Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בוץ+שמן במיכל המים, פיז'ו 205


royban
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

הי

ברשותי 205 99

לפני כחודש שמתי לב ל"ג'יפה" צפה במיכל של המים

החשמלאי(שהייתי אצלו לתקלה שונה) טען שזה בוץ שמגיע מהרדיאטור

היום הלכתי למכון רדיאטורים על מנת לבצע שטיפה(לא בוצעה עקב עומס) לרדיאטור

הוא טען שיש קצת שמן בנוסף לבוץ ויתכן וזה ראש מנוע.

חיפשתי בפורום וראיתי שנכתב על אטם ומחזיר שמן.

האם צריך לשפץ את הראש או רק להחליף אטם ומחזיר שמן או גם וגם(במידה והבעיה אכן מהראש מנוע)?

קראתי פה על עלויות סביבות ה-1500 , האם זה הגיוני? חשבתי הרבה יותר.

אשמח להמלצה על מוסך באזור המרכז\שפלה שמתעסק בראשי מנוע וכמה בערך אמור לעלות.

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בצע ניקוי ייסודי למערכת הקירור, מלא נוזל קירור איכותי ובדוק אחר המתרחש.

במידה ואותה בוצה חוזרת, כנראה שבאמת נפרץ אטם הראש.

במידה וזה אכן הסיפור, עושים לראש "שטח" (מעין שיוף מקצועי שיהיה שטוח וחלק כדי שיתאים בצורה המיטבית לבלוק), מחליפים אטם ראש ועל הדרך, רצוי גם רצועת תזמון, מותחן (במידה וצריך), משאבת מים מומלץ גם (הכל כבר מפורק...), תרמוסטט (במידה ולא הוחלף מזמן) ונוזל קירור, כמובן.

מחיר של 1500 שקלים נשמע מתאים לעבודה על הראש + פירוק והרכבה אבל לא בטוח שכולל את שאר החלקים שציינתי... :?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו מתחמם? מאבד שמן?

כעקרון ראש מנוע זה 1500-2000.

שטוף את הרדיאטור מכל הבוצה ,שים נוזל קירור יעודי וחכה .

עוד בדיקה שתוכל לבצע בעצמך היא לבדוק אם יש כמו טחינה על פקק השמן ו.או על המדיד במידה ויש אז אטם ראש נפרץ.

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא, וגם בפריצת אטם ראש ברוב המוחלט של המקרים יהיה מעבר מים לשמן (כי המים עוברים לתעלות של החזרת השמן מהראש, ואין בהן שום לחץ שמן, לעומת זאת, המים בלחץ), ומאוד נדיר המקרה שבו דווקא השמן מתעלת שמן שהיא קטנה ונמצאת בצד, וגם האטם שלה "עוצמתי" יותר בתוך אטם הראש, מוצא את דרכו למים. לכן, כמעט בוודאות לא יחסר שמן בפריצת ראש מנוע, להיפך - יתמלא (במים).

 

לכן, הייתי מתייחס מאוד בחשדנות לגבי קביעה של שמן במים, ולא מתחיל להתעסק עם הראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...