Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמן טוב , פלגים , פילטר אוויר פתוח, להוריד את הדוד האמצעי ובמקומו לשים נקניק(או בכלל להוריד כמו שחבר שלי עשה)) ודוד פליטה חופשי , תעשה ניקוי אינג'טורים . תעשה טיפול בכל החלקים שיש ברכב ואתה תרגיש שיש הבדל

שאר הכסף תשקיע בולמים טובים וצמיגים

Daewoo racer 94, Citroen Volcane 2.0 , Alfa Romeo 33 1.7 16V

WhatNext?

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אתה אומר שהרכב מוציא 105 מתוך 113, לדעתי השיפור הכי טוב יהיה קודם כל

להחזיר לו את ה 8 סוסים שאבדו לו.

הבנתי שיש דברים כמו ניקוי אינג'קטורים ואינפוזיה לרכב, אבל אני לא מבין בדברים

האלה אז אני יתן למבינים ממני להוסיף.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם
אם אתה אומר שהרכב מוציא 105 מתוך 113, לדעתי השיפור הכי טוב יהיה קודם כל

להחזיר לו את ה 8 סוסים שאבדו לו.

הבנתי שיש דברים כמו ניקוי אינג'קטורים ואינפוזיה לרכב, אבל אני לא מבין בדברים

האלה אז אני יתן למבינים ממני להוסיף.

לא תמיד זה בגלל אינג'קטורים או דברים כאלה , המנוע כבר לא חדש

Daewoo racer 94, Citroen Volcane 2.0 , Alfa Romeo 33 1.7 16V

WhatNext?

פורסם

אינפוזיה זה ניקוי פיח פנימי ע"י טיפטוף K44 למעצרת, תורם לעבודה יותר סדירה ונקייה של המנוע (ברוב המקרים), יכול גם לגרום לנזילות.

כנ"ל ניקוי אינג'קטורים.

שני הפעולות הללו הן לא שיפור, ובמקרים נדירים מוסיפות כוח סוס.

פורסם

שני הפעולות הללו הן לא שיפור, ובמקרים נדירים מוסיפות כוח סוס.

 

לא, הן יישור קו.

 

אם היה מה "ליישר" - אז תורגש "החזרת עטרה ליושנה".

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

המלצתם פה לבן אדם להשתיל מנוע של גלאנט 18 או 20 אבל איך בדיוק הוא יאשר כזה דבר?

 

וגם אמרתם לו לקנות קפיצים ובולמים אבל אני לא מאמין שזה עדיין יעזור לרכב להיות יותר יציב עם גאנט בגודל 13 אינץ'

 

גם לי היה קולט עם הגודל האמיתי של האוטו 13/175/75 אם אני זוכר נכון.

ו"השיפור" אם אפשר לקרוא לזה ככה שהכי עזר לאוטו להיות קצת על הצד זה פשוט לעבור למידה יותר גדולה

ויש הבדל עצום בין 13 אינץ' לבין 15 אינץ' שלי היו הרגשתי שאני סוף כל סוף נוסע על אוטו ולא על כרכרה שבכל פניה אתה נזרק

 

בקיצור גאנט 15/185/55 יעשה פלאים לאוטו שלך ותרגיש שאתה נוסע על אוטו נורמאלי ולא כל כרכרה

פורסם

 

וגם אמרתם לו לקנות קפיצים ובולמים אבל אני לא מאמין שזה עדיין יעזור לרכב להיות יותר יציב עם גאנט בגודל 13 אינץ'

 

מה שאתה מאמין לא רלוונטי.

 

יש עובדות בשטח.

 

רכב יותר קשיח, מונמך, ובעל צמיג יותר "אוחז" ייתן יותר יציבות.

 

ו"השיפור" אם אפשר לקרוא לזה ככה שהכי עזר לאוטו להיות קצת על הצד זה פשוט לעבור למידה יותר גדולה

ויש הבדל עצום בין 13 אינץ' לבין 15 אינץ' שלי היו הרגשתי שאני סוף כל סוף נוסע על אוטו ולא על כרכרה שבכל פניה אתה נזרק

 

טעות בידך, דווקא עם ג'אנט קטן יותר וגומי אוחז פחות אתה תהיה "על הצד" (יענו תת היגוי) יותר בקלות.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
מה שאתה מאמין לא רלוונטי.

