Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישנה מעין תופעה כזאת של אופנוענים שנוסעים על השוליים באופן קבועה, הם חולפים על כל התנועה כמובן וגם הרבה פעמים על ניידות.

 

אם מותר להם ... אז אני מבין אבל לפי מה שאני יודע אסור להם ואין שום הצדקה לעיניין.

 

דניאל, מקנא.

 

* הודעתך נערכה. להבא נא לדייק יותר בכותרת*.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

מותר להם.

לא לפי חוק אומנם, אך ישנה הנחיה גורפת לשוטרים (שנכונותה אושרה ע"י המפכ"ל בעצמו)

לפיה מותר לאופנוענים לנסוע בשול הכביש בעת עומס תנועה.

 

tough :!:

מקנא? קנה קטנוע ורק אל תעשה זאת במקומם עם רכב!

:wink:

MCS 2008

פורסם
מותר להם.

לא לפי חוק אומנם, אך ישנה הנחיה גורפת לשוטרים (שנכונותה אושרה ע"י המפכ"ל בעצמו)

לפיה מותר לאופנוענים לנסוע בשול הכביש בעת עומס תנועה.

 

tough :!:

מקנא? קנה קטנוע ורק אל תעשה זאת במקומם!

:wink:

לא ידעתי שיש הנחייה כזאת - מוזר מה זה למפכ"ל יש קטנוע ?! :mad:

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

ועכשיו תענה לי בכנות: למה לעזאזל זה מפריע לך? כלומר, חוץ מאפקט ה"למה מה קרה שהם יכולים ואני לא" הכל כך ישראלי.

 

תשמח בשמחתם ובכך שהם חוסכים לך מקום על הכביש, או שתקנה קטנוע ותסע בעקבותיהם. כל השאר זה בכיינות לשמה.

פורסם
ועכשיו תענה לי בכנות: למה לעזאזל זה מפריע לך? כלומר, חוץ מאפקט ה"למה מה קרה שהם יכולים ואני לא" הכל כך ישראלי.

תשמח בשמחתם ובכך שהם חוסכים לך מקום על הכביש, או שתקנה קטנוע ותסע בעקבותיהם. כל השאר זה בכיינות לשמה.

:mm_yeah:

צודק לגמרי.

 

מגיע לרוכבי הקטנועים איזשהו צ'ופר על סיכון החיים היומיומי שלהם. :?

MCS 2008

פורסם

אם בטעות או מחוסר תשומת לב שדיי נפוצה במדינתינו, רכב סוטה מעט מהמסלול הוא יכול להרוג אותם בקלות, ואף אחד לא רוצה את זה על מצפונו.

אז נכון שצריך לשים לב, במיוחד אם ישנה ידיעה שפעולה כזאת יכולה להרוג, אבל פעולה של נסיעה על השולים מיותרת לחלוטין וסתם מסכנת את הנוהגים גם ברכב וגם באופנוע.

 

אם הם רוצים יחס של כלי רכב שיסעו בנתיב לכלי רכב.

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

פורסם

בערך כל נהג שרואה קטנוע 50 סמ"ק עוקף את הרכב שעלה לו 200000 ש"ח מנסה לדרוס אותו.

יש כאלה שתקועים ברמזור ורואים קטנוע עוקף את כולם ישר שוברים את ההגה שלא יוכל לעבור.

אני חושב שעדיף לרכב בשוליים בכבישים בין עירוניים בזמן הכל הרכבים על 120-140 בזמן שהמהירות המקסימלית שלי היא 70-80.

אחרי זה אני עוקף אותם שהם תקועים בפקק.

פורסם
ועכשיו תענה לי בכנות: למה לעזאזל זה מפריע לך? כלומר, חוץ מאפקט ה"למה מה קרה שהם יכולים ואני לא" הכל כך ישראלי.

 

תשמח בשמחתם ובכך שהם חוסכים לך מקום על הכביש, או שתקנה קטנוע ותסע בעקבותיהם. כל השאר זה בכיינות לשמה.

בכנות אבל בכנות, רציתי להעלות דיון שנראה לי מעניין.

 

לי אישית לא מפריע שהם נוסעים להם שם, נהפכו אני שמח שהם שם ולא בין הגלגלים שלי.

