Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כול הסיפור של מעבר משמן 10W40 לשמן 5W40 שעלול לגרום לנזילות זה בולשיט.

 

אני אתקן את עצמי.

לא לגרום לנזילה אבל להחמיר משהו שרק התחיל.

בכל מקרה ברור, (לי בכל אופן) שאם יש נזילה מתקנים ולא מחפשים פתרונות חלייפים.

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

BURZUM אתה יכול לכתוב מה שאתה רוצה , זאת מדינה חופשית.

את אף אחד שלא מתחרה במסלול לא מעניין מהי הצמיגות בCST ב150 מעלות צלזיוס (וגם לזה יש פתרונות , קולרים למיניהם )

התקן מודד את השמן ב40 מעלות וב100 מעלות ( מספר ראשון ושני ).

אז תבדוק את עצמך עוד פעם!

פורסם
BURZUM התקן מודד את השמן ב40 מעלות וב100 מעלות ( מספר ראשון ושני ).

אז תבדוק את עצמך עוד פעם!

 

לא הבנתי מה הכוונה ל"מספר ראשון" ומספר "שני"?

את הנתון ה"קר" בודקים על פי נזילות בטמפרטורה שלילית מינימלית וצמיגות בפלוס 100 מעלות.

את הנתון ה"חם" בודקים רק על פי צמיגות ב-100 וב-150 מעלות פלוס.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

זה לא מדוייק , המספרים הם מספרי צמיגות( 5W40 - 10W40 - 20W50 וכו...) , ביחידה שהיא מדד , פשוט זה לא ידוע לרוב הציבור.

המספר הראשון הוא צמיגות ב40 מעלות צלזיוס

המספר השני הוא צמיגות ב100 מעלות צלזיוס.

שזה נתון שאי אפשר להתווכח איתו.

 

הבדיקות לא מעניינות אף אחד( זה כבר מה שמאחורי הקלעים ) , למרות שאתה צודק בנושא הזה.

משום שהשמן לא מגיע לטמפ' האלה ברכב שלך!!!

מה שמעניין אותך זה צמיגות כשהשמן קר , להנעה קרה וצמיגות בטמפ' עבודה שזה 100 מעלות.

הנתונים האלו הם בדיוק 2 אלו( בתרגום מיחידות הCST , בכך שהם מייצגות טווח ולא יחידה )

×
×
  • תוכן חדש...