Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6839 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פונטו ספייס 2001 שרק עברה חצי אוברול(רינגים לגרים ראש מנוע) ואני מעוניין לשמור עליה טוב אני מתכנן להחזיק אותה 6 שנים?

 

איך אתם ממליצים להחליף שמן 2 אפשרויות .

 

1. שמן חצי סינטטי 10W40 פעמיים בשנה(כל חצי שנה) ופעם בשנה פילטר שמן.

 

2. שמן סינטטי מלא 5W40 פעם בשנה ופילטר שמן פעם בשנה .

 

דיברתי אם כמה מכונאים UMI אמרו לי שאפשרי ברכב שלי להשתמש בסינטטי מלא 5W40 ושהוא שומר טוב על המנוע.

 

היצרן ממליץ 10W40

 

3.האם אם אשתמש 5W40 יהיו לי נזילות שמן בגלל צמיגות שלו או שאין הבדל משמעותי בצמיגות בין 5W40 לבין 10W40?

פורסם
יש לי פונטו ספייס 2001 שרק עברה חצי אוברול(רינגים לגרים ראש מנוע) ואני מעוניין לשמור עליה טוב אני מתכנן להחזיק אותה 6 שנים?

 

איך אתם ממליצים להחליף שמן 2 אפשרויות .

 

1. שמן חצי סינטטי 10W40 פעמיים בשנה(כל חצי שנה) ופעם בשנה פילטר שמן.

 

2. שמן סינטטי מלא 5W40 פעם בשנה ופילטר שמן פעם בשנה .

 

דיברתי אם כמה מכונאים UMI אמרו לי שאפשרי ברכב שלי להשתמש בסינטטי מלא 5W40 ושהוא שומר טוב על המנוע.

 

היצרן ממליץ 10W40

 

3.האם אם אשתמש 5W40 יהיו לי נזילות שמן בגלל צמיגות שלו או שאין הבדל משמעותי בצמיגות בין 5W40 לבין 10W40?

 

מצטרף לשאלה ומוסיף שאלה משלי: האם הרכב שלי (ספייס 16v 2001) שעבר כ- 55,000 ק"מ ונסע עד עכשיו על 10-40 חצי סינטטי נחשב "מנוע וותיק" שלא כדאי להכניס בו שמן סינטטי מחשש לנזילות?

פורסם

חיפוש. חיפוש ...

שמן בתקן 40 - 10 חצי סינטטי . יהיה טוב . מעולה . ומספיק .( גם לפי הוראות היצרן )

החלפה כולל מסנן שמן מקורי . או חליפי ( MANN ) פעם בשנה .או 10.000 ק"מ .

רוצים פחות - אפשר .

רוצים לנסות 40 -5 סינטטי - אפשר .

אבל למה ...

חג שמח - אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

יש לי בראבו 98 אוטומטית .כרכב שני .

למען הסדר והשקט הנפשי .

החלפה כל שנה ( כ 11.000 ק"מ ) חודש לפני הטסט .הרכב

עובר טיפול. מוכן לטסט . ואני לא צריך לחשב מתי הטיפול הבא .

מעביר לכם את הרעיון בחינם .

בהצלחה וחג שמח - אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...