Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה מעדיף שיהיו מועמדים שלא ברור מה הם רוצים?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ומהי לדעתך המדיניות הנוכחית?

 

אתה בכלל יודע מהי המדיניות הרשמית?

 

לפי מה שאני יודע אתה לא חבר מועדון, אתה מתנגד לו בכל הכוח, ואתה אפילו לא גר בארץ.

 

שתדע שנעשים דברים בנושא, ואם היית חבר מועדון והיית נכנס לפורום הסגור כבר היית רואה את הסיכומים של הפגישות של הוועד.

 

לי אין בעיה עם מי שהצטרף למועדון 5-6, אבל כן עם המקימים והסיבה שבגללה המועדון קם.

המקימים של אותו מועדון יצאו למסע השמצות כנגד מועדון החמש ושמו להם למטרה לעשות נזק ולמשוך אליהם עוד אנשים עם תגמולים כספיים.

 

בגלל שאחד מהמקימים הוא עדיין חבר במועדון החמש, קשה לפתור את המצב בבתי משפט שמחוץ לעמותה, אלא אם בבית דין חברים, לפחות עד האסיפה הכללית, ששם אני מקווה שיצביעו על סילוקו מהמועדון.

 

על השימוש בשם כל כך דומה שמעכיר את המוסד שהוא מועדון החמש, כן, אני חושב שצריך לתבוע אותם ולהכריח אותם לשנות את השם או לפרק את העמותה שלהם. את זה אמרתי כבר מההתחלה כשהודיעו על הגוף החדש.

 

 

נראה לי שהתעסקתי מספיק עם הנושא הזה ומיצינו אותו.

פורסם
ומהי לדעתך המדיניות הנוכחית?

 

אתה בכלל יודע מהי המדיניות הרשמית?

 

לפי מה שאני יודע אתה לא חבר מועדון, אתה מתנגד לו בכל הכוח, ואתה אפילו לא גר בארץ.

המדיניות הנוכחית, על פי מה שראיתי עד כה, היא טמינת הראש בחול, ואי נקיטת פעולות אקטיביות ויזומות כלפי מפעילי המועדון החדש, שהם בחלקם חברי מועדון החמש, למרות נזקים ברורים ומוכחים שהם גורמים למועדון.

 

הייתי יודע מה המדיניות הרשמית אילו מועדון החמש היה דוגל בשקיפות, ומפרסם אותה. נכון לכרגע, לא נתקלתי בפרסום כזה, אשמח אם תאיר את עיני.

 

מה שאתה יודע לא נכון. אני אכן לא חבר מועדון, אבל זה רק בגלל שהחלטתי לא לחדש חברות לאחר התפוצצות הפרשה. אין לך מושג בכלל מה קורה כשאני מתנגד בכל הכוח, ואני משתדל להיות עדין עד כה. אני לא מתנגד למועדון, אני מתנגד לפעולות ההנהלה שלו, שהן תמוהות בעיני כל בר דעת. אני לא מבין מה מקום מגורי קשור לעניין, אבל אני מחלק את זמני בין ארה"ב לישראל, כאשר נכון לכרגע רוב זמני בארה"ב, אבל אני מבלה חלק ניכר מהשנה בארץ. נוסף על כך, בבעלותי רכב אספנות הנמצא בשיפוץ פעיל בארץ הקודש, כך שהנסיון הנואל שלך לערער את הלגיטימציה שלי בטל מיסודו. אני מציע לך לא לנקוט בטקטיקות של ההנהלה הנוכחית ולדון בכל נושא אפשרי, כל עוד שלא נוגעים בעיקר, ולהיצמד לנושא הדיון הזה, שהוא הבחירות לועד והעמדות שלך בנושא.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

מה זה "להכריח אותם לפרק את העמותה" ?

איפה אתה חי,בצפון קוריאה?

אם מעניין אותך לדעת איך הגיע מועדון ה 5 למצבו הנוכחי,חפש באנציקלופדייה את הערך "היבריס" ותבין.

מועדון 6-5 הינה היתארגנות לגיטימית לחלוטין,ודרך בתי משפט אי אפשר למנוע מהם לפעול.נקודה.

רוצה להילחם בהם?

תציע יותר ממה שהם מציעים.מסובך?

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
מה זה "להכריח אותם לפרק את העמותה" ?

