Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להרכיב מערכת במחיר עד 2000 שקל בערך...

עכשיו כרגע אני צריך רדיו דיסק של פיוניר ולא מהדולפינים החדשים כי אין לי תקציב לזה כרגע... ורמקולים אחורה וקדימה...

עכשיו יש לי כמה בעיות קטנטנות...

כרגע התקציב שלי הוא 1500-2000

אני לא יכול להכניס סאב לרכב ( ההורים ) אני רוצה רמקולים אחוריים 6/9 שיתנו לי את הבאס החזק הבנתי שניתן לשים רמקולים איכותיים שיתנו לי עוצמאת באס כמעט כמו סאב...

ומקדימה לשים רמקולים איכותיים 6/9 או קומפוננט איכותי כדי לבנות את "הבמה" מקדימה...

עכשיו בחופש אני אעבוד ובגלל זה אני רוצה לקנות כרגע רמקולים איכותיים ועוד חודש לחבר אליהם מגבר רציני... ככה שהכל יהיה מושלם מבחינת איכות שמיעה ואיכות באס רצינית שזה ממש מה שחשוב לי ... אפילו מוסיקה שקטה אני אוהב לשמוע את הבאסים שלפעמים יש בשיר!

תודה רבה לכל מי שמוכן לעזור לי

יום טוב

The difference between a man and a boy is the price of the toy.

פורסם

חיפוש היה עוזר פה מאוד.

בכל מקרה פיוניר הכי פשוט יעלה לך באזור ה800 שקל,רמקולים איכותיים בין אם מדובר בקומפוננט קדמי או 6 על 9 אחוריים להפקת באס כלשהו צריכים להיות מוגברים,עלות מגבר תהיה גבוהה מ1000 שקלים ועל כן התקציב נמוך מידי לכל מטרה.

אני ממליץ להשקיע ברדיו דיסק איכותי לעת עתה ולהשתדרג בפריטים השונים בהמשך. ב2000 שקל מאוד מאוד קשה להרכיב מערכת איכותית לבקשתך.

פורסם

עם 6X9 לא משנה כמה חזקים הם יהיו, הבאס לא יגיע לעוצמות באס של סאב. זה רק לתשומת ליבך. 6X9 טובים? JBL. נשמעים טוב, בעלי באס חזק, ובחירה טובה. סט קידמי לך על מורל פולס 6.5 שגם מוציאים באס טוב או תילך על הסט הנמוך המקביל לפולס של JBL. ביחד הם יצאו לך כ-1000-1100 שקל. נשאר לך 1000-900 לרדיו דיסק, ולא חסרים רדיו דיסקים טובים במחיר הזה.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

ההצעה שלי.

תקנה רדיו דיסק בסביבות ה1000 ש"ח.

אני אישית ממליץ לך בכלל לקנות פה משומש .

יש פה מלא במצב טוב ב 800 ש"ח . למשל 646 של קלריון נמכר פה אצל ARIEL_SQ עם שנתיים וחצי אחריות ב800 שקל. וזה ר"ד איכותי וטוב.

 

תחכה כרגע עם רמקולים ומגבר.

תחבר אותו למערכת שיש היום (אגב איזה רכב זה??).

תעבוד.

תראה כמה תרוויח ואז תקנה מגבר + רמקולים כמו שצריך. תתאים אותם שיתאימו אחד לשני לא טלאי על טלאי.

 

אם לא מרשים לך לשים סאב מה שהייתי עושה זה קונה סט קומפ' טוב (יש הרבה עד 1000 ש"ח שיתנו לך אחלה באס).

ומגבר 2 ערוצים טוב של לפחות 100 RMS . באיזה 1000 וקצת שקלים. או משומש. כמו כן כמובן בסכומים שיש לך מומלץ יד שניה. תהנה יותר בפחות כסף.

 

ואז, עושה איטום על הדלת מקדימה. יעלה לך איזה 500-600 שקל עם ההתקנה אצל מישהו טוב. תקבל הרבה יותר באס והרבה יותר טוב מאשר מזוג 6X9 מאחורה.

פורסם

טוב אז כמו שהבנתי ממכם אני צריך לשים בנתיים רק רמקולים איכותיים קידמיים ורדיו דיסק עוד חודש בעזרת ה' אני אתחיל לעבוד אעשה כסף אשים רמקולים טובים גם מאחורה עם מגבר רציני

ופשוט עזרתם לי נראה לי מאוד תודה רבה אבל עדין עוד שאלה על רמקולים קדמיים שיהיו באמת איכותיים... אבל באמת ושאני אוכל לחבר אותם למגבר ולקבל עוד יותר איכות שלא יהיו חירחורים ורעשים...

תודה רבה

The difference between a man and a boy is the price of the toy.

פורסם
טוב אז כמו שהבנתי ממכם אני צריך לשים בנתיים רק רמקולים איכותיים קידמיים ורדיו דיסק עוד חודש בעזרת ה' אני אתחיל לעבוד אעשה כסף אשים רמקולים טובים גם מאחורה עם מגבר רציני

ופשוט עזרתם לי נראה לי מאוד תודה רבה אבל עדין עוד שאלה על רמקולים קדמיים שיהיו באמת איכותיים... אבל באמת ושאני אוכל לחבר אותם למגבר ולקבל עוד יותר איכות שלא יהיו חירחורים ורעשים...

תודה רבה

 

אצלי העסק דומה לשלך גם אני הולך לקנות רמקולים קדמיים ואחוריים רק שלי יש רדיו דיסק כבר והוא סבבה..

לי המליצו בחנות על זוג קומפוננט קדימה Lightning Audio BOLT שעולים בסביבות ה700 ועוד אחוריים או JBL או Lightning Audio 6X9 שעולים 350-400 ככה ויש לך יופי של שמיעה גם בלי מגבר!(מניסיון) שמעתי את הסט הנ"ל על פולו 2001 עם רדיו דיסק של פיוניר שמוציא 4X50W והשמיעה הייתה מעולה חזקה ואיכותית גם בווליום גבוהה!

אני לא מתכוון להגביר את הרמקולים חוץ ממה שהרדיו דיסק נותן .. אם זה ההחלטה שלך לך על מה שהציעו לי :)

בכל מקרה תעשה קניה חכמה ומוצלחת ..

לילה טוב!

×
×
  • תוכן חדש...