40 ורוחב 9" זה מאוד מקובל בעולם וזה למעשה שואו יפה לגלגל למרות שזה ממש גובלי מיבחינת היכולת של הצמיג להימתח

בכל אופן זה ברור שתהיה לו יותר אחיזה והצמיג ישב יותר ניטראלי אם הוא היה יותר רחב כרוחב הגאנט.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6103 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...