Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כוח סוס, דיי להגן על הקליאו בכל מחיר, לפעמים יש עובדות בשטח.

יש הבדל דיי משמעותי בין קליאו רגילה לבין דגם הספורט, פולי מנוע, בלמים גדולים יותר ויקרים יותר ודגש גדול על האחוריים, טיימינג יקר יותר, קלאץ' יקר יותר, בולמים יקרים יותר! אין מה לעשות, אחזקת מכונית ספורטיבית יקרה יותר מאשר רכב מגביל בגרסתו הרגילה.

נכון משלמים על ההנאה שמקבלים בסוף אבל כן יש לזה מחיר! לבסוף כל אחד עושה את השיקולים שלו, אבל להגיד שזה לא נכון זה סילוף של העובדות בשטח!

פורסם
כוח סוס, דיי להגן על הקליאו בכל מחיר, לפעמים יש עובדות בשטח.

יש הבדל דיי משמעותי בין קליאו רגילה לבין דגם הספורט, פולי מנוע, בלמים גדולים יותר ויקרים יותר ודגש גדול על האחוריים, טיימינג יקר יותר, קלאץ' יקר יותר, בולמים יקרים יותר! אין מה לעשות, אחזקת מכונית ספורטיבית יקרה יותר מאשר רכב מגביל בגרסתו הרגילה.

נכון משלמים על ההנאה שמקבלים בסוף אבל כן יש לזה מחיר! לבסוף כל אחד עושה את השיקולים שלו, אבל להגיד שזה לא נכון זה סילוף של העובדות בשטח!

כבעלים הגאים של קליאו ספורט מסכים איתך במאה אחוזים.

זה נכון שההוצאות על רכב ספורטיבי גבוהות יותר, אבל בקליאו (ממש לא מכונית על) ההוצאות לפעמים מכריחות אותך לפתוח את הארנק יותר מדי.

נכון, כל אחד עושה את השיקולים שלו, ואני כמו הרבה אחרים בחרו באוטו הזה למרות הכל.

אבל העובדות מדברות בעד עצמן: האוטו לא זול להחזקה, והרבה דוגמאות לכך קיימות בדפי פורום זה.

פורסם
כוח סוס, דיי להגן על הקליאו בכל מחיר, לפעמים יש עובדות בשטח.

יש הבדל דיי משמעותי בין קליאו רגילה לבין דגם הספורט, פולי מנוע, בלמים גדולים יותר ויקרים יותר ודגש גדול על האחוריים, טיימינג יקר יותר, קלאץ' יקר יותר, בולמים יקרים יותר! אין מה לעשות, אחזקת מכונית ספורטיבית יקרה יותר מאשר רכב מגביל בגרסתו הרגילה.

נכון משלמים על ההנאה שמקבלים בסוף אבל כן יש לזה מחיר! לבסוף כל אחד עושה את השיקולים שלו, אבל להגיד שזה לא נכון זה סילוף של העובדות בשטח!

 

אולי במקרה של הקליאו זה נכון,

 

אבל, האם אתה יכול להגיד אותו דבר על הפונטו שלך?

 

אני לא מרגיש הוצאות יקרות משמעותית בין הסקסו ל106 XS 1.4 שהייתה לי. (אולי רק בדלק)

 

הכל עניין של זמינות חלקים לדגם מסויים.

 

אני בטוח שאם היו מוכרים בארץ מגאן ספורטיבית עם מנוע של קליאו או רכב דיזל עם חלקי מתלים זהים לקליאו ס. אזי המחירים היו מעט נמוכים יותר.

 

זו דעתי בכל אופן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

ה-HGT יקרה יותר לאחזקה מפונטו רגילה! וריאטור שיש להחליף בערך פעם ב-80K ק"מ, בלמים גדולים יותר, בולמים, צמיגים, הכול יקר יותר. כמובן שזו הבחירה שלי אז אני לא מתלונן.

×
×
  • תוכן חדש...