Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"טיול" מיאטה בקליפורניה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רק כדי להיות בטוח במאה אחוז - אז בארץ יש בקרת יציבות (נגד סחרור) או בקרת אחיזה (נגד פרפור)? אני מניח מהסלידה הגדולה שאתם מתכוונים ליציבות, אבל רק רציתי להיות בטוח.

 

שתיהן. ברגע שה-DSC מופעל, יש גם TC. למיטב ידיעתי לא ניתן להפעיל או לבטל אותן בנפרד.

בכל מקרה, אין שום סלידה - הרי המערכת ניתנת לניתוק. אני מרוצה ממנה, לא כל נסיעה חייבים להשתולל ולזרוק תחת בכל סיבוב.

פורסם
לא כל נסיעה חייבים להשתולל ולזרוק תחת בכל סיבוב.

 

one for the brochure

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
שתיהן. ברגע שה-DSC מופעל, יש גם TC. למיטב ידיעתי לא ניתן להפעיל או לבטל אותן בנפרד.

בכל מקרה, אין שום סלידה - הרי המערכת ניתנת לניתוק. אני מרוצה ממנה, לא כל נסיעה חייבים להשתולל ולזרוק תחת בכל סיבוב.

 

מצויין!

למי שזוכר או פישפש בשרשורים מוזרים שפתחתי בעבר, הייתי די נעול על רכבים עם בקרת יציבות. אחרי התאונה שעברתי לא מזמן - שנגרמה בדיוק בגלל אותם דברים שבקרת יציבות אמורה לרסן - הנטייה רק התחזקה. טוב לדעת שלא צריך להתפשר. אני גם מסכים לגמרי עם הטיעון שלא צריך להשתולל. להפך, דווקא קיומה של המערכת מחזק את רצוני לרכוש לי מיאטה קטנטנה.

 

ניר

פורסם

יש קצת תמונות בדרך...

אחרי כיווץ תופסות ביחד קצת יותר ממגה אחד. איזה אתר מומלץ להעלאת תמונות (או ש~1MB אפשר לזרוק ישר פה) ?

 

ניר

פורסם
עשית לי רע. מאוד.

 

מצטער :-)

זה הכל עניין של לתפוס הזדמנויות.

קראו לי ביום חמישי ושאלו אותי אם אני יכול לטוס לקליפורניה בשבת של אותו שבוע, כי מי שהיתה צריכה לנסוע גילתה שהויזה או הדרכון שלה לא בתוקף או משהו כזה. די מהר היה לי ברור מה צריך לעשות בנידון...

 

ניר

×
×
  • תוכן חדש...