Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב רענן תודה רבה!!!

אני עד מעט יצא לבדוק.

המוט הגה שלי מתחבר בדיוק מעל הדוושה של הגז.. שם הוא עובר. לזה התכוונת?

 

שאלה נוספת (אני מזה מצטער שאני משגע אותכם אבל ככה אני לומד..)

הכבל שבא בקיט התקנה פשוט..כמה gauge הוא?

 

בבקשה אם יש פה בעל אונו שעשה את העבודה ויודע איפה הכי פשוט להעביר אני אשמח!!!! לעזרה!!

 

יבואו עוד שאלות בהמשך..=/ מקווה לא לשגע יותר מידי

בכל זאת אני רוצה ללמוד.. ולמדתי הרבה מהפורום הזה.

 

תודה רבה שוב.

חג שמח

פורסם

מקום העברת הכבל אינו במקום בו עובר מוט ההגה. מעט שמאלה ולמעלה משם ישנה גומיה שחורה, עגולה בקוטר של כ-7 ס"מ ובתוכה עוברת צמת כבלים (או צינור, לא זוכר במדוייק). בגומיה הזו ישנם חורים נוספים אשר דרכם תוכל להעביר את הכבל. מקווה שזה זהה לפונטו.

 

הכבל שמגיע בערכות הפשוטות הוא 8G או 10G בד"כ.

Morel Dotech + MT22 - JBL 75.4 - Hertz ES250

פורסם

כן רענן הבנתי שזה לא איפה שהמוט היגוי צצריך להוציא את השטיח ולחפש.

תודה רבה אני יבדוק.

תודה על התשובה של הכבל.

 

אני ישתדל לעדכן על התוצאות

פורסם

מצאתי!!!!

תודה רבה..! זאת גומיה כזו שעובר דרכה כבל ויש עוד איזה 4 חורים כאלו... ממש ממש תודה! עכשיו צריך להתחיל בפרוייקט.

אני אשתדל לצלם כמו שכולם עושים..:p... ככה גם יראו איזה מציאה יש לי... האוטו באמת נראה חדש..

 

אני אשאל פה כבר על הדרך...

יש למישהו מושג כמה עולה קרש אחורי לפיאט אונו (ששמים מעל הבאגאז') עם חורים לרמקולים 6*9.?

(הערכה גסה).

פורסם

50-150 שח. תלוי מי עושה ואיך , גם הציפוי משנה אם זה ללא ציפוי, לבד, או בד אקוסטי או שטיח אקוסטי, וסוג התפיסה שלו לעץ (דבק ייעודי של סטינגר למשל, יקר.) גם אם יותקנו צירים או שהפלטת עץ תעוגן (תחוזק ותקובע) למקום מבלי לזוז, או שסתם תונח שם (ואני מקווה שלא, זה מאוד לא בטיחותי בזמן תאונה חס וחלילה, יעוף לך ישר לתוך הראש, מאחור ישירות בטיסה למוח שלך.

ידוע שזול עלול לצאת יקר, כאן הוא עלול לסכן חיים, וזה כבר לא מצחיק. דאג לאחיזת פלטת העץ ככל שתהיה כזו באופן בלתי מתפשר למקום, ואו צירים למקומות המקוריים.

בהצלחה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

איפה יש אחת כזו באזור מודיעין?

 

סליחה על הבורות.. אבל אני לא ממש מבין בזה.

 

ועדין יש השאלה אם אני קונה חדש אז איפה קונים?!

 

ושאלה נוספת מה דעתכם על הרמקולים האלו?

Lanzar MAX series MCX69 340Watt 6X9 4Way

 

SPECS



Standard 6''X9'' Size Fits OEM Locations

High Quality Injection Cone

Non-Fatiguing Butyl Rubber Surround

2'' Polymer Cone Midrange

2 x 0.5'' Titanium Neo- Tweeter

1.25'' High Temperature Voice Coil

Livid Coated Steel Basket

30 Oz Magnet Structure

Power Handling: 170 Watts RMS / 340 Watts Peak

Frequency Response: 40-22KHz

Impedance: 4 Ohms

Mounting Depth: 3.5''

Includes Custom Wire-Mesh Grills, Wires and Installation Hardware

 

והאם שווה לשלם עליהם 450 ש"ח...?

חדשים..

אם יש יותר זול או המלצה אחרת אשמח לקבל..

 

פורסם

תוכל לקנות חתיכת פלטה מנגריה ותעשה לבד , או שתלך למתקין והוא יסדר לך, או כמו שארו תקנה מגש מפירוקיית רכב.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

לפי הנתונים אי אפשר לדעת על טיב הרמקולים, צריך לשמוע אותם.

לי אישית יצא לשמוע כמה רמקולים של לאנזר כולל דגם דומה מאוד ולא אהבתי,( לא יודע איך לתאר בדיוק,היה יותר מידי צלילים גבוהים ולא כל כך מפורטים).

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

×
×
  • תוכן חדש...