Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית רכב באזור ה 40K-60K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני מחפש רכב באזור ה 40- 60 אלף

אחרי שעות בחיפושים אחרי מידע, אני עדיין תקוע ולא יודע על איזה רכב לעצור.

אני מחפש רכב אמין ובטיחותי (אם אפשר אז גם מהנה), כאשר אין לי דרישות מסוימות מהגיר או המנוע.

עברתי על המון מכוניות והחלטתי לעצור על :

קורולה 2000-2002 (עשיתי המון טלפונים, והרב נמכרו. נשארתי עם כמה בודדות שאפשר לבדוק)

מאזדה לאנטיס2000-2002 ( מעדיף את הF אבל הביטוח שלו גבוה בהרבה מהסדאן)

VW גולף ו VW בורה (לא יודע אליהם הרבה)

 

ראיתי גם צרפתיות חמודות אבל כולם מסביבי אומרים שהאמינות על הפנים. נושא הפוקוס גם ירד בגלל התקלות שראיתי שיש במודלים בשנים שאני מחפש (תקנו אותי אם אני טועה), אני אוהב מאוד את הסיוויק אבל הביטוח יקר מאוד, על היונדאים למיניהם גם החלטתי לוותר.

 

מחכה להמלצות

תודה מראש

THEN: Ford Focus ZX5 2001 ,VW Golf 1.2 TSI 2012

פורסם

מהאופציות שבדקת, הקורולה לטעמי, היא אכן הבחירה הנכונה, אך הביקוש הגבוה לדגם מקשה על מציאת אקזמפלר ראוי.

 

הגולף/בורה, תיהינה יקרות יותר לאחזקה וגם עלולות להפתיע אותך בשנתונים הנ"ל (מבחינת תיקונים).

 

כדרך אגב, הביטוח ללנטיס יקר (באופן יחסי לשאר המשפחתיות) גם בגרסת הסדאן!

 

אופציות טובות נוספות:

 

1. ניסאן אלמרה, אמינה ביותר (אך משעממת), נמכרת במחיר נמוך מהקורולה, כלומר קניה כזו תאפשר לך שנתון מתקדם יותר!

 

2. פורד פוקוס, בעלת אמינות לא רע (אם טופלה כראוי), התנהגות כביש מצויינת, הגה מתקשר ומחיר זול (יחסית).

 

לטעמי התמקד בקורולה, אלמרה והפוקוס, לך על האקזמפלר השמור והמטופל ביותר שתקציבך יאפשר וכמובן על תשכח לשמור כמה אלפים בצד, ליישור קו.

בהצלחה

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

תודה על העצה

אני אמשיך לחפש. בהרבה מאוד מקרים המכוניות האלה עברו מספר לא קטן של ק"מ(הרבה מעל 150), אני מחפש משהו באיזור ה100.

 

אין לי דרישות מסוימות מגודל הרכב, לכן אשמח לשמוע אופציות נוספות.

 

אגב רציתי לשאול לגבי סקודה פביה 1.4 100 כ"ס 2002

מה יש לכם לומר על האוטו.

THEN: Ford Focus ZX5 2001 ,VW Golf 1.2 TSI 2012

פורסם

רציתי לדעת עד כמה הוא אמין

איזה שנתון לקחת

כמה עולה התחזוקה, דלק וכו'

THEN: Ford Focus ZX5 2001 ,VW Golf 1.2 TSI 2012

פורסם

היו ברשותינו שתי פביות - מודל 02 ומודל 06 (שתיהן 1.4 16 שסת', 101 כ"ס, ידניות).

 

ה-02 שירתה אותנו בנאמנות למשך מעל 4 שנים, וגמעה כ-40K.

בעיות? נאדה. גורנישט. שומדבר.

 

ה-06 שירתה אותנו בנאמנות כשנה וחצי, גמעה 20K ולצערי הרב, הושבתה בתחילת החודש בעקבות תאונה.

בעיות? הרכב נמסר עם בלמי דיסק קידמיים חלודים ועצר לא מי יודע מה (כנראה עמד הרבה זמן - אף אחד לא רצה פביה צהובה - זאת הבעיה בצבעים כאלה יחודיים), והם הוחלפו באחריות והבעיה נפתרה.

זאת הייתה הבעיה היחידה.

 

צריכת דלק - בין 10 ל-12.5 בעיר (תלוי כמה הרגל כבדה :-)) ובין 14 ל-18 בבינערוני (שוב, תלוי כמה הרגל - שלי הייתה כבדה למדי :-o).

 

אחזקה - לא זולה במיוחד, אך לא יקרה במיוחד - סבירה.

בדגמים מאוחרים (04 ומעלה) חובה למלאות אוקטן 98, מה שמייקר את האחזקה עוד יותר (למרות שיש פתרון - כרטיס תדלוק).

 

בתקציב שלך נכנסת 03 ו-04.

אני הייתי הולך על 03 - יש להן בלמי דיסק מאחורה (כמו למודל 02)

מה שלא קיים בשנתונים מתקדמים יותר, ואין את החובה ל-98

אפשרי למלאות 95 (למרות שהאוטו נוסע טוב יותר וצורך פחות דלק על ה-98, מניסיון).

 

בהצלחה!

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

תודה רבה על ההסבר המפורט!!

אני באמת אשקול את הפביה, רק שלפי מה שראיתי אין הרבה למכירה

אשמח לשמוע הצעות מעניינות נוספות.

THEN: Ford Focus ZX5 2001 ,VW Golf 1.2 TSI 2012

×
×
  • תוכן חדש...