איפה אתה חי,בצפון קוריאה?

אם מעניין אותך לדעת איך הגיע מועדון ה 5 למצבו הנוכחי,חפש באנציקלופדייה את הערך "היבריס" ותבין.

מועדון 6-5 הינה היתארגנות לגיטימית לחלוטין,ודרך בתי משפט אי אפשר למנוע מהם לפעול.נקודה.

רוצה להילחם בהם?

תציע יותר ממה שהם מציעים.מסובך?

 

 

חן ידידי ,

אני בדרך כלל לא מגיב על נושא המועדון המצויין אולם במקרה הזה כן אגיב .

ישנם הרבה דרכים לא כשרות בפעילות שלו , לא חוקיות אלא מוסריות .

 

שיקום הגוף ויעמוד על הרגליים בזכות עצמו ולא יגיע למפגשים המוכרים של מועדון החמש

ויפרסם ברבים שזהו מפגש 65 , יחד עם המכוניות של מועדון החמש שמנצל את המצאותם במפגש זה

מצלם ומפרסם כאילו שהן באו למפגש 65 .

 

שילכו למקום נפרד וימשכו לשם קהל .

 

נראה את המועדון והאידיאולוגיה שלו מתקיים גם בלי מימון של אדם אחד שכל מטרתו היא לפגוע - חד וחלק

לפגוע במועדון החמש . לא מבינים שם (אצלם ) שקודם כל פגעו בחברים מהצפון שהיו משך יותר מ- 15 שנה

יחד ומלוכדים .

 

נראה את כל ה"חברים" הנאמנים שרובם נרשמים סתם כך בלי לדעת אפילו מה מטרות המועדון אלא באים

רק בשביל ארוחה חינם , או מיכל דלק . איפה הם היו אלולא היו מחלקים מתנות חינם ?!?!

להפך , גדולתו של המועדון שלנו - מועדון החמש היא בכך שאנו באים , נפגשים , וחברים בנינו וגם במועדון

ומשלמים דמי חבר מרצון . זוהי אידיאולוגיה .

 

אין צורך לפרק את המועדון הזה , אבל שיעשה את פעילותו מבלי לרכב על מועדון החמש ,

לא בשם שהוא משתמש שיש בו מישום קירבה למועדון החמש , שלא יהיו בו השמצות ,

לא במקום המפגש המוכר והידוע גם לציבור שזהו מפגש מועדון החמש

אולי כדאי שתהיה בו איזה אידיאולוגיה או מטרה ........

 

ולגבי: "תציע יותר מהם" יפה אמרת חן , האם אתה פעם מימנת אישית איזה ארוע במועדון החמש ?

ברור שלא , אני גם לא הייתי מצפה שכך תעשה כפי שאף אחד לא עשה כן (מלבד ידידיה סולל , ארוע בדרום לפני הרבה שנים )

ברור שהפעילות מגיע וממומנת מהחברים במעט ומתרומות .

אל תציע להלחם במתן ארוחות חינם כל זמן שיש מי שאישית מממן אותם . ברור שזה לא יכול לקרות במועדון החמש

אולם ארועים ששגונים ומאורגנים , מטרות , סדר , למרות הכל - כן אכן קיימים במועדון החמש .

 

במצב הנכחי כל ה"חברים" קופצים על העגלה ותאמין לי רובם אפילו לא מבדילים בין מועדון החמש ל6

מובטח להם ארועים ותשלום על השתתפות , ומה אתה מצפה יותר ... תן כסף , העם הולך .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

אולי המדיניות היא לשלוח מרגלים למפגשים השונים, שידווחו להנהלה/ועד באופן סימולטני על ההתרחשויות במפגש, כולל תמלילי שיחות ורשימת נוכחות.

אולי המדיניות היא לצטט את רעיונותיו של חבר מועדון אחר,כרעיונות מקוריים שיהוו מצע בחירות.

וכמובן מדיניות תקיפת אנשים שאינם חברי מועדון המעיזים לאהוב רכבי אספנות ללא רשות המועדון או מי מטעמו.

אני התאפקתי עד עכשיו מלהגיב וגם כעת אני מרסן את תגובותי. כעת הפורום סוף סוף פתוח לכולם ומכיוון שפתחת את השרשור בפורום אספנות פתוח, תאלץ לקבל תגובות מכווולם.