 

מה שכן קצת מפריע לי זה שנראה לי שפשוט המשטרה רואה אותם ולא עושה כלום כי הם פשוט לא יכולים, ולנו נהגי ה4 גלגלים הם כן יכולים בעבובעה יכולים.

 

דניאל, ישראלי מה לעשות.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
ועכשיו תענה לי בכנות: למה לעזאזל זה מפריע לך? כלומר, חוץ מאפקט ה"למה מה קרה שהם יכולים ואני לא" הכל כך ישראלי.

 

תשמח בשמחתם ובכך שהם חוסכים לך מקום על הכביש, או שתקנה קטנוע ותסע בעקבותיהם. כל השאר זה בכיינות לשמה.

 

מילים זהב אחת אחת מסכים איתך באלף אחוז

למה? ככה!

פורסם

עדיף לנסוע בשוליים ,

אני פעם נסעתי בין מכוניות ופועל רומני דפוק פתח לי את הדלת ,

בגלל שהייתי עם מיגונים מלאים לא קרא לי כלום חוץ מנקע קטן ...

 

ונמאס לי שזה מעצבן אנשים , כזה מגעיל הגישה הישראלית הזאת , תשמח שאחיך היהודי נוסע.

 

אתה חושב שאופנוענים שונאים מכוניות בגשם ?!? , תאמין לי שלא , אז אל תשנאו אופנוענים בפקקים .

 

אל תשכחו גם 3000+ ש"ח ביטוח חובה .

פורסם

מה כאן לא מובן? ההנחיה היא למנוע מצב בו רוכבי דו-גלגלי יזגזגו בין מכוניות בפקק בינעירוני, וע"י כך יסכנו את עצמם ואת המכוניות עצמן.

כידוע לך עמישראל לא הכי עירני בכבישים, וכל מטרתו בפקק היא לחסום/לעקוף/לחתוך את שאר הרכבים. אם תצרף לזה קטנועים מזגזגים ביניהם, לא יהיה כ"כ טוב...

פורסם

מה כאן לא ברור :?:

 

שיפסיקו לזגזג בין מכוניות ושיפסיקו ליסוע על השוליים, שיסעו בנתיב כמו כל רכב אחר :!:

 

רוכבי אופנועים בכייניים בצורה שלא תאמן, מצד אחד הם רוצים שתבדוק כל הזמן אם הם לא מפתיעים אותך פתאום שהם נוסעים פי 1.5 לפחות ממך, ומצד שני זה נורמלי לחלוטין מבחינתם שהם נוסעים בין נתיבים, בין מכוניות ובשוליים.

 

זה לא שאנחנו הנוסעים על 4 תמימים, פשוט יהפוך את הרוכבים על 2 לצפויים ויקל עלינו לעזור להם להמשיך לשמור על כל העצמות שלמות ועל אורך חיים.

Cars roll off the assembly line with a body,It's our mission to give it a soul

פורסם

ערן, אין טעם שגם הקטנועים והאופנועים יעמדו בפקק, אלא אם כן המטרה שלך היא להאריך אותו. אני רכבתי בעבר על דו גלגלי, ואני מסכים שיש לרוכבים הרבה מאוד מה לשפר בהתנהגות שלהם. לצערי מי שעושה הכי הרבה בלאגן זה השליחים, ובגללם סובלים כל או רוב השאר.

רוכבי אופנועים/קטנועים לא מתבכיינים, ומה רע בלתת להם ליסוע בשוליים וכך למנוע חיכוך מיותר של כלי רכב? אתה יודע מה היה קורה אם הם היו עומדים כמו רכב רגיל בפקק? הוא היה ארוך הרבה יותר, והיית מוצא עשרות אופנועים מעוכים, כי הנהג/ת שנסע מאחור קרא עיתון/דיבר בפלאפון/נלחם עם הנהג לידו/אכל/שתה/התגלח/התאפרה ועוד המון דוגמאות שלא צריך להמשיך לפרט.

תשתדל לראות את ההגיון שעומד מאחורי ההנחיה, ולא רק את הצדק המוחלט.

×
×
  • תוכן חדש...