Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי! את/ה שם!
    אנחנו מבינים אותך, אתר חדש, מתביישים, לא נעים... 

    א-ב-ל, כדאי מאוד להירשם ולהצטרף למשפחה. 

    לא רק שתוכלו לפתוח שרשורים ולהשתתף בדיונים, ככה גם תהיו חלק מקהילת הרכב הכי משפחתית, מגניבה ושרוטה בכל האינטרנטים!

     

    אז קדימה! למה אתם מחכים? הירשמו לפורום והצטרפו למשפחה.

  • המועדפים עלינו

    • תקופה לא פשוטה זו. לאף אחד. למי יותר, למי פחות, מה שבטוח הוא שאף אחד לא הולך לעבור אותה כאילו כלום. בעיקר עסקים קטנים ועצמאים. 
      לכן החלטנו לפתוח עבורכם - בין אם אתם עצמאים שעובדים לבד ובין אם אתם בעלי עסק - שרשור פרסום ופרגון חינמי לחלוטין.
      השרשור ישאר בראש הפורום למהלך התקופה הקרובה ועד שכולנו נוכל לחזור לשגרה של כולנו.
       
      אז ספרו לנו על עצמכם:
      מי אתם
      מה שם העסק
      מה תחום העיסוק
      איפה אתם נותנים שירותים (או איפה ממוקם העסק)
      מה שעות הפעילות
      מה טווח המחירים
      איך אפשר ליצור איתכם קשר (טלפון, לינק לאתר או עמוד פייסבוק)
      האם אתם מעניקים הטבות כלשהן כדי למשוך עוד אנשים (ממש לא חובה, רק כדי שאנשים יידעו)
      כל דבר אחר שאתם חושבים שכדאי לנו לדעת.  
       
      • 7 תגובות
התחבר בכדי לעקוב  
Gregos

התיעצות לגבי תיקון ( עצמי) של נזקי תאונה.

Recommended Posts

שלום רב .

 

לפני מס' ימים , הצלחתי להכניס את הרכב בעמוד. קצת חול על הכביש והרבה חוסר נסיון תרמו את שלהם.

אמנם ההתנגשות היתה במהירות נמוכה , הנזק היחסי גבוה ביותר ותיקון פחחות במוסך אינו בא בחשבון ( משום שעלותו תהיה כפליים- שלוש מערך הרכב עצמו).

 

הרכב הינו פורד פיאסטה 87 .

 

הנזק הישיר הינו :

 

מכסה מנוע

פאנל קדמי

פגוש קדמי

רדיאטור מפוצץ

* החלקים הנ"ל זקוקים להחלפה ואינם ברי תיקון.

 

קורת רוחב קדמית ותושבת הגיר ( מעין מוט ארוך עליו יושב הגיר ובקצהו נמצאת לולאת גרירה) קיבלו עיקום קל . עקב כל ישנו קושי בשילוב הילוכים ( ככל הנראה מהתזוזה שמקשה על תנועת הסלקטור).

 

בעיקרון הרכב ( הדגם) עצמו אינו שווה השקעה בתיקון ועדיף לי לחסוך את כאב הראש ופשוט למצוא רכב אחר.

 

 

אבל,

 

מאז שהרכב אצלי ( 8 חודשים) השקעתי בו הרבה מאד זמן וכסף בהבאתו למצב מכאני טוב והחלפתי בו כמעט את כל החלקים המכאניים לחדשים.

 

הרכב הרגיש והתנהג כאילו היה בן שנה ולא 20 . יהיה עצוב להוריד את ההשקעה העצומה לטמיון ולהתחיל מאפס עם רכב אחר .

 

אל כן חשבתי לנסות ולתקן את מירב הנזקים בעצמי ולהשאיר את המעט שלא יהיה באפשרותי לבצע לבד לבעלי מקצוע.

 

 

המחשבה שלי כזאת:

 

 

בשלב הראשון חשבתי לרכוש פיאסטה עם מנוע גמור ( ישנן לא מעט כאלה בשוק במחירים מצחיקים) , ולהשתמש בה כתורמת איברים.

 

את הרכב שלי ( לאחר פירוק החלקים הפגועים) לגרור למוסך פחחות ולבצע מתיחה וישור לקורת הרוחב .

בשלב השני להרכיב את חלקי הפח ( מכסה מנוע, פאנל קדמי ואולי גם כנפיים) , לבצע פחחות ( שיוף , צבע בסיס ) לבד ולהחזירו לפחח למטרת צביעה .

 

לאחר שהרכב יחזור אלי תקין , להתקין רדיאטור ו.. זהו למעשה .

 

 

לאור המצב הנ"ל , יש לי מספר שאלות אליכם ,

 

1 כיצד מחוברים הפאנל הקדמי והכנפיים לגוף הרכב?

