Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7038 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לאמא שלי 70K~ לאוטו חדש. היא רוצה אוטו חדש(כן כן היא חייה באשליה). אמרתי לה אין מצב לאוטו טוב, קחי יד שניה.

אם אפשר אז איזה מכונית שנה הכי מתקרבת ל2006-7.

הכי חשוב - חסכוני בדלק ואמין. אני מניח שגם אוטו קטן(בסגנון איביזה- היא לא רוצה איביזה) זה טוב.

וחשוב אוטומט.

 

עריכה:

אני רואה עכשיו בפורום ובYAD2 אלפא רומיאו 147, 2002/3 ב75K - איך?

או שזה סתם כוח?

 

איך צורך במשהו עם הרבה כוח(יש לנו רק עליה אחת ממש גדולה לבית(גילה למי שמכיר) איזה 0.5-1 קילומטר עליה, 30-40 מעלות עליה!)

פורסם

אם אני לא טועה ה 147 שמפורסמות ביד 2 הן ידניות.

האיביזה היא אחלה מכונית, תנסה לשכנע אותה לכיוון שלה.

כמו כן, תוכל גם לנסות למצוא לה את הסוזוקי סוויפט החדשה מיד 2, אמנם זה ידרוש מתיחה של התקציב.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

אני מת שהיא תיקח איביזה(האוטו האהוב עלי, אל תנסו אפילו להבין =] ), אבל כנראה שבגלל שכבר היה לה פעם איביזה היא לא רוצה עוד אחד..

ראיתי 147 אחת אוטומט 2002 אבל יש קאץ - עשתה 120K קילומטר!!

 

היא באמת חשבה על סוויפט, אבל לא יודע מחפשים עוד אופציות.

 

מה אתם אומרים על A3 -שנת 2000?

 

יש עוד משהו?

פורסם

מה אתם אומרים על A3 -שנת 2000?

יש עוד משהו?

 

יקר ולא שווה את הכסף בכלל!

 

טויוטה יאריס מאוד אמינה וחסכונית מומלץ מאוד

אתה יכול ללכת גם לכיוון של הצרפתיות - אני אישית לא אוהב

בכול מקרה גם על הגטס לא הייתי ממליץ - בולעת דלק

פורסם

לא אמרת שאתה רוצה רכב מודל 06-07 ? קודם כל תחליט מה אתה רוצה (מה הקשר לאודי ול147 ?)

 

על הנייר, אני יכול להמליץ לך על דיהטסו סיריון - זריזה, אמינה, חסכונית, ובתקציב שלך נכנס מודל 07.

אני יכול להמליץ גם על פולו, 206, איביזה, פאביה.

 

ניב

מבולבלים? גם אנחנו.

פורסם

היא רוצה מודל חדש, מה לעשות שזה לא אפשרי(אז הולכים הכי קרוב שרק אפשר לא?).

נראה מה היא אומרת ונעדכן..

 

עריכה:

שום דבר היא לא רוצה - הטענה: "אני רוצה 1600! לא פחות ולא יותר. אני רוצה גם סוזוקי או טויוטה" =\

היא יודע על מה היא בדברת בכלל?

לפעמים העקשנות שלה הורגת אותי.

פורסם

אם היא רוצה טויוטה קטנה האופציה הכי טובה לדעתי היא יאריס, תוכל לדחוף בתקציב אחת משנתון 2003, אוטומטית. (נפח 1300)

אם היא מתעקשת על סוזוקי האופציה הכי טובה תהיה לדעתי לחפש לה את הסוויפט החדשה מיד שנייה, אמנם זה ידרוש מתיחה של התקציב כמו שכתבתי כבר, שוב מנוע קטן ממה שהיא דורשת.

או שתעזור לה לפכח את עצמה כך היא תוכל להתרחב באופציות לכיוון איביזה, פולו, פאביה ששם כן תמצא רכב בנפח שהיא רוצה - או שתשכנע אותה להתפשר על גיר ידני, ככה גם תפתח בפניה הרבה אופציות.

בעיקרון הכי חשוב שתוציא אותה מהקיבוע הסתמי על שני היצרנים האלה, בהצלחה!

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

אני הייתי הולך יותר לכיוון של משפחתיות קומפקטיות.

הונדה סיוויק, פיג'ו 307, יונדאי אלנטרה ושות'.

מכוניות שמציעות הרבה יותר אוטו במחיר דומה מאוד.

תוכל למצוא את רובן משנת 03 ואולי אפילו מאזדה משנת 04(השנה הראשונה ששווקה בארץ).

 

בהצלחה.

פורסם

מאזדה 3 ב70K?

איפה תגיד לי ואני אקנה!

אין מאזדה 3 ב70 אלף שקל וגם אם יש אז או שהיא מליסינג או מהשכרה או שהיא פשוט בצע ירוק קיא

×
×
  • תוכן חדש...