Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

ברשותי קולט 94' ידנית כשנה, מאז עברה יישור קו והיום האוטו עומד על כ-105 כ"ס מתוך ה-113 האפשריים.

 

אני מעוניין בהוספת כ"ס, אך הבנתי שהקולט רכב בעייתי בכל הקשור לשיפורים מכאניים. אני ממש לא רוצה להשתגע ואני יודע שאין הרבה לאן להגיע עם רכב כזה אבל אם מישהו יכול לעזור לי עם שיפור תאוצת הרכב והוספת כח אני אודה לו מאוד.

 

אסף.

 

אגב, פעם ראשונה שלי בפורום...

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם כל ברוך הבא לפורום :wave:.

יעזור מאוד אם תוסיף מה התקציב שלך לצורך השיפורים.

אני אישית לא שמעתי על בעיות מיוחדות בקולט אחרי שיפורים מכניים.

כמובן שכל רכב משופר מוריד מאמינותו, אי אפשר לשפר רכב ולצפות שהאמינות

תהיה אותו דבר כמו רכב סטנדרטי.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

התקציב שלי עומד כרגע על 5000 ש"ח פחות או יותר.

 

שוב, אני לא מעוניין בשדרוג המהירות המירבית, אני יותר מעוניין בשיפור ההאצה.

 

אילו חלקים יוסיפו לההאצה??

 

אגב, ראיתי את הפריט הבא ברשת:

2.jpg

 

לטענת היצרן זה מוסיף לקולט 14 כ"ס.

מישהו יודע אם זה באמת נותן משהו? או שזה סתם חארטה...

 

אסף.

פורסם

לא יודע עם סתם חרטה אבל בטח לא מוסיף 15 כ"ס.

 

טוב, בתקציב שלך יש דוקא כמה אפשרויות.

 

1. אפשר להשקיע את הכסף בבולמים קפיצים וצמיגים, יתן לך שיפור מאוד מאוד משמעותי בהתנהגות הרכב כולל זמני האצה ומרחקי עצירה משופרים , שלא לדבר על תאוצות ביניים ואחיזת כביש כללית.

 

2. אם בשיפורי הספק עסקינן, אני הייתי מחליף מנוע.

 

לרכב שלך יש גירסאת GTI מקורית עם 125 כ"ס, גירסת 1600 טורבו מקורית עם 158 כ"ס אז למה שלא תוכל לשפר את האוטו שלך? ההפך, בכיף!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני מכיר בחור שהחליף את המנוע בקולט שלו למנוע 1.8 של גלאנט .

 

האוטו האיץ ממש טוב . לדעתי זו הקולט האטמוספרית הכי מהירה בארץ והאמינה ביותר מהמשודרגות .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אפשר להחליף מנוע ב 5k ולעשות את זה כמו שצריך (כלומר לא חאפרי אלא מקצועי)?

(מעניין לדעת, כי רבתי עם חבר בויכוח דומה)..

- 306 XSI -

פורסם

אני חושב באמת להחליף למנוע של גאלנט 1.8, הבנתי גם שאין בעיה להרכיב אותו

 

מה עם שאר הדברים...? קיט יניקה וצנרת?

 

אגב, מישהו מכיר סדנא ברמה טובה באיזור נתניה?

פורסם

לא ברור מאיפה המספר 105 אבל לא משנה

 

בכל אופן לדעתי אם תסיר את הממיר תקבל שיפור טוב

תידאג לצ'יפ וקיט יניקה ובזה טמון עוד שיפור דיי שווה ערך להסרת ממיר.

 

מעבר לכך זה רק שיפורים גדולים של מעבר לכמה אלפי שקלים בודדים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

שיפור מהורדת הממיר יהיה רק אם הממיר סתום, אם הוא סתום יש להחליפו בחדש ולא להסירו מה שיכול לגרור בעיות עם בוחני תנועה ובוחני רישוי.

ציפ לאטמוספרי יתן שיפור של כמה סוסים בודדים אבל האמת, אם ציפ עולה אלפייה אז אלה הכמה סוסים בודדים (3-4) הכי זולים שתקנה אי פעם.

פילטר ודוד אחורי פתוח יתנו לך עוד כמה בודדים (שוב נעריך 3-4? ), ככה שב 2.5K ש"ח (פחות או יותר) אתה קונה לך איזה 6-7 כ"ס.

 

לעניות דעתי, שווה!

 

תן התייחסות להערתי על בולמים/קפיצים/צמיגים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני חושב שעדיף להשקיע בבולמים, קפיצים וצמיגים כמו שאמרת.. זה ייתן לי יותר את מה שאני מחפש מאשר צ'יפ ודוד אחורי.

 

מה שכן חיפשתי צמיגים טובים במידה שלי (175/70/13R) ולא מצאתי משהו מיוחד, יש לי צמיגים כרגע של DUNLOP אבל אין לי מושג ארץ ייצור אז אני לא יודע אם הם שווים משהו.

אשמח להצעות לצמיגים שמתאימים לאקלים בארץ במידות הללו.

 

השלב הבא אחרי שאני אחסוך קצת זה יהיה להחליף מנוע לגאלנט 1.8, כנראה שלא חייב להחליף מחשב

או אם אני אמצא מנוע GTI טוב.

פורסם
לא ברור מאיפה המספר 105 אבל לא משנה

 

בכל אופן לדעתי אם תסיר את הממיר תקבל שיפור טוב

תידאג לצ'יפ וקיט יניקה ובזה טמון עוד שיפור דיי שווה ערך להסרת ממיר.

 

מעבר לכך זה רק שיפורים גדולים של מעבר לכמה אלפי שקלים בודדים

 

 

 

ה-105 כ"ס זה מה שיצא בבדיקה לאחר ניקוי מערכת הפליטה...

פורסם

לטעמי אם מדובר על פאקטור של אמינות אז השתלת מנוע תהיה האופציה הזולה יותר והאמינה ביותר בתקציב הנ"ל.

כך בחשבון שאם בכלל ניתן לאשר את זה זה לא יהיה סיפור פשוט- אם בכלל.

 

גם טורבו אפשרי, אפילו טורבו קטן, כמעט כל מנוע היום יוכל לעמוד בגדישה נמוכה מבלי לגעת במנוע, לא סיפור זול, לא סיפור פשוט ומבחינה חוקית הוא לא-אפשרי.

אבל אפשרי, הכל אפשרי הכל תלוי בכמה אתה מוכן לשלם וכמה טוב בעל המקצוע שעושה זאת.

 

מבחינה של שיפור משמעותי, אמינות ומחיר הגיוני השתלת מנוע היא האופציה הטובה ביותר.

under construction..


×
×
  • תוכן חדש...