Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קבריולט עד 30K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום,

 

קוראים לי שי אני בן 29 ואני חדש בפורום זה.

הגעתי לפורום בעקבות חיפוש בגוגל של מכונית שאני רוצה.

אני מחפש מכונית בתקציב של כ-30K.

המכונית שאני מחפש היא מדגם קבריולט בלבד!!

מזגן חובה. לגבי גג - לא קריטי אם הוא לא חשמלי (למרות שרצוי).

מבחינת תיבת הילוכים - הייתי מעדיף כמובן ידני מכיוון שאני אוהב את חווית הנהיגה ואוהב לשלוט ברכב.

המכוניות שאני מתלבט בינהן הן:

1. 306 (שהבנתי שלא פשוט למצוא אחת שלא קרעו אותה)

2. רובר 216

3. אסקורט 1800 XR3I - (הכי נראה לי)

4. גולף

 

אני לא רוצה את הסנברד או הקווליר מכיוון שהבנתי שיש איתן הרבה בעיות.

הייתה לי פעם גולף מודל 89 עם גיר ידני ומנוע 1800 הזרקת דלק נקודתית - כך שחווית הקבריולט אינה חדשה לי.

אני מצרף תמונות של הגולף.

 

תודה

שי

 

 

נ.ב.

כיום יש לי קטנוע קימקו דינק 200 (שהוא למכירה דרך אגב).

002.jpg

020.jpg

car3.jpg

פורסם

למה מכרת את הגולף מתכתחילה אם אתה מעוניין ברכב דומה עכשיו?

 

ההמלצה שלי היא להמנע בכל תוקף מהרובר.

אני הייתי הולך על האסקורט.

 

בהצלחה.

 

אור.

פורסם
למה מכרת את הגולף מתכתחילה אם אתה מעוניין ברכב דומה עכשיו?

 

ההמלצה שלי היא להמנע בכל תוקף מהרובר.

אני הייתי הולך על האסקורט.

 

בהצלחה.

 

אור.

אייך אתה מרשה לעצמך לשלול את רובר קבריולט?? על סמך מה?? שמעת "רובר" וזהו נדבקת מהסגטיגמה??

אם ההיתי מנהל הפורום אתה לא ההיתה פה היום וזה בגלל שאתה לא מדבר מנסיון וידע עמוק אתה פשוט מושפע מסטיגמות!

רובר קבריולט מגיע מהחברה עם מנוע וגיר של הונדה ועוד המון מכלולים כמו ציריות,תפוחי הגה,בולמים ,בלמים,מפלג,רכיבי חשמל ועוד ועוד והכל תוצרת הונדה!! (אני בעלים של שני הונדות סיוויק בעבר)וגם רובר 620 מגיע עם מנוע וגיר של הונדה אקורד

מה ששייך לחברת רובר ברובר קבריולט הם" פנסים, טמבונים,ושאר חלקיי הפלסטיק ועוד כמה דברים קטנים..

פורסם

את הרכב מכרתי בצער רב לפני כ-4 שנים, אחרי שהיה אצלי כשנתיים וחצי.

הייתי כשנתיים בלי רכב והיום יש לי קטנוע.

תמיד היה לי ונשאר החלום של קבריולט!!!

פורסם

אז עכשיו הגיע הזמן להגשים אותו...

 

שיהיה בהצלחה.

 

אני הייתי ממליץ על ה 306, או על האסקורט.

 

עוד אופצייה - פונטו קבריולט.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
אייך אתה מרשה לעצמך לשלול את רובר קבריולט?? על סמך מה?? שמעת "רובר" וזהו נדבקת מהסגטיגמה??

אם ההיתי מנהל הפורום אתה לא ההיתה פה היום וזה בגלל שאתה לא מדבר מנסיון וידע עמוק אתה פשוט מושפע מסטיגמות!

