Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עומד להרשם למכללה להנדסאי מכוטרוניקה.

 

לפי מה שהסבירו לי זה שילוב של מכונות אלקטרוניקה ומיחשוב מה שמגיע בסופו של דבר לסוג של רובוטיקה.

 

רציתי לדעת מבעלי ניסיון האם זה באמת נראה כזה ורוד כמו שמספרים במכללה?

 

האם זה באמת ככה או שזה סתם תיאורים כדי למשוך אותי?

 

אני שואל את זה כי אני כבר לא מאמין למקומות האלה מניסיון אישי שעלה לי הרבה כסף לחינם וביזבוז של שנתיים על כלום.

 

בנוסף בגלל שאני כותב לאט על הנייר ויותר מהיר במחשב עלתה האפשרות לקנות מחשב נייד במקום סוג של מחברת, אבל חבר אמר לי שתהיה לי בעיה כי המקצוע הזה דורש לשרטט וזה יהיה קשה עם המחשב, מישהו יכול להמליץ מניסיון אישי שלו אם כדאי או לא לקנות מחשב נייד בתור מחברת?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לא יכול לגשת למהנדס בגלל חוסר יחידות בגרות שאין לי שום כוונה להשלים.

 

גם ככה ספק גדול אם יש לי בגרות כזאת או אחרת (מישהו דאג לשחק לי בציונים של הבגרויות ונאלצתי להשלים דברים שעשיתי בהם בגרות בעבר)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אני מהנדס מכונות בוגר מסלול מכטרוניקה משנת 96'.

 

מכטרוניקה למעשה זה תכן מערכות אלקטרומכניות אבל כהנדסאי לא תועכל להיות הרבה יותר מטכנאי לכאלה מערכות.

 

לך ללמוד לתעודת הנדסאי ואחרי תשלים למהנדס.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

זה כל הרעיון שי

 

הציעו לי או להשלים עכשיו את כל הבגרויות הנחוצות (מה שיקח לי הרבה זמן)

 

או ללמוד שנתיים הנדסאי ואחרי זה בשביל מהנדס אין צורך בשלמות.

 

הלכתי על הנדסאי כדי לקבל בזמן הזה פרקטיקה מסויימת ולבוא עם סוג של ידע למהנדס בעתיד וככה יהיה לי יותר קל כי יש לי קשיי למידה.

 

מה לגבי העניין של המחשב נייד? מומלץ או לא?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

שלום תומר!

אני בעזרת השם אחרי שאני יקבל את הציונים יהיה הנדסאי מכטרוניקה מדופלם...

עשיתי גם את אותו המסלול שאתה רוצה לעשות, במסגרת תוכנית "יעד" של חייל חימוש.

אוקי בקשר ללימודים, הלימודים בתכלס הם לא כ"כ קשים, אבל זה אומר שזה יהיה כמו בתיכון בית זו*ות...

צריך להשקיע ואחרי זה זה משתלם לך..

מבחינת הורד שאמרו לך, אין הרבה דברים ורודים שם..

אתה נכנס ללימודים, יש לך 5 סימסטרים (2 י"ג, 1 תפר, 2 י"ד).

אתה לומד מתמטיקה ברמה של 4-5 יחידות אם לא יותר, פיזיקה באותה הרמה 4-5 יחידות.

אם אתה לא בראש ללמוד אז אל תלך, אם אתה מוכן להשקיע ואחרי זה לקצור את הפירות, זה הכיוון..

מה שלומדים במכטרוניקה זה:

מקצועות גרעין - שזה הרוב מכניקה, יש לך הידראוליקה, תרמודינמיקה ועוד כל מיני שאני לא זוכר כרגע..

מקצועות התמכות - שזה אלקטרוניקה, בקרה, מחשבים קצת, שירטוט ממוחשב ועוד כל מיני שאני לא זוכר כרגע..

אני מניח שהציעו לך גם איזה תוכניות של הצבא שתממן את הלימודים, לא?

יעד של חיל חימוש או שחק של חיל האויר - אני הלכתי ליעד, קצת רקוב העיניין הזה, כי דיי שיקרו לנו בדברים.

העיניין של ההמשך לימודים או להיות פרוייקנט, זה הרבה שקרים, מעטים ביותר ממשכים למהנדס או לפרוייקטים (נס"א, יפת"ח וכ"ו בצבא), זה פשוט מגעיל מה שקורה שם בשביל להכניס אנשים לתוכנית.

בקשר למחשב בתור מחברת, אין לי מושג אם זה יהיה טוב או לא, שירטוטים יש והרבה..

דבר איתי אם אתה צריך עוד מידע, או עזרה..

שיהיה בהצלחה בכל מקרה..

פורסם

לא מומלץ, עד שתרשום נוסחא מסוימת בWORD הלוח כבר יתמלא.

 

רמת הקושי של המקצוע נמוכה, אבל אולי זה רק אני.

 

בעקרון מדובר על הנדסאי מכונות רגיל בשילוב של כמה קורסי בקרה (מכשור לבקרה, בקרה ובקרים מתוכנתים, בקרה ובקרים מתוכנתים 2 , מיקרו-בקרים) וכמה קורסי חשמל ואלקטרוניקה (מתקני חשמל, אלקטרוניקה תעשיתית ועוד).

לא יודע מה אפשר לעשות עם זה באזרחות (כי עוד לא סיימתי) אבל ראיתי הרבה "דרושים" לתחזוקה של דברים או סתם שרטט בSW.

 

שיהיה בהצלחה, באיזו מכללה מדובר?

משכנתא זה קל

פורסם

דבר ראשון אני בן 24, אין לי שום עניין של י"ג או י"ד או מה שזה לא יהיה.

 

אני נרשם לאורט ברחובות כי זה הכי קרוב לי, רציתי סינגלובסקי ת"א אבל זה רחוק ואין לשם רכב ולשלב את זה עם עבודה יהיה קשה מידי מבחינת זמנים.

 

ההנדסאי הזה הוא שנתיים, 4 ימים בשבוע 8:00 עד 16:00, אני מחפש כבר מעכשיו עבודה בתמיכה טכנית באחת מספקיות האינטרנט בגלל השעות הנוחות.

מבחינת תקציב אין לי בעיה כזאת, אני יכול ללכת ללמוד איפה שמתחשק לי בארץ. מה שימנע ממני להמשיך למהנדס יהיה החשק שלי והציונים זה הכל.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אני מהנדס מכונות בוגר מסלול מכטרוניקה משנת 96'.

 

מכטרוניקה למעשה זה תכן מערכות אלקטרומכניות אבל כהנדסאי לא תועכל להיות הרבה יותר מטכנאי לכאלה מערכות.

 

לך ללמוד לתעודת הנדסאי ואחרי תשלים למהנדס.

 

שי אילו קורסים מכשירים אותך לזה?

 

כרגע עשיתי רק מבוא לבקרה,

 

האם יש משהו מלבד מערכות לינאריות ובקרה שצריך לעשות? (אני מניח מערכות סיפרתיות או משהו כזה?)

 

אני בחרתי במסלול אנרגיה - זרימה מטעמי עניין, אבל לאחרונה גיליתי שבקרה זה תחום לא פחות מעניין.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...