Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.autohifi-magazin.de/sixcms/media.php/704/Radios.pdf

JVC KD-AVX 33 E (750 Euro)

Kenwood KDC- W 7537 U (300 Euro)

Alpine CDA-9855 R (500 Euro)

Blaupunkt Bremen MP 76 (650 Euro)

Clarion DXZ 778 RUSB (350 Euro)

Eclipse CD 8445 E (600 Euro)

Pioneer DEH-P 88 RS (600 Euro)

 

רשימת המכשירים.

והמנצח?

הקלריון 778 (בארצנו ה776 בארה"ב ה 775).

מה שלקח בעיקר את המרוץ הוא המחיר הנמוך מאוד שלו ביחס לאחרים.

תרגום המאמר על הקלריון:

http://www.clarion.com/cy/en/newstopics/index_2007/070510_01/index.html

 

אם אין לכם כח לקרוא הכל הנה הסיכום של אוטו היי פיי:

 

Autohifi’s summary: “If we had seven stars to award for the price-performance ratio, this radio would have done a clean sweep. So much equipment and sound for this price

 

אגב אם אני זוכר נכון המחיר שלו בארץ יהיה בסביבות ה3K .

 

אני אשתדל להביא כמה שיותר סקירות משם ואנסה לתרגם בגוגל כמה שאפשר ..

מקווה שיעזור למתלבטים עקב הקיץ הקרב ובא.

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אולי קצת הבנת נקרא!

 

מכשיר שזכה במבחן הזה הוא BLAUPUNKT עם 83 נקודות

מקום שני ALPINE 9855R עם 81 נקודות , וקלריון הגיע למקום שלישי עם 80 נקודות.

 

באתר רשום שאם היו נותנים 7 נקודות על מחיר המכשיר אז קלריון היה זוכה על בטוח

פורסם

*******הערת מינהל המערכת: נמחקו מילים מיותרות.********

 

אם היה להם אפשרות לתת 7 כוכבים (יש להם רק 6) הם היו נותנים לו.

 

המכשיר זכה ב PRICE PREFORMANCE . ההבדל הוא שךעומת השאר הוא עולה פחות.

הבלאו' עולה 650 יורו , האלפיין 500 יורו , והוא רק 350 ועדיין קיבל ציון 3 הכי גבוהה.

 

תרגום חופשי:

seven stars = שבע כוכבים.

אנא ממך חסוך ממני תגובות כאלו.

פורסם
מתוק, 98 באנגלית של האוניברסיטה.

הכוונה הייתה כזו.

 

אם היה להם אפשרות לתת 7 כוכבים (יש להם רק 6) הם היו נותנים לו.

 

המכשיר זכה ב PRICE PREFORMANCE . ההבדל הוא שךעומת השאר הוא עולה פחות.

הבלאו' עולה 650 יורו , האלפיין 500 יורו , והוא רק 350 ועדיין קיבל ציון 3 הכי גבוהה.

 

תרגום חופשי:

seven stars = שבע כוכבים.

אנא ממך חסוך ממני תגובות כאלו.

 

*******הערת מינהל המערכת: נמחקו מילים מיותרות.********

 

אל תגיד שקלריון זכה מקום ראשון כי הוא לא. אחר כך אתה אומר שהוא זכה בקטגורית מחיר בלבד. תחליט מה קורה. מחיר לא תמיד משפיע, בודקים את איכות השמיעה של המכשיר.

*כמה משלמים לך SG שתפרסם את המוצרים שלהם כל הזמן בלי הפסקה?

פורסם

עוד נקודה למחשבה: נכון שדגם של קלריון הזה טוב מאד ( אני אישית שמעתי אותו ושיחקתי איתו ) וגם המחיר שלו מצויין, אבל רק בחו"ל ולא בארץ. למה? כי הוא עולה 204$ בארה"ב, 350 יורו באירופה ו2700 ש"ח בארץ, כמעט כמו אלפיין , אבל אלפיין עולה 500 יורו באירופה וקלריון רק 350 יורו.

 

אז הנקודה שלך שקלריון זכה בקטגוריית המחיר לא שווה כלום בארץ אלא תקפה רק לאירופה וארה"ב.

 

http://www.pixmania.com/fr/fr/547605/art/clarion/autoradio-cd-mp3-usb-blue.html?srcid=17&Partenaire=clubic&CodePromo=oui

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=DXZ776USB&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=423&aff=Zap&lang=he

http://www.sbhcorp.com/scripts/homeViewItem-1392.html

פורסם

לגבי מי ניצח אז VOP צודק המנצח הגדול של התחרות הוא ה BLAUPUNKT, אבל כאשר אתה מסתכל על קטגוריה ביצועים ומחיר הקלריון מנצח עקב מה שנותן לעומת המחיר שהוא עולה אבל שוב VOP צודק זה רק תקף לחו"ל מסיבה שבארץ מתמחרים את הלקריון מאד גבוה.