 

יש עובדות בשטח.

 

רכב יותר קשיח, מונמך, ובעל צמיג יותר "אוחז" ייתן יותר יציבות.

 

 

 

טעות בידך, דווקא עם ג'אנט קטן יותר וגומי אוחז פחות אתה תהיה "על הצד" (יענו תת היגוי) יותר בקלות.

 

אם אתה אומר. לדעתי זה סתם בזבוז כסף ע להאוטו הספציפי הזה

 

ובקשר ל"על הצד" התבלבלתי התכוונתי לאחיזה יותר טובה בסיבובים

פורסם

מה הבעיה בג'אנט 13 ? פורמולה 1 נוסעים על 13 ולא ניראה שיש להם בעיית אחיזה :lol:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אם אתה אומר שהרכב מוציא 105 מתוך 113, לדעתי השיפור הכי טוב יהיה קודם כל

להחזיר לו את ה 8 סוסים שאבדו לו.

הבנתי שיש דברים כמו ניקוי אינג'קטורים ואינפוזיה לרכב, אבל אני לא מבין בדברים

האלה אז אני יתן למבינים ממני להוסיף.

 

105 מדוד על הגלגלים.

113 על הקראנק לפי הצהרת יצרן.

פה מסתתרים 8 הסוסים או במילים אחרות - לעולם לא תצליח להגיע ל 113 , גם אם היית מודד ביום שהרכב עזב את המפעל מאחר ויש הפסדים בדרך.

אגב - 105 זה נתון מדהים עבור מנוע בן 13.

פורסם
המלצתם פה לבן אדם להשתיל מנוע של גלאנט 18 או 20 אבל איך בדיוק הוא יאשר כזה דבר?

כמו שמאשרים כל דבר :?

 

וגם אמרתם לו לקנות קפיצים ובולמים אבל אני לא מאמין שזה עדיין יעזור לרכב להיות יותר יציב עם גאנט בגודל 13 אינץ'

האמונה שלך לא קשורה לכלום, זה מאוד ישפר את הרכב!

 

בקיצור גאנט 15/185/55 יעשה פלאים לאוטו שלך ותרגיש שאתה נוסע על אוטו נורמאלי ולא כל כרכרה

.

 

אם כבר בעיות אישור, איך בדיוק מאשרים ג'אנט 15 לקולט?

אותו אחד שמאשר לך את ה 15,על הדרך שיאשר גם את ה 1800.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מה שאתה מאמין לא רלוונטי.

 

יש עובדות בשטח.

 

רכב יותר קשיח, מונמך, ובעל צמיג יותר "אוחז" ייתן יותר יציבות.

 

 

 

טעות בידך, דווקא עם ג'אנט קטן יותר וגומי אוחז פחות אתה תהיה "על הצד" (יענו תת היגוי) יותר בקלות.

 

התכוונת היגוי-יתר ;-)

 

יש היגוי-יתר כיפי ויש כזה שעושה בחילה. ומניסיון עם סופר-לנסר - מדובר כאן על הסוג השני.

 

אם אתה יכול לאשר צמיגים - דחוף! להחליף אותם. אפילו ל-14. (נדמה לי שהיה דגם עם 14 בחו"ל כך שניתן לאשר. אגב, מה מידות הצמיגים באיבו מאותה הצורה? אולי שווה לעלות למידה הזו).

 

 

אביעד

פורסם
105 מדוד על הגלגלים.

113 על הקראנק לפי הצהרת יצרן.

פה מסתתרים 8 הסוסים או במילים אחרות - לעולם לא תצליח להגיע ל 113 , גם אם היית מודד ביום שהרכב עזב את המפעל מאחר ויש הפסדים בדרך.

אגב - 105 זה נתון מדהים עבור מנוע בן 13.

מהקראנק עד לגלגל יש הרבה יותר הפסד מ 8. יותר בכיוון של 18

 

וניראה לך באמת שמדדו לו בארץ הספק בקראנק ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

טעות בידך, דווקא עם ג'אנט קטן יותר וגומי אוחז פחות אתה תהיה "על הצד" (יענו תת היגוי) יותר בקלות.

 

תת-היגוי זה לא "על הצד",

יותר בכיוון של "על מדרכה"

:oops:

"I teach the fools some basic rules"


×
×
  • תוכן חדש...