Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי ביוטיוב מזמן סרטון מתוך מהדורת חדשות(מושחתת) אשר "ממחיש" את יעילות ה"תרופה"

שני צעירים החליטו לבדוק את העניין ומילאו ליטר אחד בלבד דלק והסיפות את הטבליה ו... כלום הכל אותו דבר

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למען הגילוי הנאות - פדחתי עמוסה שיער צפוף מאד כך שלא יצא לי להתנסות בתכשיר

אבל אני בטוח שהוא מצמיח שיערות לקירחים - הרי זה כתוב עליו (מה יכול להיות שמשקרים ? - לא יכול להיות)

פורסם

חברים, הטבליה קיימת ועובדת. זה בדוק.

אבל צריכים להכניס אותה לפה, ורצוי עם מים.

אותה גלולה לקחתי לפני הטסט השני (בראשון קיבלתי פיק ברכיים כשראיתי את הטסטר).

זה פשוט מרגיע, ואם אתה רגוע, סביר להניח שתלחץ פחות על הגז.

אבל מה, עדיף לא לקחת יותר מדי, כי אז עלולים להשמיע קולות של ינשוף...

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

ברור שזה חוסך בדלק !

 

קנית טבלייה, שילמת 30 שקל נניח?

 

לא היו לך שטרות, שילמת בשלושה מטבעות של 10 שקלים כל אחד.

 

הפחתת משקל מהרכב ו... הופ - חסכת בדלק !

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

^התשובה הכי יפה עד עכשיו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
רוצה לחסוך? שים מפרש על הגג, תעביר לניוטרל, ותתפלל לרוח גבית של 30 קשר.

 

נו באמת... למה גילית????

 

היית חייב לגלות את הפטנט שאני עובד עליו כבר שנים?

עכשיו כולם יעתיקו ממני וינסו לשבור לי את המונופול.

 

תודה!

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

הקפצה.....

 

היי כולם.

לגבי הטבליות.

טוב,כנראה שחלקכם או רובכם לא התנסתם בטבליות הללו.

לא...אינני מחפש לפרסם,ואף לא אעלה על הכתב את שמן.

אך מנסיוני,טבליה אחת שעולה כ15 ש"ח,מאפשרת לי לנסוע כ100 קילומטרים נוספים.ריכבי שותה כ10 ל' לק"מ....

על טנק אחד(60ל')ללא הטבליות,אני נוסע כ600 ק"מ.

עם הטבליות הגעתי ל730 ק"מ.

שוב...

לא מפרסם,לא משבח.פשוט משתף ומיידע.

הטבליות הללו הן תוסף לדלק,בכדי שישרף באופן נציל יותר.

השתמשתי בהן,משום שהממיר הקטליטי בריכבי שבק ,ונכשלתי בטסט.

לאחר שנסעתי עם טבליה 60 ק"מ לערך,ניגשתי לבחינה חוזרת,והפלא ופלא....תוצאת הבדיקה חפפה כמעט באופן מדוייק לתוצאת הבדיקה לאחר ניקוי מע' ההזרקה שנה קודם לכן.

זהו לא תחליף!ממיר צריך להיות תקין.זה גם לא מנקה.

פשוט תכשיר שמקטין את היווצרות ההתפחמות במע' הדלק,מוריד משמעותית את הCO ע"י העשרת גורם שריפת הדלק,ומאפשר למנוע לנצל יותר דלק באותו פרק זמן...

האמת? לא האמנתי.אבל הופתעתי...:)

פורסם

שחר,

נכתבו על זה עשרות שירשורים וחלקם ננעל כי אין בהם חדש.

השאלה הכל כך פשוטה היא:

אם זה כל כך טוב וחסכוני, אז מדוע צה"ל, משטרת ישראל, מנהל הרכב הממשלתי, אגד, דן, מוניות, וכל אירגון שצי הרכב שלו נאמד באלפים (או מאות או עשרות) רבים (אולי בצה"ל גם עשרות אלפים), יכול לחסוך עשרות מליוני שקלים בשנה עם תופעת הפלא הזו.

אם תחשב רק את החיסכון בתקציב המדינה תקבל מאות מיליוני שקלים.

בתקופה שבה מחירי הדלק קפצו לשמיים, הגלולה הזאת היתה צריכה להפוך לתגלית השנה העולמית.

