Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אני יודע שזו שאלה מאוד נפוצה, אבל אני רוצה לסיים לבחור את המרכיבים של המערכת העתידית שלי.

אומנם לא קניתי את המגבר עדין אבל אני די סגור עליו.

עד עכשיו תכננתי להתאים למגבר הזה "Pulse audio BA4400" את הסאב של קיקר C12, אבל נאמר לי שהמגבר חזק מדי בשביל הסאב הזה, העוצמה של המגבר בגישור ל 4 אום היא 285 וואט RMS והסאב הוא 150 וואט RMS, אומנם אפשר להוריד את הגיין (Gain) אבל הפיקים של המגבר גבוה בהרבה ולכן יכול להרוס את הסאב עם הזמן, קישור לנתונים של המגבר: http://www.mac-audio.de/produkte/produkte_detail.asp?grp=5&ser=43&nr=1104412&lang=EN

רציתי לדעת מה דעתכם על העניין הזה?

בהתחשב בזה שאני מעוניין בסאב מדויק, חד ומאוד חשוב לי גם תיבה קטנה ככל האפשר כי יש לי תא מטען קטן.

אני לא מחפש ווליום רק איכות ככה שאני לא צריך הספקים גבוהים רק סאב שמתאים למגבר הזה!

מה ההמלצה שלכם לסאב בסגנון של ה C12 בעל תיבה קטנה?

 

תודה רבה!

פורסם

מגבר שמפיק כמעט 300W יהרוס סאב שהוא 150W לתווך הארוך גם אם תנסה לשמור על גיין נמוך.

 

תמיר

×
×
  • תוכן חדש...