Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך המורל פולס 6.5?

אם אני יצא מרוצה מהאשכול הזה אני הולך לקנות אותם היום חחח

הבעיה היחידה שיש לי איתם שהבנתי שהטוויטרים שלהם צורמים ונשרפים מהר זה נכון? ואם כן איך אפשר לסדר את זה?

פורסם

תריץ חיפוש בפורום, יחסית למחיר שלו, הפולס הכי כדאי לקחת בטווח המחירים שלו.

וזה לא נכון מה שאומרים לגבי הטוויטרים. לא יודע מאיפה שמעת.

למכירה מגבר פולס אודיו 4 ערוצים ba-2900-הקלק

פורסם

יש לי אותם כבר חצי שנה בערך, ואין לי שום תלונה לא על הרמקולים עצמם ולא על הטוויטרים.

לא חובה, אבל אם יהיה להם מגבר זה יהיה אפילו יותר טוב :)

x

פורסם

כן המיתוס על הטוייטרים שמעתי מתומר מהחנות תומקאר עכשיו כשראיתי את הג'יביאל אהבתי אותם ואז התקשרתי לתומר שאלתי אותו מה הוא אומר על הרמקולים הוא אמר את מה שאמר ושאל אותי איזה מגבר יש לי אמרתי לו ג'י בי אל והוא אמר לי אז למה אתה לא קונה קומפוננט של ג'י בי אל? אז אמרתי לו בגלל הכסף והוא בכלל אמר שבאינטרנט זה לא מעודכן והמחיר ירד אז אני כנראה מביא את הGTO של ג'י בי אל ב650 + הרכבה (שזה כולל בנייה קטנה - הגבהה)

פורסם
כן המיתוס על הטוייטרים שמעתי מתומר מהחנות תומקאר עכשיו כשראיתי את הג'יביאל אהבתי אותם ואז התקשרתי לתומר שאלתי אותו מה הוא אומר על הרמקולים הוא אמר את מה שאמר ושאל אותי איזה מגבר יש לי אמרתי לו ג'י בי אל והוא אמר לי אז למה אתה לא קונה קומפוננט של ג'י בי אל? אז אמרתי לו בגלל הכסף והוא בכלל אמר שבאינטרנט זה לא מעודכן והמחיר ירד אז אני כנראה מביא את הGTO של ג'י בי אל ב650 + הרכבה (שזה כולל בנייה קטנה - הגבהה)

 

אני נוסע עם הקומפוננט הזה אתה תיהיה מבסוט הוא ברמה גבוהה

פורסם

נו בטח, כי תומר הרי כזה אובייקטיבי!

הוא מוכר!!!

אנשים לא מבינים כלום בשיווק בימים אלו - ונופלים לפח הזה כל הזמן.

גם אם הוא מוכר לך מוצר אחר, שעולה לך אותו הדבר כמו המוצר השני - לך זה נשמע לגיטימי לחלוטין, כן?

אז זהו, שלא!

כי הוא יכול על מוצר אחד להרוויח X כסף ועל המוצר השני הרבה יותר.

וזה מה שהוא עושה לך במקרה הזה.

 

תישן על זה קצת, ותספר גם לחבר'ה..

פורסם
נו בטח, כי תומר הרי כזה אובייקטיבי!

הוא מוכר!!!

אנשים לא מבינים כלום בשיווק בימים אלו - ונופלים לפח הזה כל הזמן.

גם אם הוא מוכר לך מוצר אחר, שעולה לך אותו הדבר כמו המוצר השני - לך זה נשמע לגיטימי לחלוטין, כן?

אז זהו, שלא!

כי הוא יכול על מוצר אחד להרוויח X כסף ועל המוצר השני הרבה יותר.

וזה מה שהוא עושה לך במקרה הזה.

 

תישן על זה קצת, ותספר גם לחבר'ה..

 

 

האמת שמההתחלה רציתי את הג'י בי אל כי יש אותו לחבר שלי ושמעתי אות והוא פצצה פשוט אבל לא היה לי כסף בשבילו וכשהוא בא ונתן לי את ההצעה הזאת שמחתי ולא מיהרתי לחשוב ממה הוא מרוויח יותר :| זה לא מעניין אותי כל עוד גמני מרוויח...

מה אכפת לי כמה נכנס לכיס שלו מה אני יאחנה?

פורסם

ואני עדיין חושב שה- JBL בתקציב הזה עדיפים מהפולס שנשמעים לא טוב, עם הגברה ובלי הגברה (איך שתרצו).

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מורל פולס הוא סט פחות מ 500 שקל.

על כן זה השווי שלו. כמו כן הוא לדעתי האישית עוד יקר למה שהוא נותן ומחירו הוא כזה עקב הפופולריות הרבה שלו.

אם כבר קודם כל הייתי קונה את החדש שזה הטמפו בעיקר כי זה חדש. לא שמעתי אותו.

 

דבר שני יש פה ביד שניה עשרות קומפ' יותר טובים במחירים אטרקטיבים.

ששווים כ"כ הרבה יותר ממנו.

פורסם

עם כל הכבוד להמולה בנושא הפולס בפורום, יש לי מילה אחת לתאר אותם, בגרסת ה5 ורבע: זבל. הJBL GTO טובים בהרבה, שוב, בגרסת ה5 ורבע (לפחות, אין לי נסיון עם 6 וחצי). ויש באודיו - מכירות כל כך הרבה מציאות, חבל לדעתי לקנות חדש.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

×
×
  • תוכן חדש...