Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקסו דיזל 2000+ - עזרה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מחפש רכב שישרת אותי נאמן במס' שנים הבאות (לא לירן.. לי יש 205 תודה זה בשביל חבר),

 

לפחות 20 אלף ק"מ בשנה.. מה שמצריך דיזל ! , נוחות צרפתית , ושנתון סביר, וכל זה ב לא יותר מ 40 אלף !

 

לפי מחירון לוי יצחק ראיתי שסקסו שנת 2000 היא בערך 32 אלף ש"ח , הן במנועי 1400 והן במנועי 1100 סמ"ק , מה לגבי מנוע ה 1500 דיזל ?! לא מצויין בלוי יצחק..

 

 

מישהו יודע על משהו אחר שיתאים למטרה הנ"ל ? אשמח מאוד לתשובות (שנתון סביר יכול להיות בין 97 ל 2001 או יותר אם קיים הדבר..)

פורסם

מוזר...

גם אני לא מוצא.

לנו יש בבית סקסו דיזל שנת 2000. אני זוכר שכשקנינו אותה, לפני בערך שלושה חודשים, המחירון שלה היה כ 42K. אנחנו קנינו אותה ממכרז בסביבות ה 30K, והמצב שלה היה פשוט מצב חדש. חוץ מצמיגים, לא היה צריך להחליף כלום.

לדעתי, סקסו דיזל תעשה לך את העבודה בצורה מעולה, האוטו הזה משרת אותנו בבית בצורה טובה מאוד, והוא ממש לא לוקח דלק. תחפש שנת 2000, שמישהו דורש פחות ממחירון, כי כולם עם ק"מ גבוה, מקסימום לא תצליח, תיקח שנת 99.

 

אישית, על האוטו, אני ממליץ.

Back to the original - NC again.

פורסם
האם האוטו נוח ? מרגישים בורות וכו ? (ב 306 לא הרגשתי...) וכמה בערך הצריכת דלק ? (כמה כסף אתה ממלא טנק מלא וכל כמה ק"מ אתה ממלא?)

 

האוטו יותר נוח מ106 כי הוא יותר רך, דלק זה בערך 45 ל' ל 900 ק"מ עם הרוב זה מחוץ לעיר.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אילת וחזרה פעמיים בפחות מ 150 שקל.. נשמע חלום :)

 

האוטו באמת לא זז ? זתומרת... 22 שניות ל 100 ??? האם זה פוגע בנסיעה יום יומית (קורה שצריך להאיץ מהר..)

 

מה המהירות הסופית ?

פורסם
אילת וחזרה פעמיים בפחות מ 150 שקל.. נשמע חלום :)

 

האוטו באמת לא זז ? זתומרת... 22 שניות ל 100 ??? האם זה פוגע בנסיעה יום יומית (קורה שצריך להאיץ מהר..)

 

מה המהירות הסופית ?

 

מבחינת דלק, הכמות דלק שהיא לוקחת בנסיעות בין עירוניות היא באמת חלום. מתדלקים בה סכום כסף מועט, 30 שקל, וזה רבע טנק. ורבע טנק באוטו הזה מספיק להמון.

כח זה ממש לא התכונה החזקה שלו. אתה תראה מכוניות שנוסעות רגיל, בלי שום יומרות ספורטיביות, עוקפות אותך, כשאתה מנסה להאיץ כמה שיותר.

לא יודע אם 22 שניות למאה, אבל לי אישית נראה שפחות.

לדעתי 0-100 פחות מ 20. לא יודע כמה בדיוק, אבל גם יותר מ 15.

 

עריכה: לאחר בדיקה ב PARKERS הנתון של העגלה הצרפתייה 0-96 הוא 16.5 ש'. פחות או יותר כמו שחשבתי.

 

הנסיעה לפעמים ביום יום באמת מרגיזה מבחינת העובדה שהאוטו לא זז. אבל לרוב זה לא משפיע, אלא אם כן אתה ממהר. כשלא תמהר, הנסיעה תעבור לך בסבבה, ולא תתרגז ממנה. מהירות סופית? לא יודע, עמדתי עם האוטו על 130-140 בסבבה.

 

זאת אומרת, אם האוטו הוא לנסיעות ארוכות והכל, אז סבבה. הנסיעות עוברות בכיף כשאתה נוסע נסיעות ארוכות איתו, לא שותה דלק כמעט, ונוח יחסית. כל עוד לא ממהרים בצורה היסטרית, האוטו מבחינת כח סבבה ולא צריך יותר מזה...

 

עריכה:

לאחר בירור עם א.ח.י. נסע לאילת עם טנק מלא, הלוך, חזור, עם הרבה סיבובים באילת, ועוד הרבה סיבובים בדרך. כשחזר נשאר לו רבע טנק דלק.

כלומר, אילת וחזרה זה פחות אפילו מ 100 שקל. (טנק מלא זה 130 שקל).

Back to the original - NC again.

פורסם

אני מצידי ממליץ על הפולו דיזל, גם בגלל שיש לי אחת וגם בגלל שבחיים לא נהגתי על הסקסו דיזל.

 

כ 900 קילומטרים ל45 ליטר סולר (מחוץ לעיר). אמינות טובה, מקדימה יש הרבה מקום, מאחורה די צפוף, תא מטען ענק. אצלי כמעט לא עושה בעיות, בקיצור סוס עבודה.

פורסם
ומה המחירון של שנת 2000 ?

 

בשנת 2000 היו 2 דורות לפולו, לפני ואחרי מתיחת פנים (דשבורד שונה).