אני מקווה שאמשיך להתאפק.

רן.

פורסם

דרור ידידי(באמת!).

יש לכם,כסניף הצפוני כמה אפשרויות "להילחם" במועדון 6-5;

אתם פשוט יכולים לבקש מהם לעזוב את המקום בעדינות אך בנחישות,לא להיצטרף לארועים שלהם ולנתק עימם את הקשר.

אבל זה מיותר-חלק לא מבוטל מהחברים בסניף הצפוני חברים גם ביילו 6-5,ובצדק.

מה רע להגיע לארוע,לבלות,להנות ולבסוף לקבל תלושי דלק?!

אכפת למישתתפים מי המארגן או איך קוראים לו?

ולהזכירך,אפשר להנות מהתחביב גם בלי להיות חבר בשום מועדון.

אין מה לעשות,אנשים מחפשים גם תמורה חומרית,ואין כל פסול בכך.

עם כל הכבוד,האידיאולוגייה והוועד הנוכחי של מועדון ה 5 מוליך אותו מדחי לדחי.

במקום להילחם בגופים חדשים שקמו,תשפרו את התמורה ל 240 הש"ח שאתם משלמים בשנה.

 

וליוסי-סיכוייך להיבחר לוועד גבוהים מתמיד,כי גם כך אין קופצים רבים לתפקיד,וועד יותר גרוע מזה שהיה השנה כנראה כבר לא יהיה,כך שהצלחתך מובטחת..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני אינני חבר מועדון החמש, מעולם לא הייתי וכנראה שלפחות בעתיד הנראה לעין גם לא אהיה. זה לא שיש לי משהו נגד המועדון הזה, אני פשוט לא רואה כיצד הוא יכול לתרום לי יותר או לפחות כמו המועדון שבשנים האחרונות אני משתייך אליו. האמת היא שגם אין לי עניין להכנס לקלחת הנודעת של מועדון החמש: אין לי עניין לריב עם איש מהמעורבים וממילא אני גם לא מחזיק כרגע ברכב אספנות.

למעשה, בכלל לא התכוונתי להגיב לשרשור הזה, עד שראיתי את המשפט הבא:

לפי מה שאני יודע אתה לא חבר מועדון, אתה מתנגד לו בכל הכוח, ואתה אפילו לא גר בארץ.

אז יוסי, אני מאחל לך מכל הלב שתצליח בבחירות ושחברי המועדון יבחרו בך להיות חבר ועד. יחד עם זאת, אם האג'נדה שלך כוללת חיזוק הקשר בין הועד לחברים וכן גם שת"פ עם מועדונים אחרים (ולפי מה שכתבת, היא אכן כוללת את הנ"ל), אני מציע לך לא לחזור עוד פעם על משפטים כגון אלה. כחבר ועד, תהיה תמיד חשוף לביקורת מבית ומחוץ. נכון שלא לכל דבר אתה חייב להגיב, אבל להתרשמותי, השאלות שליעד שאל אותך בשרשור הזה הן לגיטימיות לחלוטין והמשפט הנ"ל נראה כמו ניסיון חסר הצלחה להפנות את האש למקום אחר במקום לתת תשובות אמיתיות.

זכור: זה שליעד כיום איננו חבר מועדון לאו דוקא מוכיח שבעתיד הוא לא יהיה כזה. וביננו, היית רוצה היום להעכיר את יחסיך עם אדם שמחר תגלה שהוא חלק מהארגון שלך? איך תוכל בדיוק לממש את האג'נדה שלך כשמראש שוררים בינכם יחסים עכורים?

זאת ועוד, יתכן שאם אכן תבחר וליעד ישקול בעתיד האם להצטרף למועדון החמש או לא, התקרית הזאת תהיה זו שתכריע את הכף בהחלטתו זו. במיוחד בימים אלה, כאשר מועדונים צצים להם כפטריות אחרי הגשם וחלה ירידה במספר חברי מועדון החמש (כך לפחות התרשמתי מהשרשורים האחרונים שדלפו לפורום הציבורי), אני לא סבור שעומדת לך הפריבילגיה לנפנף ככה חברים פוטנציאליים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אני חושב שחן צודק.

