Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, עקב שחרורי מצה"ל -ברוך השם!! אני מעוניין לעשות בניה מאחורה.

בגדול אני רוצה בניה פשוטה ושתיהיה פרקטית שלי תפריע להוציא את הגלגל ספייר שלא תסתום את כל הבגאז' גם ככה הוא די קטן.

הבניה מאחורה תיהיה עשויה מעץ מחוסה בבד זהה לבד שבבגאז'.

חיווט עבה יותר יותקן במהלך השבוע, בהמשך תבוא גם בניה מקדימה לקומפוננט ובכלל בתוך הרכב.

הבניה נעשית באמצעות נגר (לא סומך על עצמי יותר מידי) אני רק צריך לתת את הרעיון לבניה.

בנוסף הבעיה שלי היא שיש שתי מגברים ואחד מהם מאד גדול ולא ניתן לשים את שניהם מאחורי המושבים.

חשבתי לבנות קיר בצד שיכלול גם את הסאב ועליו בצד המגבר (בניה קבועה-לכן חשוב שתיהיה מאד מעשית ולא תפגע יותר מידי בגדול הבגאז').

אשמח לקבל רעיונות\עצות\תמונות וכל מה שיוכל לעזור לי להגיע לרעיון טוב ומעשי.

תודה מראש לעוזרים.

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

עקב בעיות עריכה- לא נותן לי לערוך ההמשך כאן

שכחתי לציין שהרכב הוא סופר לאנסר 97

רעיון אחד שכבר הציעו לי הוא לאטום את המקום של גלגל הספייר ולדחוף את הסאב שם- נראה לי סיפור רציני שווה את ההשקעה?

(כמובן שהגלגל ספייר ישב בבגאג' עצמו במקום סטנדרטי של סאב).

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

עשיתי בנייה כמו שאתה רוצה בדיוק. הנה בתמונה.

יש שני פלטות של עץ. אחת מלפנים ואחת בצד. הן מחוברות אחת לשנייה ע"י פלאחים של ברזל. חזק ויציב :)

מאוחרי המגבר של הרוקפורד בצד יש לי את ה"מחס" שבו אני שם דברים.

 

אם יש דברים לא ברורים אתה מוזמן לשאול.

DSCF0074.JPG

לא חותם

פורסם

אתה צריך לדבר עם סלאבה - שהוא מיסטר סופר לנסר שנות ה90!

 

הבן אדם בנה בניה מדהימה ברכב שלו ובעוד מספר לא מבוטל של אחרים - רובן סופר לנסר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ניב, תגיד, איפה שרשמת את ה"מחסן" משו משו (לא ראיתי מה עוד רשום), מה יש שם? כי זה נראה כאילו שהבגז לא יכול להסגר.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

רשמתי "מחסן מתחת לבד" זה בד לבד והוא תפוס רק בצד אחד ככה שהוא "באוויר" והבגאז' יכול להיסגר, הוא פשוט "מוריד" אותו.

לא חותם

פורסם
עשיתי בנייה כמו שאתה רוצה בדיוק. הנה בתמונה.

יש שני פלטות של עץ. אחת מלפנים ואחת בצד. הן מחוברות אחת לשנייה ע"י פלאחים של ברזל. חזק ויציב :)

מאוחרי המגבר של הרוקפורד בצד יש לי את ה"מחס" שבו אני שם דברים.

 

אם יש דברים לא ברורים אתה מוזמן לשאול.

 

 

ניב, בקשה לי אלייך.

תנסה לצלם שוב את הבגאז' שלך, התמונה דיי חשוכה, תבחר במצלמה ידני (m) ותפתח את הצמצם ככה התמונה תצא יותר עם צבע.

ואם אתה יודע לשלוט ב-"אסא" אז תגדיר על 400 אם יש יותר אז יותר.

נכנסתי לקטע יותר מידי, בקיצור צלם שוב שנראה בדיוק מה הולך לך שם, כעיקרון זה נראה ממש טוב.

תודה

פורסם

ואולי פשוט נחפש כאן? http://www.carsforum.co.il/vb/announcement.php?f=15&a=7

 

אם אתה רוצה לחסוך מקום (וכידוע סאב הוא הגורם העיקרי) הייתי מציע לך לבנות תיבת סטילת' (Stealth), תיבה מפיברגלאס שמנצלת את המגרעות שיש באיזור בית הגלגל האחורי והסאב בעצם יושב בפינה, משאיר לך תא מטען פנוי.

 

מצריך עבודת פיבר וידיים טובות. מתקינים מקצועיים יגבו על זה הרבה כסף, אבל אם מקום בבגאז' חשוב לך + אתה רוצה סאב זה הפתרון.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לצלם ב ISO 400 , אולי יאפשר צילום בתנאים חשוכים קצת

אבל יכניס הרבה "לכלוך" לתמונה

תשתדל לא לצלם ב 400

כמה שנמוך יותר , ולנצל את איתני הטבע:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
ניב, בקשה לי אלייך.

תנסה לצלם שוב את הבגאז' שלך, התמונה דיי חשוכה, תבחר במצלמה ידני (m) ותפתח את הצמצם ככה התמונה תצא יותר עם צבע.

ואם אתה יודע לשלוט ב-"אסא" אז תגדיר על 400 אם יש יותר אז יותר.

נכנסתי לקטע יותר מידי, בקיצור צלם שוב שנראה בדיוק מה הולך לך שם, כעיקרון זה נראה ממש טוב.

תודה

 

 

לדעתי התמונה מאוד מובנת, אבל אם אתה מתעקש :), אני אשתדל לצלם שוב.

 

ניב

לא חותם

פורסם

טוב המון תודה לכל העוזרים!

אני לא מעוניין להשקיע בבנית פיבר מסיבה אחת שזה הרבה כסף-שהייתי מעדיף להשקיע ברכיבים טובים יותר ולא על איזשהי בניה מיוחדת.

יש למישהו איזשהו רעיון או שהוא מכיר\ראה בניה של סאב במקום של הגלגל ספייר?

זה נראה לי לא פשוט אבל גם לא מורכב מידי (לא יודע עד כמה אני מבין בזה)

האם חומר איטום טוב (דינימייט) בכל הבור הזה של הגלגל ספייר יתן תוצאות טובות? או שאולי כדאי לנסות ללכת על משהו פשוט יותר?

השבוע הרכב עובר חיווט של 4 גייג' כל הרכב, אחרי שאני יסיים עם זה אני יעבור לבגאג' ולאיזשהי בניית פודים פשוטים ויפים לדלתות הקדמיות.

עוד רעיונות לגבי בנית בבגאג' יגיעו בברכה.

אגב אם מישהו הצליח להבין באתר החברה את ההמלצה של נתונים אופטימאלים לתיבה יעזור לי מאד לחישוב בשביל הבניה, הנושא דובר בעבר http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=133317

*מצטער שאני קצת חופר על זה אבל מכיוון שאני לא הכי מבין ואני רוצה להוציא את המקסימום אני מתייעץ ובודק טוב טוב לפני שאני עושה, במיוחד שזה בר ביצוע בתקופה המאד קרובה.

שוב פעם המון תודה על הסבלנות ועל המידע :)

אגב, מה הניק של סלאבה?

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

×
×
  • תוכן חדש...