Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אקדים ואומר שחיפשתי בפורום ומצאתי מספר שרשורים בנושא, אך הצרכים שלי קצת שונים מאלה של כותבי ההודעות שמצאתי. אשמח להפניות לקישורים אחרים במידה ויש כאלה...

 

מכל מקום, מדובר במאזדה 3 ספיריט מליסינג, לכן הצורך הראשון והמובהק שלי הוא בהתקנה שלא גורמת שינויים בלתי-הפיכים ברכב. ברשותי (מלבד הרכב, כמובן): iPod דור 5.5 עם ערכת אינטגרציה של DICE (ראו קישור), סאב ומגבר של פיוניר. ניסיתי להתקין את ערכת האינטגרציה לבד והצלחתי לנתק את הקודן, אז לאור ניסיון העבר אני מחפש עזרה מקצועית :-)

 

בקצרה, אני מחפש מתקין שמסוגל לספק לי את השירותים הבאים:

  • התקנת ערכת האינטגרציה (הקושי העיקרי כאן הוא בהעברת כבלים כך שניתן יהיה בקלות לחבר iPod או מקור אודיו אחר מתוך הרכב);
  • התקנת המגבר והסאב וחיבורים למערכת המובנית ברכב. אם להודות על האמת אין לי מושג כמה זה קל או במה זה כרוך, אשמח מאוד לעצות!
  • התקנת רמקולים חלופיים בדלתות, ופוטנציאלית בידוד רעש נוסף;
  • ביצוע כל הנ"ל ללא שינויים מהותיים או בלתי-הפיכים ברכב.

מישהו ביצע דבר כזה בעבר, או מסוגל להפנות אותי לאיש מקצוע שיוכל לייעץ לי? ראוי לציין שאת הרמקולים עצמם (ואולי בידוד הרעשים) אני מעוניין לרכוש במקביל להתקנה. אשמח לכל עצה!

פורסם

לא הבנתי איפה מכשיר הרדיו בכל הסיפור שלך.

האם זאת המערכת המקורית של המאזדה ?

אם כן - אתה יכול לשלוף אותה ולשים מתאם (פלסטיק בצורה של הרדיו) שמקבל רדיו סטנדרטי.

(ויש לי במקרה כזה אחד פנוי אם אתה רוצה כולל פלאג שמתאים לצמה של מאזדה3).

פורסם

זו אכן המערכת המקורית של מאזדה, והפלאג שאתה מדבר אליו נשמע מעניין, אתה יכול לחלוק קצת יותר פרטים? ז"א, לאן הוא מתחבר, מה ניתן לחבר אליו וכו'?

אני במיוחד מוטרד מהאפשרות שהוא מתחבר לכניסת changer, ואז לא אוכל להשתמש ב-iPod integration kit שברשותי...

×
×
  • תוכן חדש...