Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נכנסנו בפרה ,את מי תובעים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין בני אדם שמשוטטים בכביש ואוכלים עשב.

לא, יש בני אדם שמשוטטים בכביש ומעשנים עשב, ועדיף להיכנס בפרה מאשר באחד כזה ואז להתחיל לנסות להוכיח שאתה לא אשם

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מה אכפת לי כמה הוא יקבל ומאיזה ביטוח? העיקר ישלם לי על הנזק שהוא גרם לי.

אם הוא יצליח לקבל מהביטוח שלי גם טריליון $$$ ולי לא תעלה אחרי זה הפרמיה אני דווקא מפרגן.

 

תתפלא - אבל לפרמיה יש סיכוי טוב לעלות.

 

בתאונה שבה מעורב אדם (תאונת גוף) התביעה היא תמיד מול הביטוח שלך, ולכן תמיד נרשמת לחובתך תביעה.

הביטוח לא שואל אם אתה אשם או לא.

אומנם בדיקה במחשבון אתר משרד האוצר לא מראה הפרש, אבל העובדה שאתה מסמן שיש לך תאונה (כי יש) היא טעונת הפוטנציאל להעלאת מחיר.

 

ולגבי הנזק לרכב - אל תשכח קודם להזמין אמבולנס לפנות אותו, אח"כ לקבל פרטים אודותיו ואח"כ לתבוע אותו.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

זה לא משנה לי כי באופן התיאורטי שאנו מדברים כמובן אני אתבע אותו גם עליית הפרמיה במיקרה הצורך :wink:

 

ולגבי האמבולנס- שיזמין לעצמו אמבולנס, יש לי מספיק דאגות על הראש גם בלי השטויות שלו :drinking:

פורסם
ולגבי האמבולנס- שיזמין לעצמו אמבולנס, יש לי מספיק דאגות על הראש גם בלי השטויות שלו :drinking:

 

חוק לא תעמוד על דם רעך, התשנ"ח- 1988

1. חובת הצלה והושטת עזרה

(א) חובה על אדם להושיט עזרה לאדם הנמצא לנגד עיניו, עקב אירוע פתאומי, בסכנה חמורה ומיידית לחייו, לשלמות גופו או לבריאותו, כאשר לאל ידו להושיט את העזרה מבלי להסתכן או לסכן את זולתו.

(ב) המודיע לרשויות או המזעיק אדם אחר היכול להושיט את העזרה הנדרשת, יראוהו כמי שהושיט עזרה לענין חוק זה; בסעיף זה "רשויות" - משטרת ישראל, מגן דוד אדום ושירותי הכבאות.

___________

אני לא מדבר על העונשים והסנקציות בחוק, רק על כאב הראש והדאגות מסביב.

 

ואם נתייחס לנאמר בתקנות התעבורה, אזי יש לך עוד כמה דאגות על הראש כמפורט בתקנות נתעבורה, ורק אח"כ תתפנה לדאגות האחרות שלך.

מתוך תקנות התעבורה:

144. תאונת דרכים שתוצאותיה הריגה או פגיעה בגוף.

(א) נוהג רכב המעורב בתאונה שכתוצאה ממנה נהרג אדם או נפגע יפעל לפי הוראות אלה: (התקנה בתמונה המצ"ב).

תקנות תעבורה144.jpg

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
ול להכנס בפרה ששוקלת מעל טונה . אפשר למות .

 

פרה בוגרת שוקלת 700-850 ק"ג!

!you ate today? thanks to the farmer

חימושניק פנתר הוא חימושניק מאלתר!

פורסם

טוב אמיר שיכנעת אותי להגיש עזרה קודם :wink:

אני הרי אזרח שומר חוק ואם החוק אומר אז אני מקיים....!!....111.....1..!

 

 

אם זאת בחורה יפה אני יהיה מוכן אפילו לתת לה נשיקה כדי שיעבור :inlove:

פורסם
פרה בוגרת שוקלת 700-850 ק"ג!

כמה מזה זה אנטריקוט וכמה שייטל?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
תתפלא - אבל לפרמיה יש סיכוי טוב לעלות.

 

בתאונה שבה מעורב אדם (תאונת גוף) התביעה היא תמיד מול הביטוח שלך, ולכן תמיד נרשמת לחובתך תביעה.

הביטוח לא שואל אם אתה אשם או לא.

אומנם בדיקה במחשבון אתר משרד האוצר לא מראה הפרש, אבל העובדה שאתה מסמן שיש לך תאונה (כי יש) היא טעונת הפוטנציאל להעלאת מחיר.

 

ולגבי הנזק לרכב - אל תשכח קודם להזמין אמבולנס לפנות אותו, אח"כ לקבל פרטים אודותיו ואח"כ לתבוע אותו.

 

לא מדוייק בכלל.

בעקבות תאונת טוטאל לוס עם נפגעים (אני פלוס שתי נוסעות ברכב שלי) שעברתי לפני כמה שנים טובות, תבעתי את הביטוח שלי והם תבעו את הביטוח של האשם.

לא נרשמה לחובתי שום תביעה ועד היום יש לי עבר ביטוחי נקי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל,

 

בגלל זה כתבתי:

 

" ... יש סיכוי..." ולא קבעתי כעובדה.

וכן כתבתי "...בדיקה במחשבון... לא מראה הפרש..."

 

זה שכתבתי: "... העובדה שאתה מסמן שיש לך תאונה... היא טעונת הפוטנציאל להעלאת מחיר" - זה לא קובע שיש העלאת מחיר, אלא רק מציג שיתכן ותהיה אפשרות שכזאת. תרגילי חב' הביטוח יכולים לעולל הכל, ולכן אין לדעת אם יעשו שימוש לרעה בפוטנציאל זה, או יגדילו ראש.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...