2 מהי בערך עלות של מתיחה ? לא מבקש הצעות מחיר אלה יותר טווח ( מאות/אלפים)

3 האם לדעתכם כוון החשיבה שלי נכון או שאני מכניס את עצמי יותר מדי עמוק לבוץ ממנו לא אוכל לצאת.

 

 

אודה לכם לכל סוג של התייחסות בנושא , ואשמח באם תאירו את עיני לגבי דברים שלא חשבתי עליהם.

 

* גילוי נאות: הנני מוסמך כמכונאי ומסוגל לבצע עצמאית את התיקונים הנ"ל.

 

 

בתודה ובברכת חג שמח

גרג

קטן.jpg

קטן0.jpg

eyi 003.jpg


There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי רוכש פיאסטה נוספת ומשתמש בנוכחית כתורמת איברים (כנראה בעיקר מכניקה). אני באמת ובתמים לא חושב שההשקעה בתיקון המרכב כדאית (כלכלית) ובאם לא תיישר את קורות הרוחב הפחים תמיד יישבו בצורה לא נאותה גם במידה ותחליף אותם.


LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

:roll: המממממ

 

המחשבה חלפה בראשי . אך לצערי אין לי את האפשרות הפיסית להעתיק את המכלולים ההמכאניים ( בולמ"ז, ציריות, מנוע , גיר קלאץ' וחשמל ).

 

לצערי בתנאים הביתיים פירוק רכב לגורמים אינו אפשרי ( העדר כלים יעודיים וליפט)


There's no bike too sacred, too slow, too heavy, too ugly, too small or too big that can't be turned into something amazing

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לחבר שלום

ראשית ,צר לי לראות את התאונה ברכבך המטופל כה יפה

שנית ,לדעתי לא תצליח לחסוך כסף על יד תיקון עצמי של התאונה, מכיון שהעבודה כרוכה בהתאמת חלקי הפח אחד אל השני והפנסים והסורג והמגן

 

שילוב זה של עבודה וחלקים בתאונה שלך הינו מורכב כלכלית ולא כדאי ,(אגב המתיחה צריכה להתבצע ביחד עם החלקים החדשים להתאמה ,אל תצפה למכשיר מתיחה בעל מיכשור מדידה ותכנת מחשב תואמת

 

יום עבודה לפחח על מכשיר מתיחה נע בין 800 ל 1500 שח ליום כאשר כאן אני מעריך כיומיים עבודה (החלפים הדרושים יישור מולחמים לגוף הרכב ואחד לשני (חוץ מהמכסה),כך שהאופציה למשומשים היא רק לראדיטור ולמכסה

 

המלצות לפתרון

1 ערוך סקר בין פחחים מומלצי הפורום ,וקבל כמה הצעות מחיר בעזרת תמונות ברזולוציה טובה וסגור על מחיר גלובלי לתיקון כולל חלפים כאשר אתה מתמקח במומחיות של סוחר שטיחים מרח אלנבי (מומלץ) בקש שיישרו את הכל ולא יחליפו כלום ,ניתן!

2 רכישת חלפים תחליפיים חדשים (אפשר אצל ה"פרסי") ושלם על העבודה לחוד

3 מכירת הרכב ASIS

יגאל

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גרג, אני פרקתי לבד בבית לא מעט פעמים מכוניות עד רמת הבורג (במוו, פיג'ו 106 ועוד), עם סט כלים רגיל של סיגנט (בוקסות) מברגים מכל מיני סוגים ועזרת חבר.

לדעתי ? תקנה פיאסטה עם מנוע תפוס ותעשה העתקה, יצא יותר זול מאשר להעתיק את הפח אל הרכב שלך, כי פיאסטה שלמה אפשר למצוא ב1000-1500 ש"ח, שזה למעשה רק המחיר שיקחו לך על מתיחת שלדה.


אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש פיאסטה עם מנוע תפוס ביד 2 רוצים עליה 800 ש"ח.


למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

משתתף בצערך על התאונה, גרגוס היקר.


[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי אל תחשוב פעמים פשוט תרים טלפון או גש למוסך של פחחות וצבע עם התמונות {חבל על הגרירה} תבקש הצעת מחיר עם חלקים ובלי חלקים, בימים אלו אין לפחחים הרבה עבודה אני מאמין שאם תיקנה את הפיאסטה מיד 2 כפי שעמית אמר היא תעלה לך לדעתי + גרירה בסביבות 1000 שקל. עוד בערך 1000-2000 לעבודת פחחות +צבע ותאמין לי שלמוסך שאין עבודה לעשות עליך 1500 ביום אחד של עבודה עם השקעה מינימלית זה שווה גם לך וגם לו ויש לך את הרדיאטור כלול במחיר וחלקי חילף נוספים!

בברכה ארז

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

התחבר בכדי לעקוב  

×
×
  • Create New...