פורסם

מה שמעניין זה שמשתמש חדש עם 6 הודעות תאריך הצטרפות של יוני 2007 אומר שאני מלא זמן מפרסם את SG (הלוואי , שוב, כולם מוזמנים לגשת איתי לחשבון הבנק) .

 

האם באמת משתמש חדש? או שמא ישן שנחסם או שתול או משהו אחר...

פורסם

זה לא משנה כמה הודעות יש לו , הוא אומר דברים נכונים וחבל שאתה מטעה אנשים.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

מגזינים גם ככה אינם הכי אובייקטיבים - כבר נקודה אחת לשים לב אליה.

דבר שני - המחיר כאן בארץ של הקלריון (בלי קשר ל"הצלחה" שלו במבחן ההשוואה) איננו פרופורציונאלי.

פורסם
מה שמעניין זה שמשתמש חדש עם 6 הודעות תאריך הצטרפות של יוני 2007 אומר שאני מלא זמן מפרסם את SG (הלוואי , שוב, כולם מוזמנים לגשת איתי לחשבון הבנק) .

 

האם באמת משתמש חדש? או שמא ישן שנחסם או שתול או משהו אחר...

אין מה להגיד אז אתה סוטה לכיוונים אחרים , אה?

לגבי שאלת משתמש שמחליף שמות, שתול או משהו אחר אז השאלה הזאת מדברת אלייך יותר, להזכיר לך את השם משתמש הקודם שלך?:lol:

פורסם
אין מה להגיד אז אתה סוטה לכיוונים אחרים , אה?

לגבי שאלת משתמש שמחליף שמות, שתול או משהו אחר אז השאלה הזאת מדברת אלייך יותר, להזכיר לך את השם משתמש הקודם שלך?:lol:

 

אם אתה יודע את שלו, זה אומר שגם לך לא חסר עבר פה.

ואם באת ב"מסווה" אחר, זה גם דיי עצוב/עלוב.

נו טוב, זה הפורום במיטבו בימים אלו..

פורסם

מכשיר שזכה במבחן הזה הוא BLAUPUNKT עם 83 נקודות

מקום שני ALPINE 9855R עם 81 נקודות , וקלריון הגיע למקום שלישי עם 80 נקודות.

 

צודק מאה אחוז vop

 

ויותר מזה, שימו לב לעוד פרט, בניקוד על סאונד ל9855 יש יותר ניקוד גם מהBLAUPUNKT, רק שהמחיר הגבוה יחסית מפיל לו את הציון ככה שפרופר סאונד יתכן מאוד שה9855 היה מנצח פה,

 

דבר נוסף יש להם טעות - בהשוואות הם רושמים של9855 יש אקולייזר 5 ערוצים פרמטריים, ואין אקולייזר גרפי, זה לא נכון ב9855 יש 5 ערוצים פרמטריים או 7 גרפיים !

פורסם

הקלריון אכן מכשיר מצויין אם כי לדעתי האלפין 9855 יותר נוח לעבודה ותפעול .

 

מה גם שאתם חיים בסרט את המכשיר 775 אמריקאי ניתן לרכוש במחיר ממש שערורייתי כגון

: 1800, 2000 ש"ח

כך שהמכשיר לא כזה יקר בהשוואה לארה"ב

פורסם

זה הסרט שאנשים חיים בו:

http://tapuz.zap.co.il/model.asp?model_id=578137

 

אז אם יש לך סרט של 350 שקלים פחות, תעלה פה את הכרטיסים שאנשים יוכלו להצטרף לסרט שלך.

מילים כמו חול, אבל לפחות תשתף אחרים עם החנות שמוכרת ב 1800 - הם יודו לך יותר על היוזמה מאשר על היציאה.

פורסם

נו טוב, זה הפורום במיטבו בימים אלו..

 

ומה אתה רוצה בדיוק להגיד פה ?

לא מספיק רמה בשבילך אתה לא חייב להיות פה.

 

מעבר לזה , צריך לזכור שהמגזינים האלו המון פעמים רחוקים מלהיות אובייקטיבים וצריך לקחת בערבון מוגבל את הדברים.

מה שנכון עבורם שם בחול לא בהכרח נכון עבורנו.

בסופו של דבר לכל אחד מאיתנו יש דרישות מסוימות מהרדיו-דיסק שהוא רוכש , כל אחד צריך פיצרים אחרים ולכן עבור כל אחד המכשיר האידיאלי הוא שונה וכל המבחן הזה טוב רק בשביל דבר אחד - וזה אולי טבלה שמסכמת איזה פיצר יש בכל מכשיר וגם זה בספק כי כמו שכבר הראו כאן שיש טעות בנתונים של א EQ של האלפיין.

 

ולגבי זה וזה וההוא - לא יודע מה ההיסטוריה שלך או מה שאנשים אומרים שאתה קשור לחברה כזו או אחרת - אבל אם אתה רוצה לעבר אנשים פה בפורום וליחצן (וממש לא מעניין אותי למה) חברה מסויימת תשתדל יותר .. יש לאנשים פה קצת אינטלגנציה ..


×
×
  • תוכן חדש...