Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיקת נקודות - מתי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתי נמחקות הנקודות?

 

האם אחרי 4 שנים מאחרי העבירה האחרונה נמחקות כל הנקודות (כלומר צריך 4 שנים של הפוגה מעבירות)?

או שאחרי 4 שנים מתום כל עבירה נמחקות הנקודות של העבירה הספציפית?

 

 

תודה.

פורסם

הכל תלוי כמה נקודות צברת בסה"כ.

כלומר :

תקופת הצבירה הינה שנתיים (עד ל 12 נקודות)

לאחר 12 נקודות תקופת הצבירה עולה ל 4 שנים.

 

ישנם מצבים שניתקלתי בהם שנהג צבר למעלה מ 36 ננקודות ותקופת הצבירה שלו עולה ל 8 שנים בסה"כ.

 

ירון מאיר

פורסם

לא ענה :)

 

לגבי הבחור - יש לו 30 נק'. בוודאות זה 4 שנים וזאת ידעתי לפני.

 

העבירות היו בהפרשים של שנה וחצי +- בין עבירה לעבירה.

 

אם מאז שתי העבירות הראשונות עברו 4 שנים - הנק' הראשונות נמחקו? או שצריך 'לנוח' 4 שנים רצופות מעבירות תנועה.

 

 

תודה שוב....

פורסם

או כדי לפשט את העניינים:

האם ניתן לראות איפה שהוא כמה נקודות נצברו לי?

אתר משרד התחבורה או משהוא?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מתוך תקנות התעבורה:

 

חלק ז': שיטת הניקוד בעבירות תעבורה

 

 

סיכום נקודות וצבירתן

547. (א) רשות הרישוי תסכם את מספר הנקודות התקפות הרשומות לחובת נהג בכל פעם שנרשמות לו נקודות חדשות.

 

(ב) נקודות שחויב בהן נהג לפי, יעמדו בתוקפן במשך שנתיים מיום ביצוע העבירה (להלן- תקופת הצבירה), ומועד רישומן לא יובא בחשבון לעניין חישוב תקופת הצבירה.

 

 

 

כמו שאני מבין את השאלה ואת הכתוב בתקנות, אם ב- 15 לינואר 2004 צברת 4 נקודות, ב- 10 לאוקטובר 2004 צברת עוד 4 נקודות ועד לתאריך 14 לינואר 2006 הגעת ל10 נקודות, אזי הניקוד שנרשם לך ב- 15 לינואר 2004 ימחק ולמעשה תקופת הצבירה שלך תתחיל מיום 10 לאוקטובר 2004. ומכאן שביום 15 לינואר 2006 יתרת הנקודות שלך עומדת על 6 נקודות.

 

אבל אם נניח לרגע שביום 14 לינואר 2006 בדיוק הצלחת לצבור עוד 2 נקודות ולהגיע ל- 12, למרות שביום 15 לינואר 2006 הניקוד שלך יעמוד רק על 8 נקודות, כי העבירה הראשונה כבר יצאה מהחשבון, עדיין תהיה חייב לעבור אמצעי תיקון.

גם כאן נראה שאתה מתחיל תקופת צבירה חדשה שהיא החל מיום 10 לאוקטובר 2004.

 

הגיוני שלפי דרך זאת נעשה גם חישוב לגבי תקופת ההארכה של 4 שנים.

 

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

מה לא מובן?

אם קיבלתה דו"ח (עם נקודות) בתאריך 1.1.07

תתחיל לספור שנתיים מיום זה.

באם לא קיבלת עד יום 1.1.09 שום דוח עם נקוקות , תמחקנה לך הנקודות.

 

עד כאן ברור?

 

אם קיבלת דו"ח עם 10 נקודות ביום 1.1.07

ובתאריך 29.12.08 (עדיין לא חלפו שנתיים)עוד דו"ח עם נקודות.

אתה מעלה את תקופת הצבירה שלך ל4 שנים מיום 1.1.07

כלומר עד 1.1.2011.

עד כאן ברור?

 

ישנם מקרים בהם שננהג שלחובתו נרשמו 36 נקודות יפסל רישיון נהיגתו למשך 3 חודשים.

רישיונו יוחזר לו לאחר שיעמוד במיבחן טאוריה של בחינות הנהיגה.

לאחר 3 חודשים הוא יקבל את רישיונו

 

באם היה והנהג קיבל עוד דוחו"ת עד ליום 1.1.2013 (תקופת צבירה של 6 שנים)

ישלל רישיונו למשך 9 חודשים ויחודש רק לאחר שיעמוד בבחינות העיוניות והמעשיות.,

כלומר כמו שביקש לעשות רישיון נהיגה מחדש.

 

יש לציין כי הנקודות לא תמחקנה כמובן מאליו.

יש לכל מספר מסויים של נקודות , את אמצעי התיקון שלהם.

 

 

ירון מאיר

פורסם

הארכת תקופת הצבירה ל-4 שנים היא רק אם בנקודת זמן כלשהי יש לנהג 22 נקודות בתוקף.

כלומר אפשר לקבל כל 13 חודשים דו"ח של 10 נקודות ועדיין בכל רגע נתון יהיו פחות מ-22 נקודות בתוקף - כל עוד מבצעים את הקורסים לנהיגה מונעת בזמן.

 

כשיש 12 נקודות בתוקף יש לבצע קורס (אחרת הן לא יימחקו גם כעבור שנתיים מיום רישומן, כל קבוצת נקודות לפי יום העבירה שלה)

כשיש 24 נקודות בתוקף יש קורס מתקדם שביצועו הוא תנאי למחיקת הנקודות כעבור 4 שנים.

כשיש 36 נקודות בתוקף אז מקבלים שלילה ל-3 חודשים+תיאוריה מחדש, לא כיף.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
מצטרף לשאלתו של הציפור...

וואו, חשבת על זה לבד או ששילמת לילד בגנון עבור הבדיחה?...:wink:

 

וברצינות אין איזה שרות מידע לנהגים או משהוא?

אם אין אז צריך להיות.יפתחו אותו יום אחרי שיאשרו סופית את הספורט המוטורי:evil:.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

עדיין הדעות חלוקות.

 

בואו אני אפרט לכם את גיליון ההרשעות:

תחילת 2003 - 10 נק'

סוף 2003 - 4 נקודות

אמצע 2004 - 8 נק'

תחילת 2005 - 8 נק'.

 

כשהוצא תדפיס נקודות ממשרד הרישוי לפני חודש נכתב כי לנהג חובה של 30 נק'. למה הנק' מ-2003 לא נמחקו?!

×
×
  • תוכן חדש...