Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"נהג שעצר לסייע לאופנוען שנפגע בתאונה קיבל קנס של 500 ש' בגין חניה שלא כחוק. פניותיו לעירייה, למשטרה ולביהמ"ש לא הועילו"

לכתבה בוואלה

 

אחרי המקרה האחרון בצומת חולון, פשוט זוועה הצביעות שמתגלה בשורות המשטרה.

פורסם

לא קצת חוצפה ?

אחר"כ יראו לנו תמונות במצלמת וידאו איך כ100 נהגים עוברים ליד נהג אופנע שסרוע על הכביש ומתחנן לעזרה ואף אחד לא עוצר + זה לא בסדר ...

המדינה בקנטים !

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

רק בת"א- אם שמתם לב מדובר בקנס של העיריה ה"חמודה" שם.....ואני עצמי הייתי עוצר לעזור גם אם אני מסתכן בקנס ולדעתי גם רב חברי הפורום הזה יעשו כמוני. מוכן להתערב שגם לאותו אדם יבטלו את הדו"ח...

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

מוכן להתערב שלא.

על אותו בסיס של לתת קנס לילדה בת עשר שמוכרת לימונדה בצומת

איך אומרים?

רק בישראל

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

ואחרי זה עוד יצלמו מישהו מאיתנו לא עוצר לעזור והשר לביטחון פנים יתבע אותו. מדינה של ליצנים.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני דווקא ניצלתי מדו"ח בזכות עזרה לתאונת דרכים.

 

עליתי עם האופנוע לחנות על מדרכה בתל-אביב, ואיזה שוטר שארב שם קפץ עלי וביקש רשיונות. איך שהוא מדבר, וממש לידנו מכונית פגעה ברוכב קטנוע. הלכתי לטפל בפצוע ואחרי שפונה שאלתי את השוטר אם הוא עדיין רוצה רשיונות. הוא כבר לא רצה.

 

 

נמרוד

פורסם

אני חשבתי על משהו אחר דווקא-

חליף הבחין לפני כשנה באופנוע הפוך על כביש אחד הרחובות התל-אביביים בהם נסע, עצר את רכבו, תוך שהוא מקפיד לחנות אותו באופן שלא יחסום את נתיב הנסיעה, וניגש להגיש סיוע לרוכב. כשהגיע לזירת התאונה התברר לו מעוברי אורח שהנהג הפצוע כבר פונה לבית החולים.

לפנות פצוע מתאונת דרכים לוקח כמה דקות, לא פחות מ-15 גם במקרה של אמבלונס קרוב.

מה שאומר שחליף הגיע כבר כמה דקות אחרי(הפצוע כבר פונה), ויכול להיות מצב שמייתר הסקרנות הישראלית פשוט עצר את הרכב וירד לראות קצת "אקשן".

השוטרים הבינו/ראו/חשבו שמטרת העצירה היא רק מתוך סקרנות-מה שגורם לפרעה בתנועה.

 

*סתם השערה מנקודת מבט אחרת!

בתאונה הקטלנית עם ה-M5 שאני נכחתי בא, ראיתי איך אנשים פשוט מרימים בלם-יד באמצע כביש ובאים לראות את מה שנשאר מהרכבים המעורבים.

מיותר לציין שהשוטרים שהגיעו למקום התעצבנו אחרי כמה דקות והתחילו לפנות את כולם לרכבים במטרה לפתוח את ציר התנועה העמוס.

פורסם
רק בת"א- אם שמתם לב מדובר בקנס של העיריה ה"חמודה" שם.....ואני עצמי הייתי עוצר לעזור גם אם אני מסתכן בקנס ולדעתי גם רב חברי הפורום הזה יעשו כמוני. מוכן להתערב שגם לאותו אדם יבטלו את הדו"ח...

 

1+

מסכימה איתך לחלוטין, ברגע שרואים תאונת דרכים המחשבה הראשונה (לפחות אצלי, מניחה שגם אצל רובכם) היא לעצור את הרכב ולראות אם אפשר לסייע לפצועים.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

שיקחו לכפרה את ה500 שקל חיי אדם שווים הרבה יותר,ומה שהיה בצומת ליד אזור זה פשוט בושה.

 

 

 

 

 

 

אביב.

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

פורסם

הקטע הזה נראה לי קצת מוזר.

האיש עצר את הרכב רק לאחר שהרוכב פונה, כלומר עברו כבר כמה דקות מאז התאונה. בכמה דקות האלו הספיקו להגיע משטרה (שלא עוזבת זירה עם נפגעים כל כך מהר), אמבולנס, אולי מכבי אש, פרמדיקים, רופאים וחובשים שאולי עברו בסביבה, ועוד המון עוברי אורח סקרנים או כאלו שרצו להגיש עזרה.

האיש הזה לא רופא ולא פרמדיק (שחקן תאטרון) ולדעתי הוא עצר רק מתוך סקרנות והוא משחק על זה כדי לבטל את הדוח. אני לא הייתי עוצר אם הייתי רואה משטרה ועוברי אורח אחרים, כפי שהוא מתאר שהיו. זה רק מעכב את הטיפול בפצוע ואת התנועה.

הוא עוד מוסיף, שהוא חזר לרכבו לאחר כמה דקות ופתאום ראה פקחית. לדעתי זה לוקח פחות מחצי דקה לשאול מישהו שהיה שם אם הרוכב צריך עזרה, ואם לא אז לחזור לאוטו ולהמשיך בדרכו, מה גם שהוא איבד קשר עין עם הרכב. ברור כשמש שהוא התמהמה שם סתם ללא סיבה.

זה בהחלט לא מקרה שהיה צריך להגיע לתקשורת לרמות כאלו. מערכת המשפט והעייריה אולי אטומות אבל לא ברמה כזו.

משהו מסריח עם החליף הזה.

 

שחר

פורד אנגליה 1963 95% מושלמת

פיז'ו 304 קבריולט 1973

מועדון פורד אירופה

×
×
  • תוכן חדש...