רובר קבריולט מגיע מהחברה עם מנוע וגיר של הונדה ועוד המון מכלולים כמו ציריות,תפוחי הגה,בולמים ,בלמים,מפלג,רכיבי חשמל ועוד ועוד והכל תוצרת הונדה!! (אני בעלים של שני הונדות סיוויק בעבר)וגם רובר 620 מגיע עם מנוע וגיר של הונדה אקורד

מה ששייך לחברת רובר ברובר קבריולט הם" פנסים, טמבונים,ושאר חלקיי הפלסטיק ועוד כמה דברים קטנים..

מאיפה המידע הזה?

זאת הסטיגמה שאתה מדבר עליה.

פורסם
מאיפה המידע הזה?

זאת הסטיגמה שאתה מדבר עליה.

יפה אז הסטיגמה מתייחסת לרוברים שמיוצרים עם מנוע וגיר ושאר מכלולים תוצרת רובר והם באמת לא שווים הרבה מלאים בבעיות אמינות וחלקיי חילוף יקרים.תודה.

פורסם
איזה דגמים של רובר בעלי מנוע של רובר ואיזה של הונדה?

אתה באמת לא יודע? או שאתה מנסה לבדוק אותי?לא משנה..הדגמים עם מנוע הונדה שאני מכיר הם:רובר קבריולט,רובר 216 משנת 94 עד 96 (המרובעות)רובר 620 משנה 94 עד 96 ורובר 416 .משנה 94 עד 96

 

ודגמיי מנוע רובר: כל החדשות וגם רובר 216 ו214 משנת 97 עד 2008(העגולות) רובר mg רובר r75 רובר 825 רובר 827

רובר 623 רובר r25 רובר r45 רובר 420 וזהו ואולי שכחתי עוד..

פורסם

אולי אל תסטו מהנושא ותעזרו לי????

נגמר לי הביטוח לקטנוע בסוף החודש ואני חייב למצוא רכב עד אז!!!

כרגע העדיפות שלי היא לאסקורט קבריולט ואחרי כן ל-306.

קראתי בכמה שרשורים שה-306 היא מהנה אבל גג יקר בטירוף.

מה אתם אומרים על האסקורט?

ממליצים?

אשמח לשמוע מבעל רכב כזה שיהיה אובייקטיבי.

 

תודה

פורסם

א. אומנם לגולף שהייתה לי לא היה מזגן, אבל ראיתי ביד 2 כאלה שמוכרים שיש להם מזגן.

בשלי דרך אגב לא היה גם הגה כח אבל ראיתי כאלה שיש להן.

ב. מתי אמרתי שאני שוקל את הגולף?? אמרתי רק שהייתה לי כזאת.

 

בקיצר, אף אחד פה לא ממש יכול לעזור לי...:loco:

 

תודה בכל אופן לכל מי שניסה לעזור לי.

 

שיהי לכם שבת שלום ומבורך :-P

 

שי

פורסם

ציטוט:

"המכוניות שאני מתלבט בינהן הן:

1. 306 (שהבנתי שלא פשוט למצוא אחת שלא קרעו אותה)

2. רובר 216

3. אסקורט 1800 XR3I - (הכי נראה לי)

4. גולף"

 

אבל שאלתי כי גם אני התעניינתי לא מזמן, ולא מצאתי כזו עם מזגן.

שבת שלום גם לך.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לדעתי רד מהאסקורט יש איתם הרבה תקלות,היה כזאת לחבר שלי זה לא זה אם כבר לך על ה306 אני לא זוכר אם היא מצויידת בגג חשמלי קשה למצוא גם שמורות עם ידיים נמוכות, הגג של ה306 יקר! והנה עוד עובדה על רובר קבריולט גג חדש עולה 6000 ש"ח אני מצאתי גג ב4000 ש"ח(אני לא מנסה לשחד אני רק מראה את העובדות).

פורסם

דבר אחד שאני יכול להגיד לך :

אל תקנה רובר 216 ...אפילו לא בצחוק!!!

זו אחת המכוניות הכי בעייתיות שנוצרו , מנסיון משפחתי

×
×
  • תוכן חדש...