 

יוסי אמר:

"חשוב גם שהחברים ירגישו תמורה לכספם השנתיים, חוץ מהעובדה שהמועדון מגן על זכויותיהם וחובותיהם מול הרשויות (כאילו שזה לא מספיק…)"

 

לא רק שזה לא מספיק.

אני חושב שזה לא שווה אגורה שחוקה.

haters will hate

פורסם

"החיים והמות הם ביד הלשון" אמר מי שאמר...דוגמא כיצד אי הבנה קטנה שנוהלה בצורה לא רגישה, גרמה לאפקט דומינו שהחריב ויצר פילוג משולש ברחבי המועדון, מה שמוכיח שוב ושוב את הצורך בניהול מקצועי בשכר, ושינוי נרחב בדרך התפיסה ובמבנה האירגוני של מועדון החמש, אם השינוי הזה לא יחלחל ויצא לפועל בצורה מהירה, לא משנה גם אם תעמוד בראשו אינדירה גאנדי, הכל יתפרק לנו בפנים. לצערי נדרש מועמד אחד בעל כושר מנהיגות וגדולת נפש, שידע לפעול ביחד עם כל הזרמים החדשים וידע לרתום את כל הראשים לקבוצה גדולה אחת המדברת שוב בקול אחד. המצב החדש שנוצר דורש מחשבה יצירתית

יכולת וזמן לאחות מחדש את הקרעים והכרה במשגים תוך נקיטת אמצעים למניעה מקרים דומים בעתיד. דרוש מנכ"ל בשכר להזרמת מזומנים וטיפול בניהול השותף, דירקטוריון שיתווה דרך ומדיניות עתידית, וסניפים מתוקצבים ופעילים שידאגו לפעילויות אזוריות שונות.-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
דרור ידידי(באמת!).

יש לכם,כסניף הצפוני כמה אפשרויות "להילחם" במועדון 6-5;

אתם פשוט יכולים לבקש מהם לעזוב את המקום בעדינות אך בנחישות,לא להיצטרף לארועים שלהם ולנתק עימם את הקשר.

אבל זה מיותר-חלק לא מבוטל מהחברים בסניף הצפוני חברים גם ביילו 6-5,ובצדק.

מה רע להגיע לארוע,לבלות,להנות ולבסוף לקבל תלושי דלק?!

אכפת למישתתפים מי המארגן או איך קוראים לו?

ולהזכירך,אפשר להנות מהתחביב גם בלי להיות חבר בשום מועדון.

אין מה לעשות,אנשים מחפשים גם תמורה חומרית,ואין כל פסול בכך.

עם כל הכבוד,האידיאולוגייה והוועד הנוכחי של מועדון ה 5 מוליך אותו מדחי לדחי.

במקום להילחם בגופים חדשים שקמו,תשפרו את התמורה ל 240 הש"ח שאתם משלמים בשנה.

 

וליוסי-סיכוייך להיבחר לוועד גבוהים מתמיד,כי גם כך אין קופצים רבים לתפקיד,וועד יותר גרוע מזה שהיה השנה כנראה כבר לא יהיה,כך שהצלחתך מובטחת..

 

חן ,

כמובן שאומר את הדברים בידידות .

 

צר לי שאתה כותב "להלחם" ואפילו במרכאות .

אין כאן כל צורך במילחמה ואני לא איש של מלחמות במיוחד שכמעט כל חברי 65 היו חברינו

לאורך זמן רב מאוד . אין כאן מה להלחם רק תקרא את דבריו לאורך זמן של מקים הארגון ודי בקריאה

חפוזה על מנת להבין שכאן אין מטרה אידיאוליגית אמיתית אל ממש "חבלה " בפעילות מועדון החמש בצפון .

 

חבל מאוד שזה בא על חשבון החברים בצפון אולם כנראה שיש כאלה שלא ממש חשובים להם חבריהם.

הפילוג והאווירה המתוחה לא נולדו סתם כך אלא תוצאה ישירה של ההקמה של המועדון 65 .

 

כמובן שפעילות מועדון החמש זקוקה למזומנים ותמיד טוב שיגיעו ממקור מממן (נטול אינטרס אישי )

וכן היו בעבר ארועים שהחברים קיבלו תמורה כספית / תלושים עבורם . עדיין יש הבדל ,

מה שאני טוען הוא שכשהמממן אם יפסיק ממונו , לא רואה כל טעם ואחוות חברים בפעילות .

