Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האינטרנט החדש והנסיוני של HOT, 100Mbit


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

Guest תמיר .א.
פורסם

האנטרנט העתידי והניסיוני החדש של HOT,

 

לקומבינטורים בלבד !.

 

מהירות הורדה מטורפת באימיול ! 25MB לשניה !! :lol:

 

attachment.php?attachmentid=91330&stc=1&d=1185366883

 

:) בכבוד...

פורסם

טוב אז עכשיו ניראה לי שאני חוזר לסצינה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

נראה לי קצת הזוי ולא מציאותי, לא מאמין שהCMTS של הכבלים מסוגל בכלל להרים דאונלווד כזה, נראה לי הוא מוגבל לאיזה 24 מגה הורדה לכל המשותפים עליו אז איך הוא יספק 100 ללקוח אחד ? בעיקרון בזק היום עם ADSL2 מאפשרת עד 24 מגה ביט בתאוריה, במעשי 8 מגה ניסיוני נכון להיום

פורסם

עתיד, ע'פ מה שאתה אומר, כלל הלקוחות של הוט מתרכזים בבניין אחד.

 

לא מדובר פה בכלל על CMTS, זו קישוריות בודדת לעומת כלל התשתית שלהם.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

זה אפשרי לחלוטין. עבדתי בטריון לפני 3.5 שנים (אני למעשה הייתי אחראי ל TA-102, המודם שמאפשר טלפוניה מעל כבלים למרות שכבר הרבה זמן הודים אונסים לי את הקוד) ומימשנו לקראת הסוף בונדינג של קווים שאפשר, תיאורטית, מהירות אף גבוהות מזה. מה שעשינו היה למעשה להשתמש ב- N מודמים אשר הסתנכרנו על ערוצים מקביליים ועשו load sharing ביניהם. פקטה לפה, פקטה לפה. בשיטה הזו לא צריך לשנות כלום בתשתית מלבד קצת בתוכנה של ה- CMTS ומודם סנדוויץ' אצל הלקוח. בזמנו המתחרים דחפו שיטות מודולציה מתקדמות יותר (היכולת לקודד יותר מידע על אותו רוחב סרט על חשבון עמידות ברעשים) כגון QAM1024.



 

כמו שאמרתי, כל זה היה לפני 4 שנים אז היום יש דברים הרבה יותר מתקדמים מן הסתם.

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

Guest תמיר .א.
פורסם

איי מה מברשת צבע וקצת שיעמום עושה לאנשים :).

 

בכלל HOT חרא של חברה, לא סובל אותה, ולא סובל את התפריטים האדומים המעצבנים האילו.

 

אני בכלל בבזק בין לאומי :).

פורסם

חישוב פשוט יראה לכם שמהירות נומינלית לקו 100mbit היא 12.5 מגה בייט לשניה.

המהירות הזו לא אפשרית בלי שום קשר ליכולת של הכבלים לספק קו כזה או לא...

פורסם

סתם חירטוט, כרטיס רשת סטנדרטי מספק 100 מגה ביט בתנאים סופר אופטימלים, אומנם יש היום כרטיסים של ג'יגה אבל ספק גדול אם רוב הציוד של הוט תומך בזה, בחייאת היום הכבלים מספקים 6 מגה ו70 אחוז מהלקוחות מתקשרים כל יומיים לתהלונן שהDOWNLOAD שלהם יורד להם ל500KBS וזה לא מה שהם שילמו, והוט מוציאים טכנאי והוא מבלבל ת'מוח זה חוזר לאיזה 700KBS ואחרי שבוע שוב נופל ל500, איזה מאה מגה ביט ? קודם שיהיה להוט 10 מגה ביט יציב ואחרי זה נחיה ונראה..

 

מה גם שאם הכבלים\בזק היו מספקים תשתית כזאת אצל הספקית אינטרנט המחירים היו אסטרונומיים, כי אין סיכוי שהיא היתה משחררת ללקוח קישורית 100 מגה ביט במחיר שפוי

 

חישוב פשוט : היום על 5 מגה לוקחים ללקוחות באיזור ה100 שקל, ועל 2.5 מגה לוקחים באיזור ה45\50 שקל, זה בערך חצי...אם נעשה הכפלת חבילות נגיע לכמעט 2000 שקל, אז נגיד מחיר "חבילה" 1500 שקל בחודש, והתשתית תיקח על דבר כזה נגיד 1000 שקל בחודש...כמה ישראלים אתה מכירים שישלמו 2500 שקל בחודש אינטרנט ? לא הרבה,

 

כבר היום ניתן לקבל מהירויות הרבה יותר גבוהות מבזק עלגבי ATM, אני לא בדיוק רואה כל בית שני רוחש לעצמו קו ATM פרטי

פורסם

מה שהתוכנה RESOURCE HACKER יכולה לעשות...................................... (!)

מישהו במקרה הכניס בתרגום של האי מיול במקום בייט קילו בייט? וכן הלאה?

פורסם

זה אפשרי לחלוטין. עבדתי בטריון לפני 3.5 שנים (אני למעשה הייתי אחראי ל TA-102, המודם שמאפשר טלפוניה מעל כבלים למרות שכבר הרבה זמן הודים אונסים לי את הקוד) ומימשנו לקראת הסוף בונדינג של קווים שאפשר, תיאורטית, מהירות אף גבוהות מזה. מה שעשינו היה למעשה להשתמש ב- N מודמים אשר הסתנכרנו על ערוצים מקביליים ועשו load sharing ביניהם. פקטה לפה, פקטה לפה. בשיטה הזו לא צריך לשנות כלום בתשתית מלבד קצת בתוכנה של ה- CMTS ומודם סנדוויץ' אצל הלקוח. בזמנו המתחרים דחפו שיטות מודולציה מתקדמות יותר (היכולת לקודד יותר מידע על אותו רוחב סרט על חשבון עמידות ברעשים) כגון QAM1024.



 

כמו שאמרתי, כל זה היה לפני 4 שנים אז היום יש דברים הרבה יותר מתקדמים מן הסתם.

 

חבל שלא אמרת קודם.

כשאתה מסביר ככה, הכל ברור.

Guest תמיר .א.
פורסם
מה שהתוכנה RESOURCE HACKER יכולה לעשות...................................... (!)

מישהו במקרה הכניס בתרגום של האי מיול במקום בייט קילו בייט? וכן הלאה?

 

גבר, זה כולה העתק הדבק של המברשת צבע...

 

קצת יצירתיות מה קרה... ?! :-P

פורסם

ומי שמכיר כמה סינים\יפנים יודע שהמגה וחצי שלנו זה ה10 מגה שלהם.

ובאירלנד יש בכלל פרוייט על רשת החשמל שדווקא כן עובד ב100MBIT.

 

בקיצור, העולם המתקדם עומד כיום על מהירות בסיסית של כ10MBIT, כאשר המקסימום(הזמין לציבור הרחב, ואני לא מתכוון לאמריקאים :)), למיטב ידיעתי הוא בסביבות ה100.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

חבילות 10Mbit נפוצות מאוד בארה"ב, מעבר לזה המחיר נעשה יקר.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...