Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב ככה המערכת שיש לי כרגע

 

1)קלריון 775

 

2)focal kf165

 

3)dls ca51

 

4)סאב ששם לי שבא לי לבכות לא משנה

 

עכשיו אמרתי לו שלא מתאים לי המגבר שהוא שם לי אני רוצה מגבר אחר

 

יש לי רק קומפננט קדימה מאחור לא שמתי כלום

 

חשבתי על הסאב הזה

 

http://www.focal.tm.fr/catalogue-front/produit.php?langue=EN&idArbo=15&idProduit=145

 

האם הוא טוב או שיש למישהוא היתנסות איתו או שיש המלצה למשהוא אחר

 

ואיזה מגבר כדי להחליף מאלה?

 

http://www.dls.se/en/car/prod.html?produkt=en_478

 

או זה

 

http://www.focal.tm.fr/catalogue-front/produit.php?langue=EN&idArbo=18&idProduit=117

 

תודה מראש לכל העוזרים מהפורום ושנה טובה וצום קל

פורסם

1.יש לך עוד מגברים אחרים שאפשר להחליף אליהם?

כרגע המגבר שלך מוציא 150 ואט לסאב - זה מעט.

אולי עדיף לעבור ל-4 יציאות חזק , במקום 5 יציאות שיש לך.

 

 

2.איזה סאב נתנו לך וכמעט גרם לך לבכות?

סאב ששם לי שבא לי לבכות לא משנה

 

3. איפה התקנת?

ZZR

פורסם

מה אתה רוצה שיגידו לך? מה בידיוק השאלה?

 

סאב ששם לי שבא לי לבכות לא משנה

 

עכשיו אמרתי לו שלא מתאים לי המגבר שהוא שם לי אני רוצה מגבר אחר

 

שום דבר לא מובן.

מי שם , מה שם ומתי. תגיד מה בידיוק הציפיות שלך. מה אתה מרגיש עכשיו, למה פיתאום בא לך להחליף סאב וגם מגבר.

חלש לך, חזק מידי? לא נעים לשמיעה, שמעתה אצל מישהו ואצלו יותר טוב? אז אולי כדאי לעשות כמו הבן אדם ההוא?

כי ככה סתם להתחיל להמליץ לך...

על מה מדובר?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...