Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם היית עושה חיפוש, היית מבין שדלק באוקטן נמוך/גבוה יותר, לא גורם שום נזק למנוע. אלא רק צריך לשים לב, שלא לעשות את זה יותר. זה הכל.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם
עשית בשכל האוטו פנטסטי.

 

אז למה לא קנית אותו בעצמך? :wink:

 

הייתה תקופה שרציתי קליאו ספורט, סטייל שדרוג מהקליאו שהייתה לי, אך מאז די ירד לי מזה.

די התאכזבתי מהצרפתיות.

האם דגם הספורט נחשב אמין?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

אמין? מה פתאום. הוא יקח לך את הארנק, יקרע אותו לגזרים ויפזר את השטרות לתוך מי הרדיאטור.

 

מצחיק אותי שאנשים נרתעים מקניית ספורטיבית לייט כמו הקליאו בגלל "בעיות אמינות" או "תחזוקה יקרה". רוצים רכב ספורטיבי, או רוצים בכאילו? מי שמחפש משהו קצת יותר טוב מהליסינגטומטיות שמסתובבות על הכבישים, צריך לפתוח טיפה יותר את הארנק בשביל זה. ותתפלאו, עם הקליאו זה באמת לא לפתוח אותו יותר מדי...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תודה על התשובה העניינית.

 

תסכים איתי, שיש הוצאות הנגרמות מכך שזהו רכב ספורט, ולכן עליך להשקיע/לתקן יותר, ויש הוצאות הנובעות מאמינות ללא קשר לכך שהרכב הוא ספורטיבי, כגון מערכת חשמל, תקלות בחיישנים או רכיבים אחרים שלאו דוקא סופגים עומס רב יותר מתוקף היותם מורכבים ברכב ספורטיבי.

 

עם הקליאו שלי עשיתי חיים ואכלתי מרורים, לכן אני מתעניין מה קורה בדגמים אחרים, לשפר אולי את התדמית/רושם שיש לרנו בפרט (ולצרפתיות בכלל) עבורי.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
אז למה לא קנית אותו בעצמך? :wink:

 

 

התכוונתי שהאקזמפלר שמצא פותח השרשור הוא במצב באמת מעולה.

 

יכולתי לקנות אותה,

אבל חשבתי על הנושא והגעתי למסקנה שעם כל האהבה שלי לרכב הזה,

התחליף היחידי בהנעה קדמית בשבילי ל-106/306 ספורטיביות זה קודם כל מיני.

 

הקליאו היא שניה אחרי המיני.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
תודה על התשובה העניינית.

 

תסכים איתי, שיש הוצאות הנגרמות מכך שזהו רכב ספורט, ולכן עליך להשקיע/לתקן יותר, ויש הוצאות הנובעות מאמינות ללא קשר לכך שהרכב הוא ספורטיבי, כגון מערכת חשמל, תקלות בחיישנים או רכיבים אחרים שלאו דוקא סופגים עומס רב יותר מתוקף היותם מורכבים ברכב ספורטיבי.

 

עם הקליאו שלי עשיתי חיים ואכלתי מרורים, לכן אני מתעניין מה קורה בדגמים אחרים, לשפר אולי את התדמית/רושם שיש לרנו בפרט (ולצרפתיות בכלל) עבורי.

 

 

לא בהכרח. כל מקרה לגופו.

המקרים שציינת יכולים להיות תקפים גם ברכבים יפנומטיים.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

×
×
  • תוכן חדש...