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור

פורסם

דרור מועדון ה-6-5 הפסיפלורה הצהובה, או כל שם שתקרא לו הוא התארגנות לגיטימית, מחר בבוקר יקום מועדון נהגי הפרדות ויטען בלעדיות על נושא אספנות מסויים ומחרותיים יקום מועדון נוסף מועדון משמרי דלק 83 אוקטן והם הם יהיו הבלעדים על הבלעדיות אז מה? כל אחד ליגיטימי וכל אחד ראוי, השאלה מי יהיה הרלוונטי בעוד שנה, בעוד שנתיים ובעוד שלוש ועם מי יעדיפו הרשויות לנהל משא ומתן, או שיעדיפו בכלל, בגלל ריבוי המועדונים שלא לדבר עם אף אחד (הרי ידוע שהכיבוד בישיבות אלה מצומצם מאוד)....מי היית רוצה שייצג אותך?

1. מועדון החמש.

2. מועדון 5-6.

3. IVC

4. מועדון הקלפים של סבתא ננה

5. אחר_________

בהצלחה

-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

במצב הנכחי כל ה"חברים" קופצים על העגלה ותאמין לי רובם אפילו לא מבדילים בין מועדון החמש ל6

מובטח להם ארועים ותשלום על השתתפות , ומה אתה מצפה יותר ... תן כסף , העם הולך .

 

דרור .

 

מה זה משנה ? מועדון 5 מועדון 5-6 או מועדון 2008 , העיקר זה שכיף לאנשים להתקבץ יחד ולהציג את רכביהם לקהל , לא צריכות להיות פוליטיקות או קומבינות מתנות וכיוצא בזה , כל העניין אמור להיות כיף של קבוצת מופרעים ומשוגעים לדבר , זו יכולה להיות חיפושית רקובה או קאדילאק שהגיע ביבוא ונראית כאילו אתמול יצאה מהמפעל , אל תשכחו העיקר בעניין זה הפאן ( או כייף ),אין ספק שתרומתו של מועדון החמש היא זו שגרמה להתפתחות של ענף מוטורי זה בארץ ועל כך אני מסיר את הכובע אבל ברגע שמתחילות הכפשות ותביעות וכל מיני ירקות אני מוצא טעם לפגם בכל הסלט הזה ויסלחו לי חבריי , אני יושב על הגדר ומחכה עד יעבור זעם ... :-(

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם
דרור מועדון ה-6-5 הפסיפלורה הצהובה, או כל שם שתקרא לו הוא התארגנות לגיטימית, מחר בבוקר יקום מועדון נהגי הפרדות ויטען בלעדיות על נושא אספנות מסויים ומחרותיים יקום מועדון נוסף מועדון משמרי דלק 83 אוקטן והם הם יהיו הבלעדים על הבלעדיות אז מה? כל אחד ליגיטימי וכל אחד ראוי, השאלה מי יהיה הרלוונטי בעוד שנה, בעוד שנתיים ובעוד שלוש ועם מי יעדיפו הרשויות לנהל משא ומתן, או שיעדיפו בכלל, בגלל ריבוי המועדונים שלא לדבר עם אף אחד (הרי ידוע שהכיבוד בישיבות אלה מצומצם מאוד)....מי הייתה רוצה שייצג אותך?

1. מועדון החמש.

2. מועדון 5-6.

3. IVC

4. מועדון הקלפים של סבתא ננה

5. אחר_________

בהצלחה

-רן

 

 

רן ,

לא אמרתי שההתארגנות לא לגיטימית,

רק שדרכי הפעולה לא לגיטימיות .

 

יש הבדל ,

ואני לא אומר שאין מקום להתארגנות אחרת כלשהיא , האוכלוסיה גדלה

וכנראה גם הצרכים והרצונות של ציבור האספנים וכן של מקימי ארגונים שונים שהדרך אכן נראת להם שונה .

 

זוהי דמוקרטיה . כל שכן כל ארגון יפעל מבלי להפריע את פעילות האחר , יכבד אותו וימנע השמצות וריב.

 

דרור .

מוריס 10 שנת 1939

רובר P2 16 1947 (בתהליך שיפוץ)

 

וסרשטיין דרור


×
×
  • תוכן חדש...