נהגי מוניות מוכנים לנסוע בלי מזגן בקיץ ולהתבשל בחמסין, והם בכל זאת לא משתמשים בפטנט הזה.

נהגי אוטובוס קיבלו הנחיה לא להפעיל מזגן לפני תחילת נסיעה, (פעם הפעילו 5 דקות קודם לפני שהגיע לתחנת מוצא) אלא רק עם התחלת הנסיעה. הגלולה הזאת בכל זאת לא היוותה אלטרנטיבה.

כולם מחפשים לחסוך, אבל אף אחד לא מוכן לנסות את הגלולה הזאת על צי הרכבים שלו.

 

כל העלונים והמידע שהופצו וקיימים סביב זה, אינם מקושרים למעבדות בלתי תלויות כגון מכוני תקנים, יצרני רכב וכד'.

אני עדיין חושב שאם מישהו חושב שיש בידו את התגלית, כדאי שיוציא לזה תקינה מסודרת ממוסדות מכובדים בעולם ולא מאיזה מעבדה שאני בספק אם מישהו בכלל ניסה לאתר את כתובתה האמיתית (לא הוירטואלית) ומי המומחים העומדים בראשה.

 

יכול להיות שנקודתית היא מנקה או לא, אבל תוספים שנועדו לניקוי יש בשפע, ואם מדובר רק לטסט, ממילא התחרות בשוק גדולה, אז עוד מוצר - לא ביג דיל.

זה שהבדיקה החוזרת יצאה תקינה לא בהכרח אומר שהטבליה עזרה. כבר נכתב בפורום יותר מפעם שיש מקרים שבבדיקה חוזרת בוחנים מזינים קריאה של רכב אחר, כדי לחסוך כאבי ראש...

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
הקפצה.....

 

היי כולם.

לגבי הטבליות.

טוב,כנראה שחלקכם או רובכם לא התנסתם בטבליות הללו.

לא...אינני מחפש לפרסם,ואף לא אעלה על הכתב את שמן.

אך מנסיוני,טבליה אחת שעולה כ15 ש"ח,מאפשרת לי לנסוע כ100 קילומטרים נוספים.ריכבי שותה כ10 ל' לק"מ....

על טנק אחד(60ל')ללא הטבליות,אני נוסע כ600 ק"מ.

עם הטבליות הגעתי ל730 ק"מ.

שוב...

לא מפרסם,לא משבח.פשוט משתף ומיידע.

הטבליות הללו הן תוסף לדלק,בכדי שישרף באופן נציל יותר.

השתמשתי בהן,משום שהממיר הקטליטי בריכבי שבק ,ונכשלתי בטסט.

לאחר שנסעתי עם טבליה 60 ק"מ לערך,ניגשתי לבחינה חוזרת,והפלא ופלא....תוצאת הבדיקה חפפה כמעט באופן מדוייק לתוצאת הבדיקה לאחר ניקוי מע' ההזרקה שנה קודם לכן.

זהו לא תחליף!ממיר צריך להיות תקין.זה גם לא מנקה.

פשוט תכשיר שמקטין את היווצרות ההתפחמות במע' הדלק,מוריד משמעותית את הCO ע"י העשרת גורם שריפת הדלק,ומאפשר למנוע לנצל יותר דלק באותו פרק זמן...

האמת? לא האמנתי.אבל הופתעתי...:)

 

לפי מה שאתה אומר (לא אומר שזה נכון או לא),

הטבליות הללו גם נותנות ביצועים טובים יותר.

 

???

Most people drive to work.

Others work to DRIVE

פורסם

היום שמעתי פרסומת שבה מככבת אחת היודעניות מתחום הפרסומות, ושמתי לב לדקויות הניסוח.

היא לא אומרת שהיא בדקה ומצאה שחברה X נותנת שיחות בין לאומיות במחיר הכי זול,

היא אומרת שהיא בדקה את הפרסומות ומצאה שלפי הפרסומת חברה X מציעה את המחיר הכי זול.

 

יחי ההבדל הקטן.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

זה הדבר העצוב בשיטת הפירמידה היא גורמת לחברים שלכם לנסות למכור לכם מוצרים כאלו.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...