 

בקיצור, יחסית לסקסו - יקר.

 

שנת 2000 ישנה תעלה 58000.

 

שנת 2000 חדשה תעלה 59000.

 

 

שלי שנת 98, מחירון 44000.

פורסם

לי הייתה סקסו דיזל מעבודה,

היא הגיעה אלי חדשה (100 ק"מ על הספידומטר ) , הרבה מילים טובות אני לא יכול להגיד .

 

האוטו היה ממש מכה! לא הייתה איכות נסיעה , האצה איטית מאוד ביקורים רבים מאוד במוסך!

 

בקיצור מכה.

 

לעומתך אני לא עשיתי איתו 20K אלא 60K בשנה וברוך שפיטרנו מעונשו של זה!!

 

לא יכול להמליץ בשום אופן על סקסו דיזל!

 

נ.ב.

זה לא הרכב דיזל הראשון שלי ולא האחרון.

 

אבי

מיני ואין שני לה!

פורסם
לי הייתה סקסו דיזל מעבודה,

היא הגיעה אלי חדשה (100 ק"מ על הספידומטר ) , הרבה מילים טובות אני לא יכול להגיד .

 

האוטו היה ממש מכה! לא הייתה איכות נסיעה , האצה איטית מאוד ביקורים רבים מאוד במוסך!

 

בקיצור מכה.

 

לעומתך אני לא עשיתי איתו 20K אלא 60K בשנה וברוך שפיטרנו מעונשו של זה!!

 

לא יכול להמליץ בשום אופן על סקסו דיזל!

 

נ.ב.

זה לא הרכב דיזל הראשון שלי ולא האחרון.

 

אבי

 

מה אתה חושב, שאוטו שהוא דיזל, עם 58 כ"ס אמור להיות טיל?

לא.

כח אין לו, זה נכון.

אבל גם אני, גם א.ח.י וגם אבא שלי מאוד מרוצים מהקנייה שעשינו.

 

ביקורםי רבים במוסך?

קצת יותר משלושה חודשים, ואפילו לא בעיה אחת. האוטו עבר כבר 165K, ובעיה אחת אין לו בשלושה חודשים הללו. מזל? אני לא חושב. יש גם לדודה שלי סקסו דיזל, שנת 98. המצב שלה אומנם גמור, בגלל שלא טיפלו בה והתעללו בה, אבל עדיין היא לא נכנסת למוסך.

 

בקשר לאיכות הנסיעה - אומנם נופלת ממרצדס, אבל לא נופלת מהרבה מכוניות קטנות בשוק כיום.

Back to the original - NC again.

פורסם

האוטו שלי היה חדש , ולא רק שלי אלא עוד 25 מכוניות כאלו הגיעו אל שאר עובדי החברה שלי.

 

אין מצב שזה "מזל" או מקרה של "אחד ל.."

 

פשוט הרכב לא מוצלח.

 

וידידי איכות הנסיעה של סיטרואן , כפי שהם מתגאים בה , כנראה שנשכחה כשהם עבדו על הסקסו!

 

לא ממליץ ולא יעזרו שום שכנועים.

 

אבי

מיני ואין שני לה!

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
רציתי להעלות את השירשור הישן הזה שוב, בכדי לשאול ..

 

TB, מהיכן קניתם את הרכב , והאם יש למצוא כאילו פרטיות בכלל ?!

 

אם זכרוני אינו מטעה אזי הרכב נקנה במכרז אצל כונס נכסים.

 

פרטיות זאת בעיה אבל יש המון בהשכרה וצי רכב.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
רציתי להעלות את השירשור הישן הזה שוב, בכדי לשאול ..

 

TB, מהיכן קניתם את הרכב , והאם יש למצוא כאילו פרטיות בכלל ?!

 

ה"פ הייתה מספיקה :D

 

ויש למצוא כאלה פרטיות, אבל לא הייתי ממליץ בכלל :!:

כשחיפשנו, חיפשנו אקזמפלר שמור למרות שידענו שהאוטו ישמש רק בשביל המינימום שזה אומר בשביל אחי לנסיעות לבסיס כ 70 ק"מ ביום (וזה עוד בלי כל הנסיעות שיש סתם ככה, ועם האוטו הזה כשהדלק כמעט בחינם יש הרבה נסיעות סתם ככה :lol: ).

 

כשחיפשנו פרטיות, אז אף אחת לא הייתה שמורה. כולן היו כניראה רכבי עבודה שעשו איתם משלוחים או לא יודע מה, ולא שמרו עליהם בכלל. וזה מתוך הרבה סקסו יחסית.

לעומת זאת, ראינו 2 סקסו מליסינג\השכרה - ושתיהן כמו חדשות :!: . כניראה שבגלל שאנשים יודעים שהאוטו הזה ישמש אותם בשנים הבאות הם שומרים עליו, לעומת רכב עבודה שלא שומרים עליו.

הסקסו עכשיו עם ב 178K, וניראת הרבה הרבה יותר טוב מאשר כל הסקסו שראינו, שהיו עם 150K+-. כולן מוזנחות.

אלו שהיו בליסינג\השכרה טופלו כראוי :shock: ולכן הן כדאיות. הפרטיות, לא כ"כ.

את שלנו קנינו ממכרז, אבל האוטו לפני זה היה כליסינג, ומהליסינג הגיע למכרז.

 

תבדוק בחברות ליסינג שמוכרות את המכוניות. המנוע מאוד רגיש! אז תשים אליו לב טוב טוב.

Back to the original - NC again.

×
×
  • תוכן חדש...